NAFO expansion is non-negotiable
Pozdrawiam
Artur
K1,K5,K10,MZ50,DFA 24-70,Σ{8-16,17-50,30,24-70,50-150}, P 28-80,Exakta 35-70,T28-200,P_FGZ540
Pozdrawiam
Artur
K1,K5,K10,MZ50,DFA 24-70,Σ{8-16,17-50,30,24-70,50-150}, P 28-80,Exakta 35-70,T28-200,P_FGZ540
NAFO expansion is non-negotiable
"Amerykany" czekają, być może taniej niż myślisz. Koniecznie z LPGHermes napisał/a:Mam nadzieję, że przed śmiercią będzie mi dane polatać jakimś V6 tak ze 3, 3.5 litra. Koniecznie wolnossący. O V8 nawet nie śmiem marzyć, raczej mnie nie będzie stać.
Nie wiem, co dokładnie masz na myśli. Po wychowaniu wśród aut europejskich, te z USA są czasem "inne niż inne"Hermes napisał/a:najbardziej smuci mnie zmierzch samochodów jakie znam i rozumiem
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Hermes napisał/a:najbardziej smuci mnie zmierzch samochodów jakie znam i rozumiem. Mam nadzieję, że przed śmiercią będzie mi dane polatać jakimś V6 tak ze 3, 3.5 litra. Koniecznie wolnossący. O V8 nawet nie śmiem marzyć, raczej mnie nie będzie stać.
Pozdrawiam
Arti
arekzg napisał/a:bakulik napisał/a:
Bo USA to duży i bogaty kraj i jeszcze się takimi rzeczami nie przejmują.
bo i nie muszą. Bo aż tak bardzo sobie podatkami sztucznie cen nie zawyżają.
Na tym forum nie ma OT, każdy post jest dokładnie na temat, który został w nim zawarty.
Przebrzydły Olympusiarz / dla przyjaciół Zygmunt
Problemy z DPF-em to to, o czym pisze Cube, ale też kontrole policyjne. Z autopsji znam dwie osoby, które zapłaciły ponad tysiąc euro mandatu za usunięcie DPF-u.Zdano napisał/a:Gwiazdor napisał/a:będzie miał problemy z DPFem
Cały czas piszecie o problemach z DPF, znacie to z autopsji czy tylko od znajomych "fachowców"?
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
Co do mody nie ma zastrzeżeń, ale ekrany dotykowe wymuszają patrzenie na to co się robi a nie na drogę. Guziki mogę wymacać bez patrzenia.Arti napisał/a:
I chyba też mody? Bo części ludzi się to będzie podobać. To nie jest samochód dla osób lekko zwichrowanych klasyką, lubiących raczej inne rozwiązania.
Saab 9-5 Aero kombi. Waży to 1800kg wiec jest co rozpędzać.Żaba napisał/a:Gwiazdor, a czym ty jeździsz, że w mieście spalasz 15 l lpg?
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Gwiazdor napisał/a:Co do mody nie ma zastrzeżeń, ale ekrany dotykowe wymuszają patrzenie na to co się robi a nie na drogę. Guziki mogę wymacać bez patrzenia.
Pozdrawiam
Arti
Na tym forum nie ma OT, każdy post jest dokładnie na temat, który został w nim zawarty.
Przebrzydły Olympusiarz / dla przyjaciół Zygmunt
Żaba napisał/a:dzięki temu opieka zdrowotna w USA jest płatna i dla wybranych
Żaba napisał/a:Łatwo i miło się narzeka że w UE podatki, normy
Ami66; ВИЛИЯ; Riva Zoom 115; S5600; K-3
Żaba napisał/a:teraz ma dwójkę w benzynie i strasznie narzeka na nieprzyzwoity apetyt tego samochodu na paliwo podczas jazdy typowo miejskie.
Żaba napisał/a:siedzi się stosunkowo nisko
Pozdrawiam
Arti
Na tym forum nie ma OT, każdy post jest dokładnie na temat, który został w nim zawarty.
Przebrzydły Olympusiarz / dla przyjaciół Zygmunt
Arti napisał/a:mam fotel na sam dół opuszczony, bo jak podniosę to jak na krześle mi się siedzi.
Pozdrawiam
Artur
K1,K5,K10,MZ50,DFA 24-70,Σ{8-16,17-50,30,24-70,50-150}, P 28-80,Exakta 35-70,T28-200,P_FGZ540
Żaba napisał/a:Arti wysoko, nisko to chyba dość subiektywne odczucia.
Pozdrawiam
Arti
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl