x4rd  Dołączył: 07 Mar 2012
lopcio nie słyszałem, bierz Pan
 

Kuba Nowak  Dołączył: 12 Maj 2010
Na baju jest DA*300 za 3300 zł w świetnym stanie z Niemiec, albo nowy za 3530 zł z Brytwanii.
 

iwasherebefore  Dołączył: 30 Paź 2016
Panowie. Mam sprawe.

Piszę już od miesiąca do "gwarancjapentax" i "serwis_pentax" w sprawie tej akcji promocyjnej 3 lata gwarancji i nikt nie odpisuje.
Totalne dno. :-(
Oczywiście spełnione wszelkie wymagania i brak odezwu.
Czy jest jakiś bezpośredni kierownik zarządzający tą akcją, do którego mógłbym napisać, ew. do kogo się zwrócić?
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Maile gwarancjapentax i "serwis_pentax" wydają się być najbardziej właściwe jeśli nie ma tam jakichś literówek. To przecież adresy do obsługi gwarancji dedykowane. A ze nie ma odwiedzi...
 

Misztu  Dołączył: 19 Mar 2007
iwasherebefore napisał/a:
Oczywiście spełnione wszelkie wymagania i brak odezwu.

Za stroną http://www.ricoh-imaging.pl/pl/kontakt.html proponuję jeszcze spróbować:
Cytat
Dział Obsługi Klienta
Tel.: 0 801 822 802
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Zerknij jeszcze do pkt 8 regulaminu. Rozmawiałem przed chwilą z jednym z kupujących z podobnym problemem i w regulaminie jest info co zrobić. Nie przytoczę, bo nie nam tego przed sobą
 

dickkett  Dołączył: 18 Wrz 2006
tref napisał/a:
Nie przytoczę, bo nie nam tego przed sobą
Uzupełnię.
REGULAMIN PROMOCJI
„3 LATA GWARANCJI NA LUSTRZANKI PENTAX”
§ 2
1. Promocja obowiązuje w okresie: od 01 grudnia 2016 do 31 stycznia 2017.
§ 8
1. Reklamacje dotyczące Promocji mogą być zgłaszane w formie pisemnej na adres Organizatora : Ricoh Polska Sp. z o.o. ul. Żwirki i Wigury 18A, 02-092 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja 3 LATA GWARANCJI NA LUSTRZANKI PENTAX” nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia Promocji (decyduje data stempla pocztowego).
2. Reklamację rozpatruje Ricoh w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej, w terminie określonym w ust. 1.
 

iwasherebefore  Dołączył: 30 Paź 2016
Dziekuje.
Sprobuje telefonicznie jutro.
Jakbym mial literowke, serwer pocztowy by mi wyslal niedoreczenie. ;-)
 

Janes  Dołączył: 26 Gru 2006
Ja pisałem na pentax@ricoh.pl i zawsze mi odpowiadano (najczęściej po kilku dniach).
Co do gwarancji to otrzymałem je po więcej niż 14 dniach roboczych (może po 20) - dokładnie maila wysłałem 08.12.2016r. a e-mail'a zwrotnego potwierdzającego gwarancję otrzymałem 03.01.2017r.. Po drodze Pani mi wyjaśniała, że nie wyrabiają się z weryfikacją maili (ponoć takie jest zainteresowanie promocją) i stąd poślizg. A na marginesie potwierdzeniem 3 letniej gwarancji jest e-mail zwrotny, w którym piszą, że gwarancja została przedłużona - NIC WIĘCEJ.
 

DeTe  Dołączył: 14 Maj 2008
Misztu napisał/a:
801 822 802

"Przepraszamy, nie ma takiego numeru."
 

Fenol  Dołączył: 31 Sie 2010
Ja na razie to mam problem ale z zarejestrowaniem zwykłej gwarancji na K-1, bo system nie przyjmuje mojego numeru seryjnego :-/ pisałem w tej sprawie na serwis_pentax@ricoh.pl ale bez odzewu...
 
dsk  Dołączył: 19 Mar 2008
Sigma 10-20/3.5 z morele.net to najnowsza wersja, wszystko super. Wydaje się, że jest taniej, bo z niemieckimi naklejkami na pudełku.
 

Kuba Nowak  Dołączył: 12 Maj 2010
dsk napisał/a:
Sigma 10-20/3.5 z morele.net to najnowsza wersja, wszystko super. Wydaje się, że jest taniej, bo z niemieckimi naklejkami na pudełku.


Pewnie menu nie będzie miało języka polskiego ;-)
 

Ryszard  Dołączył: 04 Paź 2006
Byle nie miała Zurück Fokus :idea:
 

ZbyszekB  Dołączył: 27 Wrz 2010
dsk napisał/a:
z niemieckimi naklejkami na pudełku.
A więc może nie być gwarancji polskiego dystrybutora, będzie tylko gwarancja sprzedawcy. W efekcie kalibracja do korpusu będzie płatna oraz będzie krótszy okres gwarancji i na innych warunkach.
 

Misztu  Dołączył: 19 Mar 2007
DeTe napisał/a:
Misztu napisał/a:
801 822 802

"Przepraszamy, nie ma takiego numeru."

Cóż, przynajmniej wiadomo, że na tę opcję nie ma co tracić czasu ;)
 
Grzenio  Dołączył: 02 Kwi 2015
ZbyszekB napisał/a:
dsk napisał/a:
z niemieckimi naklejkami na pudełku.
A więc może nie być gwarancji polskiego dystrybutora, będzie tylko gwarancja sprzedawcy. W efekcie kalibracja do korpusu będzie płatna oraz będzie krótszy okres gwarancji i na innych warunkach.
Ale przecież na stronie morele.net jest podane, że okres gwarancji dla tego produktu wynosi 36 miesięcy. Jakie ma to znaczenie czy jest gwarancja dystrybutora czy sprzedawcy? Jak będzie miał BF/FF to obiektyw jest niesprawny i podlega naprawie gwarancyjnej.
 

Misztu  Dołączył: 19 Mar 2007
Grzenio napisał/a:
Ale przecież na stronie morele.net jest podane, że okres gwarancji dla tego produktu wynosi 36 miesięcy. Jakie ma to znaczenie czy jest gwarancja dystrybutora czy sprzedawcy? Jak będzie miał BF/FF to obiektyw jest niesprawny i podlega naprawie gwarancyjnej.


Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym. Także kto i na jakich zasadach jest gwarantem i co obiecuje w dokumencie gwarancyjnym ma tutaj kluczowe znaczenie.
Bo jeśli obiektyw do Polski trafił z pominięciem K-Consult, to zapewne w ramach gwarancji będziesz mógł wymagać tylko tego, co obiecał sprzedawca.
Jednak warto dowiedzieć się jaką politykę prowadzi Sigma wraz z polskim dystrybutorem wobec szkieł zza granicy.

[ Dodano: 2017-01-12, 18:14 ]
To powinno wyjaśnić sytuację: http://www.sigma-foto.pl/178,a.html
 
Grzenio  Dołączył: 02 Kwi 2015
Tak, ale skoro sklep pisze, że jest gwarancja na okres 36 miesięcy to znaczy, że nie będzie ona realizowana w ramach warunków tzw. gwarancji międzynarodowej bo ta wynosi tylko 12 miesięcy. Sklep ma towar od jakiegoś dystrybutora i nawet jak to jest dystrybutor niemiecki to również może oferować 36 miesięcy gwarancji i darmową kalibrację. Oddajesz wtedy towar do sklepu a ten wysyła do serwisu w Niemczech i pośredniczy w załatwianiu reklamacji. Może być też tak, że sklep tylko pośredniczy w samym zgłaszaniu reklamacji i dostarcza Ci etykiety do paczki kurierskiej zaadresowane bezpośrednio do serwisu Niemieckiego. Kupowałem już parę razy w sklepach, które pomimo polskojęzycznej strony www miały siedzibę za granicą i tak właśnie realizowana była później procedura reklamacji. Nie wiem jak jest w przypadku morele.net ale skoro piszą, że jest 36 miesięcy gwarancji to dlaczego im nie wierzyć?
 

Misztu  Dołączył: 19 Mar 2007
Grzenio napisał/a:
Tak, ale skoro sklep pisze, że jest gwarancja na okres 36 miesięcy to znaczy, że nie będzie ona realizowana w ramach warunków tzw. gwarancji międzynarodowej bo ta wynosi tylko 12 miesięcy. Sklep ma towar od jakiegoś dystrybutora i nawet jak to jest dystrybutor niemiecki to również może oferować 36 miesięcy gwarancji i darmową kalibrację. Oddajesz wtedy towar do sklepu a ten wysyła do serwisu w Niemczech i pośredniczy w załatwianiu reklamacji. Może być też tak, że sklep tylko pośredniczy w samym zgłaszaniu reklamacji i dostarcza Ci etykiety do paczki kurierskiej zaadresowane bezpośrednio do serwisu Niemieckiego. Kupowałem już parę razy w sklepach, które pomimo polskojęzycznej strony www miały siedzibę za granicą i tak właśnie realizowana była później procedura reklamacji. Nie wiem jak jest w przypadku morele.net ale skoro piszą, że jest 36 miesięcy gwarancji to dlaczego im nie wierzyć?


Oczywiście, że może. Ale nie musi ;)
Pełen pakiet serwisowy masz pewny w Polsce przez 12 miesięcy. Przez kolejne 24 miesiące jesteś uzależniony od dobrej woli sprzedawcy i tego, co obiecał w karcie gwarancyjnej.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach