largo87  Dołączył: 17 Sty 2015
Problem z serwisem i RICOH POLSKA
Witam od 3 miesiecy mecze sie z firma pentax po naprawie k-50 we francji zostal uszkodzony i nie naprawiony .Reklamacja odbyla sie w polsce w serwisie opto-technika stwierdzili ze aparat jest sprawny .... Teraz nie dziala jeszcze przelacznik AF i naped jest schowany w body Mam dosc pentaxa to najgorszy zakup jaki dokonalem w zyciu , ponizej film wedlug serwisu tak dziala sprawny aparat ......

https://www.youtube.com/watch?v=wbUb1Ppj2PY
https://www.youtube.com/watch?v=nskTGUBp4Ew


zapomniałem dodac ze aparat byl uszkodzony w serwisie we francji oczywiscie się do tego nie przyznali, pani koordynator 2 tygodnie telefonu nie odbierała ode mnie . Nie szanują klienta po zakupie sprzętu ...... przed to wchodzą w d....

 

Lustro  Dołączył: 10 Lip 2013
Wyślij te filmy i spokojny opis wraz ze skanami zgłoszeń i co tam masz bezpośrednio do Ricoh Polska. Może to pomoże.
 
largo87  Dołączył: 17 Sty 2015
ricoh polska twierdzi ze sprzet jest sprawny po otwarciu paczki z serwisu nagralem te filmy
 

dybon  Dołączył: 05 Gru 2007
Masz może inną kartę pamięci, pamiętam że na jednej też mi LV (K-50) nie włączało się i coś tam jeszcze szwankowało.
 
largo87  Dołączył: 17 Sty 2015
6 obiektywów
4 karty pamięci dalej nie dziala
 

Fenol  Dołączył: 31 Sie 2010
largo87 napisał/a:
ricoh polska twierdzi ze sprzet jest sprawny


To raczej serwis twierdzi, że sprzęt jest sprawny. Wysyłałeś te filmy nie do serwisu, a do Ricoh Polska bezpośrednio?
 
largo87  Dołączył: 17 Sty 2015
wraz z aparatem poleciało pismo z reklamacja do ricoh polska w odpowiedzi po diagnostyce puszki wystosował oficjalne pismo ze aparat jest sprawny . Ricoh zabraniło serwisowi udostępnić mi protokołu z oględzin aparatu a aparat dalej jest nie sprawny
 

automaciek  Dołączył: 10 Lis 2010
Pisz wyżej, nawet do japońców. Im więcej szumu narobisz, tym lepiej na tym wyjdziesz.
 

ZbyszekB  Dołączył: 27 Wrz 2010
Proponuję konsultację z rzecznikiem praw konsumenta.
 
largo87  Dołączył: 17 Sty 2015
Już była dlatego poszło pismo z reklamacja i nic to nie dało polecił mi drogę sądową ale w jakim my kraju żyjemy ??? wymienili miedzy innymi : płytę główna , przetwornik CCD , mechanizm sterujący przysłoną i dalej nie działa umyli ręce bo pucha nadaje się na WYMIANĘ NA NOWA
 

olejx  Dołączył: 25 Wrz 2013
Wrzucaj filmiki z opisem na oficjalne profile Ricoha/Pentax na fb z różnych krajów zrób im czarny PR. Powinni się zainteresować.

Powodzenia!!
 

SlicaR  Dołączył: 28 Kwi 2013
No to jest chyba największa bolączka tego systemu - serwis.
 

pszczołowaty  Dołączył: 07 Gru 2009
jak czytam takie posty to mi się odechciewa nowej puszki, zastanawiam się nad kupnem np: w Anglii, tylko tam może być podobnie :roll:
 

komtur  Dołączył: 04 Cze 2008
espresso napisał/a:
Problem SDMów też spłynął jak po kaczce.

Przeczekali problem. A końcowo po prostu zrezygnowali z tego silnika. Może z problemem "niedoświetlonej klatki" w K-30 (i chyba K-50?) będzie tak samo... W sumie widać, że uczą się na błędach. :evil:
 

irek83  Dołączył: 10 Paź 2014
largo87, napisz do kenspo na facebooku, może Ci pomoże.
 

irek83  Dołączył: 10 Paź 2014
espresso, zdziwiłbyś się.
 

Mertz  Dołączył: 24 Kwi 2006
SlicaR napisał/a:
No to jest chyba największa bolączka tego systemu - serwis.


Chyba nie tylko tego - jeśli ktoś pamięta sprawę polishnikonservice.com, chociaż tam było światełko w tunelu - pretensje były do polskiego serwisu, po którym niejednokrotnie miał poprawiać serwis niemiecki (powalił mnie opis sprawy, w którym po rozpadnięciu migawki, na ul. Postępu od razu chcieli wymieniać matrycę, a w Niemczech zrobili wielkie oczy - po co, przecież jest nienaruszona).

Tutaj sprawa wydaje się być poważniejsza - nasz serwis to wydmuszka, która mało co zrobi sama, ale jeśli i serwis wyższej instancji odwala kichę, to...
 
telemach  Dołączył: 30 Mar 2016
Ostrzeżenie przed serwisem Opto-Technika w Warszawie
Jeszcze nie mam Pentaxa ale uzywam dosc intensywnie Ricoha GR.

Ponizej wklejam swoja historie zwiazana z firma Opto-Technika z Warszawy aby przestrzec was przed potencjalnymi problemami w kontakcie z firma ktora jest rowniez autoryzowanym serwisem Pentaxa

Uwaga : dluga lektura.

http://pastebin.com/GV76w2UJ

dla tych ktorym sie nie chce czytac

Podsumowujac : firma nie szanuje czasu klienta, nie szanuje prosb oficjalnego przedstawiciela
producenta (co jest moim zdaniem skandaliczne aby producent musial sie upominac ponownie w
serwisie), wycena zawiera bledy i jest niekompletna, koszta z mniejszych robia sie wieksze,
korespondencja bywa ze jest pomijana, obiecany kontakt nie nastepuje
(to chyba juz tam taka regula ze jak mowia ze zadzwonia/napisza to tak nie robia)
oraz najlepsze, firma wykonuje nie zamawiana usluge a potem usiluje wmanewrowac klienta
aby ta usluge zaplacil.

Osobiscie wydaje mi sie ze gdybym nie musial rozmawiac z telefonistka a bezposrednio
z technikiem to dawno sprawe bym zalatwil duzo sprawniej i skuteczniej a na miejscu producenta
zastanowilbym sie jak dzialanie serwisu wplywa na wizerunek marki.
 
sergeant  Dołączył: 04 Mar 2009
Tak czytam ten wątek i mocno się zastanawiam czy wysyłać swoją K-3II do serwisu OPTO-TECHNIKA -celem sprawdzenia poprawności działania stabilizacji .Aparat kupiony we wrześniu 2015r. Na przedłużonej do 3 lat gwarancji jeszcze z Apollo.
Jak wygląda taka ewentualna procedura ?
Może wysłać aparat do sklepu gdzie został zakupiony i oni dopełnią procedury reklamacji ?
 

axolotl  Dołączył: 01 Lis 2011
telemach pamietaj, ze jestes tylko jednostka i niestety masz nikla sile przebicia ....
Polskie realia to juz inna bajka .... Jakbym opisal swoja przygode z Sony to niejeden "czytacz" powyrywalby sobie wlosy z glowy ... Dochodzi do tego, ze zastanawiamy sie czy wysylac sprzet do naprawy, czy da sie z wada zyc ....

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach