dlugas1982  Dołączył: 07 Lis 2008
Chyba dobrze trafiłem

Wiadukt kolejowy - Rzeszów



 

Robur  Dołączył: 12 Cze 2011
To ja też dorzucę, okolice Nowej Huty


 

k33l  Dołączył: 20 Lut 2010
Robur koszmarnie przepalone niebo masz na tych zdjęciach.
 

Robur  Dołączył: 12 Cze 2011
Wiem- kwestia zbyt szybkiej obróbki, zbyt dużej kompresji- a później człowiekowi nie chce się wracać i poprawiać.
 
AChmiel  Dołączył: 14 Lis 2009
Okupione awanturą z nudzącą się panią drużnik:

Wyjazd ze Szczecina.
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
Własnie odkopałem kolejne negatywy gdzieś ok1988-199o - kilka żywych Ty-2 z Nowego Sącza, na pociągi chodziłem wtedy z Fed-4 + Jupiter 9 2/85 czasem z Zenitem i Mirem no i rosyjskim Foto 65





Trzeba ruszyć w temacie
 

Ijon  Dołączył: 27 Paź 2006
JacekK, piękne, zwłaszcza 1. Dawaj jeszcze jeśli masz!
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
Proszę bardzo



Na kolejnych dodaje logo hostingu, pewnie przekroczyłem limit dzienny w hostingu.
Nie mam tego wiele, ale dokopuje się do czasem do kolejnych
Czekam na Ty-5 z toru do żwirowni w Grabinach, te co stały wcześniej jako grzałki na torze pod cegielnią w Dębicy, gdzieś są, ale nie dotarłem jeszcze.
 

Dada  Dołączył: 01 Mar 2007
Masz Ijonek jeszcze trochę egzotyki ode mnie : :mrgreen:













 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
Dada, Tr-12 z 3fot kiedyś jeździł, od dawna już stoi, czyżby nieodwracalnie :-(
Gdzie to dopadłeś tego Er z Cegielskiego?
 

Dada  Dołączył: 01 Mar 2007
Chabówka nie wyrabia się ilościowo. Tr stoi, Okz stoi jeszcze, Ty stoją dwa, a im się Queen zachciało odbudowywać. :evilsmile:
Er stoi w Baranowiczach jako pomnik, ale tak w drzewach zakryty, że nawet nie było sensu całego focić.
 
-Tomek-  Dołączył: 11 Cze 2013
Dodam coś od siebie:
Zima, -20°C, zachód Słońca, parowóz ruszający pełną parą.
 

Buczek  Dołączył: 07 Wrz 2009
Witajcie.
Często zaglądam na Forum i nie do wiary, że dopiero teraz odkryłem ten temat. Chciałbym podzielić sięz Wami jedną z ciekawych tras kolejowych. Wprawdzie nie uświadczysz na niej pociągu, czy choćby drezyny. Ba, nie ma na niej nawet torów. Jednak jeszcze kilka miesięcy temu można było obejrzeć kilkanaście przykładów ponadstuletniej infrastruktury w postaci nasypów, wiaduktów i przepustów. Dziś nie ma po niej śladu, a za kilkanaście miesięcy tu, gdzie teraz jest wykopalisko będzie nowe torowisko.

Rzecz dotyczy tzw. kolei staropilskiej.

Kilka obrazków na zachętę:







Po więcej zdjęć i historii tej linii zapraszam tutaj i jako rozwinięcie tematu [już z torami] tutaj.

Pozdrawiam
 

Nazwany  Dołączył: 31 Lip 2008
Wielkie uznanie dla Autora. Ciekawie się czyta, ogląda zdjęcia. Czekam na następne.
 

Buczek  Dołączył: 07 Wrz 2009
Nazwany napisał/a:
Wielkie uznanie dla Autora.

Dziękuję bardzo.
Więcej relacji z moich wędrówek: Wędrówki żuławskie i Wędrówki pozażuławskie.
Jednakże wśród nich jedna tylko ściśle związana z koleją: Tu, gdzie teraz jest ściernisko.

Nazwany napisał/a:
Czekam na następne.

Następne plany - druga połowa września. Jeśli będzie coś ciekawego, oczywiście pojawi się na Żuławy.info.

Pozdrawiam
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
Dołączę się do zachwytów, świetny pomysł, dużo bardzo fajnej fotografii i tekstów.
Pozdrawiam
 

Sylwester  Dołączył: 26 Lis 2012
Zapraszałem na Galę Parowozów do Jaworzyny Śląskiej, więc pora zaprezentować cokolwiek z pierwszego dnia imprezy i z Muzeum Kolejnictwa.
Jutro, tj. 22.09.2013 r. można jeszcze wpaść do Muzeum.





 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
Z 5-6 kwietnia sztuk kilka Ty-42 107 koło Limanowej i NewSącz'a
Przyglądnąłem się fotostopowi jednemu. hmm.. wyglądało jak salwa burtowa HMS Victory pod Trafalgarem albo pluton egzekucyjny. Nie... ja nie jestem zwierzę stadne.
1. Złazić mi tu z mostu

2 Rudobrody

3. To w lewo, to w prawo

4. Tu w zimie jeździ się na nartach


Tak dla odświżenia tematu :lol:
 

jacekh  Dołączył: 08 Maj 2007
Tak sobie oglądam i muszę pokopać u siebie na dysku... Parę kolejowych fotek na pewno się znajdzie...
 

And  Dołączył: 07 Mar 2014
Most w Rybinie na Żuławach na rzece Szkarpawie. Zbudowany w pierwszych latach XX w.
Jest to most obrotowy. Filar podporowy stoi na środku rzeki. Przęsło mostu spoczywa na stałe wzdłuż nurtu umożliwiając żeglugę. Kiedy pociąg podjeżdża, maszynista korbą obraca całą konstrukcę.
Trwa to bardzo szybko - nieraz potrafi uwinąć się w godzinę :mrgreen:
Ta linia uruchamiana jest latem jako Kolej Nadzalewowa. Pociąg jeździ dwa razy w tygodniu.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach