plwk napisał/a:Rozumiem, że piszesz o używanym.
Pozdrawiam
Arti
Morituri Nolumus Mori
www.rivelv.deviantart.com / https://500px.com/rivelv
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Morituri Nolumus Mori
www.rivelv.deviantart.com / https://500px.com/rivelv
Kot musi być albo żywy, albo martwy. Nie ma innej możliwości, nie można go zaobserwować jednocześnie trochę żywego i trochę martwego. Dlaczego? Rzetelna odpowiedź na to pytanie brzmi: nie wiadomo.
NAFO expansion is non-negotiable
Kot musi być albo żywy, albo martwy. Nie ma innej możliwości, nie można go zaobserwować jednocześnie trochę żywego i trochę martwego. Dlaczego? Rzetelna odpowiedź na to pytanie brzmi: nie wiadomo.
103KM w lekkim hatchbacku może całkiem dobrze wystarczyć. A wnętrze takie, że aż chce się zawołać "Forza Italia!"pawel_fan napisał/a:Co prawda to najmocniejsza wersja tego silnika (były 75, 90 i 103KM)
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Aparaty szczęścia nie dają...
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Aparaty szczęścia nie dają...
Właśnie tak!Generic napisał/a:Aż niebywałe w takim małym aucie.
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Generic napisał/a:307 SW
Kiedyś to były czasy ! Po drzewach się chodziło...
Kotlet`s professional photography
http://sebastianstoklosa.blogspot.com/
Ryszard napisał/a:Mój Town&Country też jest krótki
Aparaty szczęścia nie dają...
Nie mówię, że silnik jest za słaby, bo ładnie się wkręca i jak dla mnie wystarcza do okazjonalnego użytku, ale jednak cenione jako klasyki są raczej najwyższe wersję wyposażeniowe i silnikowe. A taka całkiem lekka ona nie jest, 1300kg waży. W poprzednim aucie miałem 150KM, a ważyło niewiele ponad tonę. Forza Italia!Ryszard napisał/a:103KM w lekkim hatchbacku może całkiem dobrze wystarczyć. A wnętrze takie, że aż chce się zawołać "Forza Italia!"pawel_fan napisał/a:Co prawda to najmocniejsza wersja tego silnika (były 75, 90 i 103KM)
Kot musi być albo żywy, albo martwy. Nie ma innej możliwości, nie można go zaobserwować jednocześnie trochę żywego i trochę martwego. Dlaczego? Rzetelna odpowiedź na to pytanie brzmi: nie wiadomo.
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl