alkos  Dołączył: 18.04.2006
  Pary Cytuj
Ok, zaczynam:



Zdjęcia niekoniecznie muszą odnosić się do siebie nawzajem, ważne żeby zawierały powtórzenia elementów (ale: potórzenia TEGO SAMEGO elementu sa niedopuszczalne. Tzn. psy na torebce w powyzszym by nie wystarczyly, musi byc ten pudel :-) )




UWAGA - UWAGA

Przepraszam ze czasami zdjecia musza tak dlugo czekac na akceptacje, ale niestety w pracy nie widze zdjec podlinkowanych na niektorych serwerach.

W domu natomiast nie zawsze mam czas zajrzec na dluzej do internetu.

 

baudet  Dołączył: 07.02.2008
Cytuj
alkos napisał/a:
potórzenia TEGO SAMEGO elementu sa niedopuszczalne. Tzn. psy na torebce w powyzszym by nie wystarczyly, musi byc ten pudel

No to zakręciłeś :P Dodaję do obserwowanych, żeby zobaczyć kto to zrozumie, tak jak sobie życzysz :-)
PS.
znaczy zdjęcie torebki, na której jest pudel jest OK czy nie?
 

alkos  Dołączył: 18.04.2006
Cytuj
baudet napisał/a:
znaczy zdjęcie torebki, na której jest pudel jest OK czy nie?


Nie, musza byc po prostu dwa powtorzone motywy. Np. na jednym zdjeciu dlon przechodnia i dlon na plakacie.
 

Keek  Dołączył: 25.06.2008
Cytuj
 

alkos  Dołączył: 18.04.2006
Cytuj
[rK] napisał/a:
Wybierz wedle przydatnosci, bo nie wiem do konca o co Ci chodzi.


Jeszcze raz: zdjecia nie musza odnosic sie do siebie :-) Wazne zeby zawierały powtórzenia :-) Czyli pierwsze jak najbardziej! :-D
 

Keek  Dołączył: 25.06.2008
Cytuj

 

Samp  Dołączył: 23.04.2006
Cytuj
alkos napisał/a:
Nie, musza byc po prostu dwa powtorzone motywy. Np. na jednym zdjeciu dlon przechodnia i dlon na plakacie.


OK. Ale jak tu działa zasada domino?

Dajesz zdjęcie z psem żywym i psem na torebce. I kolejne skojarzenie to dowolne powtórzenie, czy dwukrotne powtórzenie jakiegoś elementu, który pojawił się na poprzednim zdjęciu, a nie jest ani psem ani torebką? Czy może dalej jedziemy z którymś z powtórzonych motywów - następne zdjęcie z dwiema torebkami??

Szczerze mówiąc, to poprzedni wątek bardziej mi się podobał. Jeśli bazujemy na "grze skojarzeń", no to uznajmy, że każdy te skojarzenia ma zupełnie inne. I ciekawe jest to, co nas zaskakuje.
Tutaj jest jakaś próba ukierunkowania na "słuszne" / "prawidłowe" / "właściwe" skojarzenia - IMO zupełnie bez sensu, bo wypacza ideę tego typu zabawy.

O ile w tamtym wątku, łapałem o co chodzi i od czasu do czasu zdążyłem coś wrzucić - to tutaj nie dość, że nie bardzo kumam, to i nie bardzo mam ochotę cokolwiek pokazywać.
Nie chciałbym, żeby mogło się okazać, że mam "niewłaściwe" skojarzenie...

[ Dodano: 2008-07-30, 13:31 ]
Acha, trochę się wyjaśniło w międzyczasie...

[ Dodano: 2008-07-30, 13:33 ]
To dochodzę do wniosku, że to nie jest domino, lecz: "hej, pokazujemy zdjęcia z powtórzeniami!"
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20.04.2006
Cytuj
Zabawa jest dobra, bo nie trzeba się śpieszyć.
Takie specyficzne domino, gdzie kostki do siebie nie musza pasowac, ale muszą mieć na obu końcach taką samą liczbę oczek.

 

alkos  Dołączył: 18.04.2006
Cytuj
Samp napisał/a:
OK. Ale jak tu działa zasada domino?


No wlasnie nie musi. Niefortunnie nazwalem watek ;-)

Samp napisał/a:
Dajesz zdjęcie z psem żywym i psem na torebce.

Samp napisał/a:
I kolejne skojarzenie to dowolne powtórzenie,


Ot, to. To podstawa.

Samp napisał/a:
zy dwukrotne powtórzenie jakiegoś elementu, który pojawił się na poprzednim zdjęciu, a nie jest ani psem ani torebką?


Ale tak tez mozna :-)

Samp napisał/a:
Szczerze mówiąc, to poprzedni wątek bardziej mi się podobał.


Hej, ten sie jeszcze nie rozkrecil :-)

Samp napisał/a:
Tutaj jest jakaś próba ukierunkowania na "słuszne" / "prawidłowe" / "właściwe" skojarzenia -


Nie. Zasada jest tylko powtorzenie - jesli natomiast bedzie zbyt na sile, albo zbyt niewyrazne, bede usuwal.

Samp napisał/a:
To dochodzę do wniosku, że to nie jest domino, lecz: "hej, pokazujemy zdjęcia z powtórzeniami!"


Oooo! :-D
 

Samp  Dołączył: 23.04.2006
Cytuj
Wszystko jasne.
Faktycznie - dobre jest to, że można pogłówkować i
Jarek Dabrowski napisał/a:
Zabawa jest dobra, bo nie trzeba się śpieszyć.


[ Dodano: 2008-07-30, 13:43 ]
Jarek Dabrowski, wyśmienite!
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20.04.2006
Cytuj
A tak w ogóle, to alkos trochę poszedł po bandzie, bo połowa zdjęć na PADzie to właśnie takie pary.
 

karmazyniello  Dołączył: 05.02.2008
Cytuj
Wchodzę w to, dosłownie :-)



[ Dodano: 2008-07-30, 13:52 ]
Jarek Dabrowski napisał/a:
A tak w ogóle, to alkos trochę poszedł po bandzie, bo połowa zdjęć na PADzie to właśnie takie pary.


To jest właśnie to co w fotografii ulicznej lubię najbardziej, interakcja pomiędzy elementami podobnymi znaczeniowo lub uzupełniającymi się albo przeciwstawnymi w każdym razie "pary" to brzmi nieźle :->
 
dagio  Dołączył: 29.11.2006
Cytuj
dobry temat.. bede szukal ;-) na razie starsze:
 

karmazyniello  Dołączył: 05.02.2008
Cytuj
Zaraz nastąpi inwazja bliźniaków :lol:
 

baudet  Dołączył: 07.02.2008
Cytuj
Fajne wyzwanie, bo jest czas na poszukiwania. O takie zestawienia chodzi?

 

alkos  Dołączył: 18.04.2006
Cytuj
nom :-)
 

oc  Dołączył: 29.04.2008
Cytuj
Jarek Dabrowski, wspaniałe!
baudet, jak wyżej
 
otacon  Dołączył: 12.05.2008
Cytuj
zabawa fajna... ale... jak sie maja blizniaki i np 2 babcie trzymajace sie za kolano, czy 2 chlopakow na barana do "powtórzenia TEGO SAMEGO elementu sa niedopuszczalne" hmm w takim przypadku 2 znaki drogowe beda sie lapac... las (drzewa) itp.. itd a to byloby za łatwe;]
 

alkos  Dołączył: 18.04.2006
Cytuj
otacon, masz racje...
 

karmazyniello  Dołączył: 05.02.2008
Cytuj

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach