Robert napisał/a:Penteusz pomyka Passerati, weźcie to pod uwagę ;)
M.K napisał/a:Jazda z prędkością wyższa niz 110 jest zupełnie bez sensu
opiszon napisał/a:Jak na krajówce trafiasz na karawanę jadącą 80km/h to też się wściekasz?
M.K napisał/a:Wlasnie dlatego, ze większość jedzie okolo110
M.K napisał/a:Natomiast podając przykład spalania 90-100 na autostradzie chodziło mi o w miarę jednostajna jazdę, bez szaleństw. Wtedy saab jest zadziwiająco ekonomiczny, a biorąc pod uwagę lata to 'arcydzielo' motoryzacji. Wiele współczesnych aut nie jest w stanie z tym motorem sie równać. Bo jak inaczej nazwać to, ze torpeda o mocy 170 km i nm 285 zaczynającym sie od 1800/min przy spokojnej jeździe średnio spała około 8 a na trasie 7? Ani BMW, ani merc w tym względzie mu nie podskoczą.
M.K napisał/a:Ktos, kto pragnie jechać 140 wciaz napotyka sie na tych co 110 jada.
Pozdrawiam
Arti
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
M.K napisał/a:przy wyprzedzaniu nie zwalniam tych co jadą szybciej.
M.K napisał/a:Ktos, kto pragnie jechać 140 wciaz napotyka sie na tych co 110 jada. Wiec ciagle przyspiesza i hamuje.
Pozdrawiam
Arti
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
Electrical engineers do it with less resistance ;)
Na tym forum nie ma OT, każdy post jest dokładnie na temat, który został w nim zawarty.
Przebrzydły Olympusiarz / dla przyjaciół Zygmunt
skaarj napisał/a:Większe spalanie przy różnicy 110-140 km/h? No darujcie - przy Mondeo różnica jest niemierzalna, na pewno mniej niż 0,5 l/100 km.
Pozdrawiam
Arti
Przekroczy, przekroczy... ale tylko troszeczkę, bo fotoradary uruchamiają się u nich przy 126km/h. Stąd obrazki typu 911 Turbo S mknie 122km/h, a Ferrari F430 wyprzedza go jadąc 124km/hM.K napisał/a:Arti, jakie to dziwne, że w według Ciebie kierowca jadący 110 na autostradzie jest skapcialy, a ten w Szwajcarii jadący blisko 120 - bo nie przekroczy, a tyle wynosi maksymalna prędkość na autostradzie w Szwajcarii
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
skaarj napisał/a:Większe spalanie przy różnicy 110-140 km/h?
K-5iis + Bigma, K-30, K-X, K-R, P18-55, P50-200, P80-320, S70-300, T70-300, Trioplan 100/2.8 i sporo innych gratów.
Nikt tu takiej nie wyznajeMCsubi napisał/a:Drodzy ślimole, bracia w Pentaksie - gdybyście dojeżdżali do pracy 258 km w jedna stronę, to wasza filozofia o słuszności jazdy lewym pasem 110 km/h ległaby w gruzach pierwszego dnia.
Electrical engineers do it with less resistance ;)
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
NAFO expansion is non-negotiable
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl