Arti napisał/a:A to o czym ja pisałem jest właśnie nieco jakby niezależne od tej zasady, bo pomimo "liniowego" wzrostu prędkości o oporów, to spalanie tam akurat skacze dość skokowo. Nie wiem, może przy tych obrotach zmienia się charakterystyka pracy turbiny, czy co innego. Ot taka dla mnie ciekawostka, zastanawiam się czy 6ty bieg przesunąłby te granicę.
K-5iis + Bigma, K-30, K-X, K-R, P18-55, P50-200, P80-320, S70-300, T70-300, Trioplan 100/2.8 i sporo innych gratów.
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Kytutr napisał/a:Pochwal się jaki.Ekajana napisał/a:Samochód wczoraj kupiłem
Na tym forum nie ma OT, każdy post jest dokładnie na temat, który został w nim zawarty.
Przebrzydły Olympusiarz / dla przyjaciół Zygmunt
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
NAFO expansion is non-negotiable
Kytutr napisał/a:Tref, nie wyskakuj proszę z hakiem
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:No to może chociaż kwestia przyspieszania przy zmianie pasa podczas wyprzedzania?
Penteusz napisał/a:Może ktoś wie, co zamiast mózgu mają kierowcy
Pozdrawiam
Arti
Pozdrawiam
Arti
Pentax K-30 | DA 21/3.2 Ltd. | DA 40/2.8 Ltd. | DA 70/2.4 Ltd. | DA L 55-300 | Metz 50 AF-1
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
Gwiazdor napisał/a:tak jak z Hondą S2000. Niby można z wolnossącego silnika wycisnąć 100KM z litra, ale dziwnym trafem takie silniki to wyjątki. Obecny Swift ma 90KM z silnika 1.2. A co ważniejsze zaledwie 120Nm. Za to ich doładowany silnik 1.0 ma aż 111KM i 170Nm
Pyrek napisał/a:czemu TO JA mam przez niego czuć się winny, że jadę tylko 140 a nie 200
CzareK
Pyrek napisał/a:mniej więcej na wysokości jego kabiny, widzę w lusterku że gość który był tak daleko siedzi mi już na zderzaku, dopadł mnie w przeciągu kilku sekund,
jechał może 190, może 210.. kto wie,
Pozdrawiam
Arti
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
Robert napisał/a:jest zwykłym, potencjalnym mordercą.
Pozdrawiam
Krzysiek
ME-F; Z-20; K-1
AF 35-70/2.8; DA 10-17/3.5-4.5; FA 24-70mm f/2,8 ED SDM; FA PZ 28-105/4-5.6; T 70-200/2.8; FA 80-320/4.5-5.6; FA 31/1.8; Helios 85/1.5; D-FA 100mm f/2.8 macro
AF-540FGZ, AF160, Winder ME-II
Ami66; ВИЛИЯ; Riva Zoom 115; S5600; K-3
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl