josio  Dołączył: 20 Lut 2012
[obiektyw] SAMYANG 85mm F1.4 nie domyka przesłony
Dziś przyszedł do mnie nowy obiektyw SAMYANG 85mm F1.4
Po około 20stu zdjęciach zauważyłem że aparat przepala czasem zdjęcia, pomimo domykania przesłony w BODY ekspozycja jest za każdym razem ta sama. Po zdjęciu obiektywu zauważyłem że przesłona jest w pozycji "otwartej" jak delikatnie ruszyłem tym listkiem do ustawienia przesłony - przesłona odbiła- i jak znów ją otworzyłem palcem to czasem gdzieś haczy i pozostaje otwarta... próbować to palcem rozruszać - czy czeka mnie serwis? Miał ktoś taki problem z dźwignią przesłony? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
 
Kot72  Dołączył: 15 Paź 2014
Jak nowy to odeślij sprzedawcy . W imię czego masz się z tym bujać ? Pojawiały się już problemy z przysłoną w tym obiektywie . Jak pokopiesz na forum to znajdziesz .
 
josio  Dołączył: 20 Lut 2012
Kot72 napisał/a:
Jak nowy to odeślij sprzedawcy . W imię czego masz się z tym bujać ? Pojawiały się już problemy z przysłoną w tym obiektywie . Jak pokopiesz na forum to znajdziesz .
I co porostu zrobić zwrot pomimo że ma feler?
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Nie spełnia warunków specyfikacji.
 
josio  Dołączył: 20 Lut 2012
Kupiony w serwisie Cyfrowe.pl, biorąc pod uwagę że obiektyw był ściągany od dystrybutora to jest szansa wymiany na egzemplarz pozbawiony tej wady? Bo równie dobrze mogą powiedzieć że mam odesłać do serwisu SAMYANG... Czy ktoś ma doświadczenie z takimi wymianami? Obiektyw pomimo tej wady bardzo mi się podoba i chętnie chciał bym wymienić na sprawny egzemplarz.
 

Penteusz  Dołączył: 28 Mar 2012
Tak, reklamuj w Cyfrowe.pl.
A najlepiej wpierw zadzwoń do nich i porozmawiaj z konsultantem. Powie Ci co i jak zrobić.
Jeśli serwis dokona przeglądu i stwierdzi, że nie nie jest sam w stanie dokonać naprawy, to wymienią na nowy. Ale to trochę trwa, niestety.

 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Ile dni minęło od zakupu?
 
josio  Dołączył: 20 Lut 2012
plwk napisał/a:
Ile dni minęło od zakupu?
Zamówiony 05.03.2019r., paczka przyszła dziś (tj. 08.03.2019r).
 

Penteusz  Dołączył: 28 Mar 2012
Jeśli chcesz go odesłać, to możesz tego dokonać bez podania przyczyny (do 14 dni bodaj). I tylko kasa w zamian. Ale byłoby przyzwoicie, gdybyś w takim przypadku podał przyczynę, to znaczy poinformował o wadzie obiektywu.
Jeśli ci zależy na tym szkle to reklamuj (masz przecież gwarancję).
 
josio  Dołączył: 20 Lut 2012
Czy ktoś ma doświadczenie z serwisem SAMYANG?

Przedstawiciel firmy Samyang w Polsce
F.H. Foto-Technika
ul. Ks. Robaka 63c
80-119 Gdańsk
Polska
Tel: +48 58 320 11 72
E-mail: serwis@foto-technika.pl

Wygląda jak zwykły dom mieszkalny na streetView

 

Penteusz  Dołączył: 28 Mar 2012
josio, nie możesz podzwonić?

Ja bym wpierw do sklepu....
 
josio  Dołączył: 20 Lut 2012
Penteusz napisał/a:

Nieczytany post
josio, nie możesz podzwonić?

Ja bym wpierw do sklepu....


Ok tak zrobię... Aczkolwiek czuję w kościach że jak tylko wspomnę o problemie z przesłoną to "odbiją piłeczkę" że z tym do serwisu SAMYANG i stracę możliwość zwrotu w terminie 14dni
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Towar niezgodny z zamówieniem. Najpierw bym się dobijał w sklepie o wymianę. Jak nie zechcą, to bym odstąpił od umowy i kupił gdzie indziej.
 
josio  Dołączył: 20 Lut 2012
Tak zrobię, zadzwonię do nich jutro... Dziękuję wszystkim za rady, napiszę jak chcecie jak sklep odniósł się to sprawy.
 

Penteusz  Dołączył: 28 Mar 2012
josio napisał/a:
napiszę jak chcecie jak sklep odniósł się to sprawy.


Może się kiedyś komuś przyda.
 
josio  Dołączył: 20 Lut 2012
A więc - na dzień dzisiejszy pan na infolinii powiedział że jest możliwość wymiany na nowy, ale osoba która ostatecznie podejmie decyzję będzie w poniedziałek, wypełniłem formularz zwrotu z uwagą o tym że dostałem nie sprawny obiektyw i że chcę wymienić na taki sam ale sprawny. Myślę że w poniedziałek będę wiedział coś więcej jak znów do nich zadzwonię.

Trzymajcie kciuki abym dostał sprawny egzemplarz bo bardzo mi się to szkło spodobało ... ;)
 

Penteusz  Dołączył: 28 Mar 2012
Jestem pewny, że otrzymasz sprawny egzemplarz 8-)
 
josio  Dołączył: 20 Lut 2012
Penteusz napisał/a:
Jestem pewny, że otrzymasz sprawny egzemplarz 8-)


Pewnym można być tylko śmierci i podatków... ;-)
 
Kot72  Dołączył: 15 Paź 2014
Cytat
na dzień dzisiejszy pan na infolinii powiedział że jest możliwość wymiany na nowy


Naprawdę , żadna łaska z ich strony . Dostałeś bubla więc mają obowiązek bezkosztowo wymienić na sprawny albo zwrócić kasę .
 
josio  Dołączył: 20 Lut 2012
Dziś znów dzwoniłem do cyfrowe.pl, powiedzieli że jeśli sprawdzą obiektyw pod kątem tej przesłony to wyślą nowy. Tak więc myślę że do końca tygodnia sprawa się wyklaruje.

[ Dodano: 2019-03-19, 09:44 ]
A więc.... cyfrowe dało nowy obiektyw po odesłaniu tamtego. Czyli z czystym sumieniem polecam sklep.

[ Dodano: 2019-10-10, 10:32 ]
I znowu mam problem ten sam... Obiektyw daje ładny obraz ale co z tego jak zacina się przesłona . Nie polecam tego szkła .

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach