...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
M.K napisał/a:Jaki to ma sens - jakiś filtr zbiera zanieczyszczenia lotne, zeby nie dostawały sie do atmosfery, a potem auto jak zadecyduje samo wypala te zebrane cząsteczki na podobieństwo tego co spotkałoby je normalnie, i one trafiają i tak do atmosfery, tylko w jednej skumulowanej partii?
Pozdrawiam
Arti
M.K napisał/a:Czyste teoretyzowanie, na pewno ma to wpływ na zasobność portfela prezesa firmy produkującej auta.
opiszon napisał/a:Prezesi pewnie woleliby robić auta bez DPF i innych pierdół ale za tą samą cenę
lazar napisał/a:chodzi mi o olaniu przez Mazdę trendu downsizingu
Pozdrawiam
Artur
Gwiazdor napisał/a:To kolejny przykład pogorszenia ergonomii w imie obniżki kosztów.
Hermes napisał/a:Arti, z tego co czytałem cząstki sadzy wydalane przez starsze auta są dużym problemem dla ludzi którzy je wdychają. Ale nadal pozostają problemem tlenki azotu wydzielane z silników wysokoprężnych.
Hermes napisał/a:Wg mnie większą nadzieję na rozwój daje wodór, czy CNG, LNG i ewolucje LPG.
Pozdrawiam
Arti
Pozdrawiam
Artur
Pozdrawiam
Arti
Pozdrawiam
Artur
Arti napisał/a:
LPG jest "odpadem" w czasie produkcji benzyny,
Penteusz napisał/a:Trzeba było se dizli nie kupować. To dobre do koparek, walców i ciężarówek.
Ami66; ВИЛИЯ; Riva Zoom 115; S5600; K-3
Arti napisał/a:mówię o hybrydach
Pozdrawiam
Artur
bakulik napisał/a:
Bo USA to duży i bogaty kraj i jeszcze się takimi rzeczami nie przejmują.
Ami66; ВИЛИЯ; Riva Zoom 115; S5600; K-3
Arti napisał/a:LPG jest "odpadem" w czasie produkcji benzyny
Pozdrawiam
Artur
arekzg napisał/a:A jeszcze z 10 lat temu benzyna była odpadem przy produkcji ON, paliw lotniczych i innych cięższych. No chyba, że jeszcze nadal jest.
Pozdrawiam
Arti
Przybyłem, zobaczyłem i własnym oczom nie wierzę!
Pozdrawiam
Artur
Przybyłem, zobaczyłem i własnym oczom nie wierzę!
Pozdrawiam
Artur
Hermes napisał/a:A kiszone ogórki?
[ Dodano: 2018-07-10, 22:02 ]
W tej całej ekologii, eeee to z eko to raczej ekonomia, najbardziej smuci mnie zmierzch samochodów jakie znam i rozumiem. Mam nadzieję, że przed śmiercią będzie mi dane polatać jakimś V6 tak ze 3, 3.5 litra. Koniecznie wolnossący. O V8 nawet nie śmiem marzyć, raczej mnie nie będzie stać.
K-3|K-x|DA L 18-55|DA L 50-200|A50/2|DA35|T17-50|DA* 60-250|DA 15
Hermes napisał/a:Mam nadzieję, że przed śmiercią będzie mi dane polatać jakimś V6 tak ze 3, 3.5 litra. Koniecznie wolnossący.
lazar napisał/a:Jeździłem już B6, bardzo miłe doświadczenie, dzięki Kytutr
NAFO expansion is non-negotiable
Pozdrawiam
Artur
NAFO expansion is non-negotiable
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl