Problem może być, jeśli masz pionowe haki na tylne koło, bo nie będziesz mógł wyregulować naciągu łańcucha przez przesuwanie tylnego koła w hakach, jak to się robi w singlach i w rowerach z biegami w piaście. Wtedy może się uda samą długością łańcucha naciąg dopasować, a może nie. Rozwiązaniem problemu jest montaż naciągacza łańcucha (czyli np. czegoś podobnego, do wózka tylnej przerzutki tylko mniejszego i, rzecz jasna, nie przesuwającego się na boki). Po zamontowaniu naciągacza łańcucha nie ma też przeszkód, by zostawić przednią przerzutkę, jeśli miałbyś taką fanaberię.Eldred napisał/a:o ile się da w tym rowerze, ale chyba nie powinno być problemu
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
wiem, pytałem z ciekawości bo nigdy czegoś takiego nie widziałem.dzerry napisał/a:3, 5, 7, 8 lub 9. Ale ilosc biegow nie ma znaczenia, tylko rozpietosc.
no wiem, niby jest na allegro taka piasta SRAM link w niezłej cenie, ale dopiero oglądając ją na zdjęciu uświadomiłem sobie że to nie ma sensu, w zasadzie trzeba by było prawie cały rower przerabiać. Jak na razie po przeglądzie pogwarancyjnym moje przerzutki działają wzorowo więc nie potrzebnie się napalam.dzerry napisał/a:Przerobka sie nie oplaca.
Yashica Mat124, Canon 100d
Eldred napisał/a:alkos, no to jak w kilcie nie pojeździsz to nadal chcesz taki rower?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Yashica Mat124, Canon 100d
<pozdrawiam>
M.
Zupełnie odpentaksiony
matth napisał/a:Osobiście poszukałbym koziej ramy, zmodernizował grata i wsio.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
pozdrawiam,
dzerrry
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
dzerry napisał/a:Wnioski mam takie - jesli mechanika rowerowa to twoje hobby, jesli uwielbasz smar za paznokciami, ciagla regulacje przezutek, w tym przedniej mimo, ze jej prawie nie uzywasz, wymiane linek, wymiane kaset, czyszenie lancucha, wymiane lancucha co sezon - kupuj sobie przerzutki. Jesli chcesz jezdzic na rowerze do pracy, kup biegi w piascie.
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
dzerry napisał/a:Para porzadnych opon Szchwalbe to prawie 100 euro.
K10D, T90/2.8, S10-20/4-5.6, A50/1.7, M135/3.5, T70-200/2.8, S17-50/2.8
ggdh napisał/a:Nie mow, ze te opony w PL kosztuja 100e za pare
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
ggdh napisał/a:bEEf, widzisz, ja tez mam "lepsze Shimano" i jakos sie nie syfi ani rozregulowuje. Jak masz Alivio (zdefiniuj "lepsze") to sie nie dziw. Sam mam XTR w Nomadzie i XT w dojerzdzaczu, wiec...
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
Nie, no troche przesadzilem,. Powiedzmy 100 dolarow.ggdh napisał/a:Nie mow, ze te opony w PL kosztuja 100e za pare
pozdrawiam,
dzerrry
Nie mówie, że to nie z powodu opony, ale tylne koło jest zawsze bardziej narażone na gwoździe. Tak już jest. Nawet swego czasu motocykliści mieli pod ramą taki "zbieracz gwoździ" w formi luźno zwisających łańcuchów. Więc można porównać obie opony na danym kole, ale nie przód z tyłem.dzerry napisał/a:Dwa lata temu w koncu przetarlem tylna i odkad zmienilem na jakas zwykla, juz 3 razy zmienialem detke. W przednim kole mam caly czas Schwalbe i ani razu nie zmienilalem detki.
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
K10D, T90/2.8, S10-20/4-5.6, A50/1.7, M135/3.5, T70-200/2.8, S17-50/2.8
<pozdrawiam>
M.
Zupełnie odpentaksiony
W fantastycznie zarąbistym Rohloffie jest 14. No, ale to cudeńko jest klasą samą dla siebie. http://www.sheldonbrown.com/harris/rohloff.htmldzerry napisał/a:3, 5, 7, 8 lub 9
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
K10D, T90/2.8, S10-20/4-5.6, A50/1.7, M135/3.5, T70-200/2.8, S17-50/2.8
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl