number2express napisał/a:Poza tym to nieszczęsne ziarno/struktura.
number2express napisał/a:To powoduje, że trzeba wiedzieć troche o edycji, żeby osiągnąć np. takie rzeczy:
number2express napisał/a:To wszystko powoduje, że jeśli nie jest się zarobionym zawodowcem, ciągle taśma może być dobrym wyborem do kilku rzeczy.
nie ma mnie w internecie
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:Z drugiej strony proces wołania i skanowania wprowadza wiele zakłóceń, którymi cyfra nie jest obarczona
nie ma mnie w internecie
tatsuo_ki napisał/a:jorge.martinez napisał/a:Z drugiej strony proces wołania i skanowania wprowadza wiele zakłóceń, którymi cyfra nie jest obarczona
i te zakłócenia mogą stanowić o wyjątkowości danego egzemplarza, nie, że wszystkie sztuki zdjęcia takie same, póki tuszu nie zmienię w drukarce...
czasami powtarzalność efektu jest pożądana, czasami nie...
jak zwykle wszystko zależy...
nie ma mnie w internecie
Henry napisał/a:
Samochód też wybierałeś taki który nie ma amortyzatorów, a raz na jakiś czas odpada koło? TV też masz sprzed 20 lat z drutem zamiast anteny, żeby obraz nie był zbyt czysty? Telefon też masz z zapchanym pakułami mikrofonem, żeby nie wszystko co mówisz dało się zrozumieć? Ludzie używają wielu przedmiotów ot tak, po prostu ukieryunkowani na efekt - żeby wygodnie dojechać do celu, żeby obejrzeć bezproblemowo film, żeby się porozumieć. Dlaczego nie może tak być z aparatami fotograficznymi? Dlaczego robi się zalety z wady technologii?
Henry napisał/a:Samochód też wybierałeś taki który nie ma amortyzatorów, a raz na jakiś czas odpada koło?
k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
technik219, akurat kula w płot. Henry sie po prostu drażni z wami Toć to stary wielkoformatowiec. Pewnie zaraz napisze, ze tylko w teorii, bo i tak nie ma czasutechnik219 napisał/a:To jeden z symptomów młodzieńczego buntu.
pozdrawiam,
dzerrry
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
technik219 napisał/a:Ja nie tylko do Henrego, tak mi naszło na mentorski ton, bo ten problem był już setki razy wałkowany na forum i ciągle powraca. Fotografia jest wspaniała sama w sobie i nie ważne czym robiona. Po co wyważać otwarte drzwi, po co się licytować?
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
bEEf napisał/a:To stąd te zupełnie bezsensowne i ciągnące się w nieskończoność oraz, przepraszam, infantylne gadki o jakiś technicznych p*****
nie ma mnie w internecie
tatsuo_ki napisał/a:no widzisz... zamknąłeś wątek "apsc kontra pełna" akurat przed tym, jak chciałem pokazać zdjęcia...
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:Nie zgadzam się też z tezą: nie ważne czym i na czym.
jorge.martinez napisał/a:Dopóki znajdzie się choć jedna osoba, która czuje, że analog daje jej szczęście, dopóty dylemat ten ma sens.
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
bEEf napisał/a:Jeśli będziemy próbowali wykazać jakąś obiektywną przewagę fotografii analogowej nad cyfrową, to będzie poracha na miarę przekonywania się nawzajem o wyższości "systemów". Tutaj na każdy argument jest kontr-argument. Ziarno może być wadą i zaletą. Powtarzalność procesu może być wadą i zaletą. I tak dalej.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:Kurczę, po co ludzie dodają ziarno, winietę i pseudocross do swoich cyfrowych zdjęć? To tęsknota za matką analogową.
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
bEEf napisał/a:Ale to by przecież nic nie dało.
nie ma mnie w internecie
tatsuo_ki napisał/a:tutaj jest mowa o tym, że nigdy nie doświetlisz pod powiększalnikiem danego maskowania z dokładnością do ułamka sekundy i do ułamka milimetra, nie wywołasz filmu z idealnie takim samym merdaniem...
to są szczegóły...
andybond napisał/a:Fotografia analogowa to też technologia jeno starsza i w dodatku z duszą Mimo szumu i trzasku płyta winylowa oddaje o niebo lepiej dźwięk niż wysterylizowana płyta CD.
W kwestii porównań-moim zdaniem kilkakrotnie palnąłeś kulą w płot
technik219 napisał/a:Tak, spalić "klisze", zezłomować aparaty "kliszowe", bo jest cyfra. Spalić książki, bo są e-booki, zakazać sprzedaży świec, bo jest prąd i zegarków mechanicznych, bo nie dokładne. Niech żyje nowy wspaniały świat! Podpalić stary świat!
Cytattechnik219, akurat kula w płot. Henry sie po prostu drażni z wami Toć to stary wielkoformatowiec. Pewnie zaraz napisze, ze tylko w teorii, bo i tak nie ma czasu
jorge.martinez napisał/a:Niemniej proces analogowy w opozycji do 0-1-kowego nasuwa wciąż wiele ontologicznych przemyśleń. Nie można tego bagatelizować.
tatsuo_ki napisał/a:a co do różnych "zabiegów"... nie oszukujmy się, nikt do niczego nie tęskni... przeważająca większość "upiększa" zdjęcia, bo tak jest w pytę... tylko nieliczni używają środków wyrazu, żeby coś wyrazić...
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl