fotopentax  Dołączył: 05 Wrz 2006
tantal napisał/a:
No tak tyle że info o znacznikach (te kolorowe kreski) przechowuje właśnie CheckInfo.ini
Jeśli nie ma tego pliku to chyba nie to, zreszta on wykrzaczał już na samym starcie.fotopentax, używasz znaczników ? PDCU instaluje to co poniżej, nieważne zwinąłem MS, Avast, ChemTable tez nieważneObrazek
Jeśli tam nie ma CheckInfo.ini to nie ma go wcale. Program wywala się na jednym folderze czy na dowolnym ? Jeśli na jednym to któryś z rawów za to odpowiada albo oznaczenie go przez PDCU ale tutaj wracamy do punktu wyjścia bo konfiguracja jest w plikach .ini
Jeśli chcesz szukać rozwiązań w rejestrze to po odinstalowaniu PDCU szukaj regscannerem frazy "pentax", może znajdziesz coś do wywalenia.
Regscanner


Przejrzałem na dysku C wszystkie katalogi z drzewka posiadające katalog Pentax i nie znalazłem pliku CheckInfo.ini .

lukarch napisał/a:
Zobacz jakie pliki dopisał Ci PCDU do tego folderu i jeżeli są to je skasuj. Albo zrób sobie nowy folder z samymi raw'ami z tego folderu , a stary folder wywal.

Pliki jakie PCDU doklejał do katalogu Pentax Digital Camera Utility 4 kasowałem ale po kliknięciu na dowolnego RAWa powstawały na nowo.

Sławek
 

Robur  Dołączył: 12 Cze 2011
Jeśli chodzi o odinstalowywanie, to polecam Revo Uninstaler. Czyści dokładnie, wyrywając wszystkie temporary i wpisy w rejestr. Można też odisntalowywać "na żadanie", czyli po wskazaniu "celownikiem" odpowiednich elementów (hunter mode). Znacznie lepszy niż CCleaner, nie mówiąc o systemowych "Dodaj i usuń.."
 

mak400  Dołączył: 23 Kwi 2010
Do tej pory miałem zainstalowany PPCUv4,1. po lekturze powyższych postów przeinstalowałem tą wersję na nową którą otrzymałem z K-5II. Okazało się że teraz mam wersję 4.40 W porównaniu do poprzedniej śmiga nawet dosyć szparko. Zacznę go używać.
 
sergeant  Dołączył: 04 Mar 2009
Problem dotyczy PDCU w wersji 5 . Jakiś czas temu odinstalowałem PDCU 5 . Dziś zainstalowałem ponownie z płyty którą dostałem wraz z K-3II . Zrobiłem aktualizację ze strony RICOH do najnowszej wersji . Niestety oprogramowanie nie działa . Nic nie można na nim zrobić . Nawet wybrać folderu ze zdjęciami czy pojedynczego pliku . System na którym pracuje to windows 7 64 bit. Co się stało ?
 

Apas  Dołączył: 26 Sty 2007
sergeant napisał/a:
Problem dotyczy PDCU w wersji 5 . Jakiś czas temu odinstalowałem PDCU 5 . Dziś zainstalowałem ponownie z płyty którą dostałem wraz z K-3II . Zrobiłem aktualizację ze strony RICOH do najnowszej wersji . Niestety oprogramowanie nie działa . Nic nie można na nim zrobić . Nawet wybrać folderu ze zdjęciami czy pojedynczego pliku . System na którym pracuje to windows 7 64 bit. Co się stało ?


Tam chyba po rozpakowaniu masz w folderze dwa instalatory, osobno pod 32 i 64 bity. Jesteś pewien, że przypadkowo nie zainstalowałeś wersji 32 bity zamiast 64? Zawsze to jakaś opcja do sprawdzenia...
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Wersja 32 bitowa powinna działać w systemie 64 bitowym.
 
sergeant  Dołączył: 04 Mar 2009
Instalowałem wersję 64 bit . Podobnie upgrade .
 

Apas  Dołączył: 26 Sty 2007
plwk napisał/a:
Wersja 32 bitowa powinna działać w systemie 64 bitowym.

Wiem, że powinna, ale 'powinno działać' to też najczęściej słyszana diagnoza, gdy coś nie działa :-D Warto sprawdzić IMHO, to nic nie kosztuje...

[ Dodano: 2017-04-16, 23:19 ]
sergeant napisał/a:
Instalowałem wersję 64 bit . Podobnie upgrade .


Czy upgrade wymaga obecności poprzedniej wersji na dysku (nie wiem, nie używam softu Pentaksa)? Jeśli nie, to spróbuj wyciać wszystko i powiesić 'na goło' wersję ściągniętą z serwera Ricoha? Znowu strzelam, ale może jest jakiś konflikt w bibliotekach...
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Teraz sobie przypominam jakieś moje próby z instalacją tego programu, trzeba faktycznie najpierw nagrać wersję z płyty instalacyjnej i dopiero potem upgrade.
 

powalos  Dołączył: 20 Kwi 2006
plwk, dobrze prawi. Na kompie musi być zainstalowana wersja nagrana z płyty i dopiero można "apdatować". Pzdr.
 
sergeant  Dołączył: 04 Mar 2009
Najpierw zainstalowałem program z oryginalnej płyty dołączonej do K-3II a potem ze strony ricoh był update do nowszej wersji .
 

powalos  Dołączył: 20 Kwi 2006
sergeant, a wersja z płyty-przed aktualizacją-działała prawidłowo ?
 
sergeant  Dołączył: 04 Mar 2009
Niestety nie działał prawidłowo . Sądzę że wcześniejsze zainstalowanie i odinstalowanie programu zostawiło jakieś "śmieci" które nie pozwalają na pełną użyteczność programu . Spróbuję oczyścić system RevoUninstallerem i Ccleaner a potem świeża instalacja .

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach