Zostało 17 pytań. Nie jest to Škoda.Enzo napisał/a:Jeśli Kytutr to Skoda. Jeśli Skoda to Henlein.
NAFO expansion is non-negotiable
Kytutr napisał/a:Zostało 17 pytań. Nie jest to Škoda.
K10D | MZ-5n | MZ-M
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
Większym. Wątek samsungowy został zamknięty, a temat pod tytułem Škoda jest dalej na topie. Pojeździsz Škodą, to zrozumiesz tę chemię między kierowcą a autemMarek napisał/a:Kurcze, widzę że Skoda na tym forum cieszy się uznaniem niczym onegdaj Samsung.
Możesz obstawiać dalej. Chociaż muszę przyznać, że Škoda Rapid (typ 743), to było by coś.szpajchel napisał/a:A to szkoda , obstawiałem 2–drzwiowe coupé, produkowane do 1990.
NAFO expansion is non-negotiable
Kytutr napisał/a:Pojeździsz Škodą, to zrozumiesz tę chemię między kierowcą a autem
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
plwk napisał/a:Była służbowa, dlatego nie potrafiłeś jej zrozumieć.
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
K-30, MZ-50, ME, EX1. 29er.
https://barmiska.blogspot.com/
K-1, SMC FA*24/2, SMC FA*300/4.5, T 28-75/2.8: K-5IIs, 645N+FA 45-85/4.5+ A 35/3.5, seria tradycyjnych korpusów bagnetu "K" i nawet jakieś Nikony oraz osprzęt do wszystkiego i niczego.
W tę klasę i cenę jeszcze bym upchnął Voyagera/Caravana/Town&Country z kraju Wuja Sama. Rowery łyknie, że aż miło - sam niedawno wiozłem 4 szt. i 5 osób na pokładzie. W dalekie podróże super, o ile wygodę cenisz bardziej niż wyścigi. Tylko te dojazdy do pracy... przy parkowaniu to jednak grubas jest. Sumo - zwinny, ale duży No i spalanie V6 nawet z LPG może zaboleć w porównaniu do oszczędnych dizelków, jak sądzę.barmiska napisał/a:Renault Espace/Grand Espace
Citroen C8
Citroen Berlingo (Multispace czy coś takiego)
Ford Galaxy (?)
*ist DS + DA 35/2.4 | K20D + D-BG2 + O-ME53 + DA 21/3.2 | Samyang 8/3.5 | Tamron 90/2.8 | Metz 48 AF-1
K-5 II + D-BG4 + O-ME53 + DA 18-135/3.5-5.6 | DA 55-300/4.0-5.8 | DA 50/1.8
ME-Super + Winder ME II + M 28/2.8 | K 50/1.4 | Metz 32 Z-2
Pozdrawiam
Artur
W sumie dobry by był, tylko bym musiał 2 miejsca parkingowe pod pracą mieć (i to obok siebie )Robert napisał/a:Renault Trafic, francuski, rowery wejdą i jeszcze można się przespać wygodnie
Też mi się wydaje że jest dość duży, a nie za duży. Muszę się dokładniej przyjrzeć z zewnątrz i w środku, jak wygodnie się siedzi i jedzie.Hermes napisał/a:najrozsądniejszym wyborem będzie C8
To też jest opcja, dzięki za wskazówkę.powalos napisał/a:Renault Kangoo Tepee lub Peugeot Partner Tepee
Dojazdy do pracy + spalanie chyba jednak dyskwalifikują te auta. Ale zobaczę z bliska. Dzięki za wskazówkę.Ryszard napisał/a:W tę klasę i cenę jeszcze bym upchnął Voyagera/Caravana/Town&Country z kraju Wuja Sama
K-30, MZ-50, ME, EX1. 29er.
https://barmiska.blogspot.com/
barmiska napisał/a:W sumie dobry by był, tylko bym musiał 2 miejsca parkingowe pod pracą mieć (i to obok siebie )
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Rób jak uważasz, skoro nie uważałeś jak robisz ! ))
...żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam...
Ja: "Nawet jesli moje zdjecia nie przedstawiaja obecnie absolutnie zadnej wartosci to za lat dziesiat beda mialy przynajmniej wartosc historyczna".
Ja: "To małpa pochodzi od człowieka a nie odwrotnie. I wszystko zaczyna pasować..."
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl