Arti napisał/a:Posiadanie zapasu mocy nie znaczy, że trzeba z niej nieumiejętnie korzystać
CzareK
greentrek napisał/a:Arti napisał/a:Posiadanie zapasu mocy nie znaczy, że trzeba z niej nieumiejętnie korzystać
Niestety, dla większości to właśnie znaczy. Być może należysz do tych 5% którzy wiedzą jak nie przegiąć, jednak statystyki to nie zmienia, wypadek ojca również. Jednak świadomość posiadania dużego zapasu mocy/momentu skłania do przesuwania granicy ryzyka. Widziałeś takie sytuacje i ja też, wszyscy - wyprzedzanie na 100m przed maską TIRa z przeciwka, pod górę, na niewidocznym zakręcie itp. Oczywiście takie rzeczy wcześniej też się trafiały ale rzadziej - teraz są nagminne. Dwa dni temu tuż przed moją maską, stary i oklejony Burakowóz przeszedł driftem przez ciasne rondo. Nie powiem, bardzo sprawnie, widać robił to nie pierwszy raz. Jednak umówmy się, takich rzeczy nie robi się w centrum w godzinach szczytu. A także że takich zachowań nie widzi się wśród Matizów.
K-3|K-x|DA L 18-55|DA L 50-200|A50/2|DA35|T17-50|DA* 60-250|DA 15
lazar napisał/a:Podobne pytanie można zadać: po co mi samochód 5-osobowy jak 99% czasu jeżdżę w trójkę z żoną i córka.
lazar napisał/a:Problemem nie jest moc samochodu, problemem jest pustka w głowie kierujących...
CzareK
Cytatpo co mi samochód 5-osobowy jak 99% czasu jeżdżę w trójkę z żoną i córka.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
Piękna trasa. Trzeba solidnie powiększyć widok na mapie, żeby zrozumieć o co chodzi Słyszałem anegdotkę, że za jakimś słynnym alpejskim zjazdem takimi serpentynami, usadowiły się obok siebie trzy zakłady naprawy hamulców i ciągle mają pełne ręce robotylazar napisał/a:Passo Dello Stelvio - Giau Pass
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
greentrek napisał/a:Niestety, dla większości to właśnie znaczy. Być może należysz do tych 5% którzy wiedzą jak nie przegiąć, jednak statystyki to nie zmienia, wypadek ojca również.
greentrek napisał/a:A także że takich zachowań nie widzi się wśród Matizów.
Pozdrawiam
Arti
CzareK
Czyli zostaje Fabia kombi.greentrek napisał/a:Niestety, w żaden nie wsadzisz wózka-spacerówki
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return LBA ? lemat Dady : piwko w Poznaniu?;
No patrz, masz o 13% lepszy stosunek mocy do masy a ja tutaj robię za adwokata dużych silników Co do wózka z marketu... Jakie mocarstwo, takie wózki. To u nas się przyjęło, że jak pod maską jest V6 to w kabinie musowo skóra, Bang&Olufsen, 6-strefowa klima i barek z DonPerignon Moje auto nazywa się Town&Country. Po naszemu Miasteczko&Wioska. W niedzielę z rodziną do kościoła - a w poniedziałek z żywcem do ubojni, taki standard właśniegreentrek napisał/a:No faktycznie, bieda, taki większy wózek w markecie. (...) Mój obecny waży dokładnie tonę mniej i z silnikiem 1.2/90KM jest niezwykle żwawy [zwykły wolnossący, żadnego doładowania, Euro6 z dużym zapasem], na S7 zapewnia prędkości absolutnie nieakceptowalne przez KD. Tyle że tej S7 mam w drodze do pracy 7 minut, cała reszta odbywa się na drogach powiatowych i miejskich, więc po co wielki silnik
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Saab też miał V4 w modelu 95 i 96. Tyle że to w sumie były silniki Forda.Arti napisał/a:Ryszard napisał/a:Ford robił kiedyś widlaste czwórki.
ZAZ też... Taki Zaporożec z V4 chłodzonym powietrzem to miał brzmienie... Ojca kiedyś milicjant zatrzymał tylko po to, żeby obejrzeć co to za cudo.
W zasadzie co ma jedno do drugiego? To nie możesz lekko pedału gazu naciskać, musisz do oporu?potraff napisał/a:Ale moja córka niedługo będzie miała 5lat, jest nas trójka to po co mi auto osobowe, 300konne?
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
lazar napisał/a:Żeby sobie zrobić wypad raz do roku na przykład na taką trasę i czerpać przyjemność z jazdy serpentynami w akompaniamencie głosu silnika odbijającego się od ścian skalnych
Gwiazdor napisał/a:W zasadzie co ma jedno do drugiego? To nie możesz lekko pedału gazu naciskać, musisz do oporu?
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
Te są najfajniejsze, miałem przez krótki czas - ale czy R6-tki nie przeminęły gdzieś pod koniec XX wieku? Wolę być kierowcą niż kustoszemM.K napisał/a:Posłuchaj rzedowej 6.
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Ryszard napisał/a:potraff, używane "amerykany" to jest niezła opcja - posłuchasz bulgotu V8 i jeszcze na obiektyw zostanie
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
Ale jeszcze pieszczotliwie go nazywasz Miałem Mk3, też mnie kiedyś wymęczył lawiną wydatkówpotraff napisał/a:mojego mondi
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Ryszard napisał/a:1,0 Turbo
Ryszard napisał/a:Ale jeszcze pieszczotliwie go nazywas
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
potraff napisał/a:ps. jeszcze się bije, czy kupować, w sumie najgorsze z napraw za mną...
K-3|K-x|DA L 18-55|DA L 50-200|A50/2|DA35|T17-50|DA* 60-250|DA 15
M.K napisał/a:Arti, sa statstyki. Dlatego oc dla niektórych marek jest wyższe niz dla innych. Tak jest np z BMW. Niestety. Choć w tym roku udało mi sie kupic na rok za 470 zł w dwóch ratach dla pojemności 2.5. Wiec sukces niebywały.
Pozdrawiam
Arti
lazar napisał/a:Dwumasa? Jeśli najgorsze za Tobą, to po co kupującemu robić taki prezent.
Pentak K3II
Był Pentax K-x, oraz pożyczone K1000 i K200D
https://www.flickr.com/photos/138543993@N07/albums
Blog o moich wędrówkach.
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl