qameleo  Dołączył: 04 Wrz 2007
Jaka kamera do 1tys ?
witajcie, w ciągu miesiąca zamierzam kupić kamerkę do użytku amatorskiego, w cenie do 1tys (z naciągnięciem minimalnym w górę w uzasadnionym przypadku)

nie znam się w tej dziedzinie wcale, proszę o jakieś wasze recenzje, porady na co patrzeć przy wyborze

z góry dzięki za porady :-B

 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Cytat
"b]Jaka kamera ..... (itd)[/b]

Jakaś skomplikowana ta konwencja ;-)
 

qameleo  Dołączył: 04 Wrz 2007
bEEf, dla mnie sama konwencja posiadania kamery będzie skomplikowana ;-)

jestem zielony w tym temacie a wałkowanie i szukanie na necie wszystkiego na temat kamer to troszkę czasu mi brak :cry:
 

cytrus  Dołączył: 02 Wrz 2007
qameleo: jeżeli kamera, to tak naprawdę tylko coś z oferty Sony...i nie mówię tego dlatego, że się nimi zajmuję :mrgreen: one naprawdę są najlepsze na rynku...
w tej cenie mógłbyś mieć coś z modeli z zeszłego roku...najlepiej przetwornik 1 megapikselowy, czyli model DCR-HC44 lub DCR-HC46.... w nowej linii to DCR-HC62...ale koszt około 1300 zł...
 

qameleo  Dołączył: 04 Wrz 2007
cytrus, DCR-HC62 w cenie jest ok 1100zł :-B

powiedz proszę dlaczego akurat miniDV, czy ten standard ma jakąś przewagę nad innymi?
 

Michał K  Dołączył: 22 Lut 2007
podobno najlepsza jakość obrazu
 

cytrus  Dołączył: 02 Wrz 2007
najlepsza jakość...kamera nagrywająca na DVD lub HDD jest nie do kupienia w tej cenie :mrgreen:
poza tym DVD lub HDD ma większą kompresję niż miniDV...inna sprawa, że miniDV wymaga trochę czasu żeby to zgrać...
A Ta cena dla tej kamery to cena sklepu internetowego... ja podaję cenę sugerowaną :-B
 

qameleo  Dołączył: 04 Wrz 2007
cytrus, wielkie :-B za wyjaśnienia, będę w takim razie rozglądał się i jakieś porównanie poszukam jak wrócę z PPD

btw, a kamery canona ? szajsunga i panasonica
jakieś doświadczenie z tym związane
 

bossini  Dołączył: 23 Sty 2007