potraff  Dołączył: 22 Maj 2016
Fakt, tylko że citroen sprawia wrażenie dużego a w środku te fotele wręcz odwrotne wrażenie.
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
Względnie nieduże zewnętrznie, a obszerne w środku to może Fiaty Multipla albo Croma. Nie ma nowych, ale ma być "tani do tłuczenia".
 

greentrek  Dołączył: 14 Sie 2012
potraff napisał/a:
I kurde nie ma różowych aut

I bardzo się mylisz. Podczas pierwszego pobytu w Bawarii, widziałem w lokalnym autohaus'ie stał piękny Prosiaczek 911 - z koloru pe...ski, z charakteru wręcz przeciwnie :-P

[ Dodano: 2019-02-25, 22:01 ]
plwk napisał/a:
Robili kiedyś testy, poszukując samochodu, w którym na tylnym siedzeniu zmieści się 3 rosłych facetów i w kategorii osobowych nic takiego nie znaleźli. To taki sam poziom absurdu jak zmieścić w osobówce trzy foteliki.

A Multipla? Ale fakt, to absurdalny wózek :-)
 

JacekK  Dołączył: 08 Wrz 2008
Ta pierwsza miała "staila" nowsza to już standardowa nuda.
 

potraff  Dołączył: 22 Maj 2016
plwk napisał/a:
Jaką mają szerokość wnętrza? To Cię powinno interesować.

Szukam w googlu i nie mogę się takich wymiarów dokopać :evil:

Ale po rzucie z przodu widać, że citroen od lini okien się zwęża:

 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Znajdziesz to na stronie autocentrum.pl , ale widzę, że nie dla każdego samochodu dane są kompletne.

Przykładowo dla Forda S-Max II https://www.autocentrum.p.../ford/s-max/ii/ a dla Citroena C4 Spacetourer nie ma szerokości wnętrza.
 

potraff  Dołączył: 22 Maj 2016
Dzięki, tam głównie tego szukałem. Jak i u producentów.
No cóż, za miesiąc przetestuję na żywo.
 
zloty_2000  Dołączył: 27 Wrz 2010
potraff napisał/a:

Cytat
np Scenic albo Grand Scenic. Jak pamiętam tam są z tyłu 3 osobne fotele a samochodzik całkiem sympatyczny

Obecne mają kanapę. Nie oglądałem, jakoś nie podobają mi się Renault. Moja fobia. Nie wiem czemu. A teściu mówi by nie kupować forda :mrgreen:


Aż się zainteresowałem tą kanapą - wszystko co widziałem ma 3 osobne ruchome fotele i dodatkowy bajer (dla dzieci jak znalazł) w postaci rozkładanych stoliczków zamontowanych w siedzeniach przednich (sam mam Merivę i stoliczki są hitem u mojego dziecka).

Rozumiem Cię też trochę, że musi się jeszcze podobać.

Jednak wydaje mi się, że przed "podobaniemmisię" ważniejsza jest funkcjonalność (ja i tak siedzę w środku ;-) ), bo ładnie i to co chcemy to obecnie w samochodach można porównać do tanio i dobrze - przy obecnych przepisach i pomysłach producentów czy UE albo innych urzędów jest mało prawdopodobne trafić na coś idealnego.
Sam przechodziłem 3 lata temu podobne dylematy, choć u mnie jedynym punktem była wysokość auta (potrzebuję czegoś wyższego z racji rozwalonego n.kulszowego i kręgosłupa). Koniec końców kupiłem auto (już któreś z kolei), które dealer miał do użytku wewnętrznego - 4 miesięczne auto z przebiegiem 2400km było tańsze od nówki o 12tyś.

Nie wiem czy myślałeś o takiej opcji - ja z mojego doświadczenia mogę je polecić, gdyż płacisz zdecydowanie mniej za praktycznie nowe auto z gwarancją i często dobrym wyposażeniem. W chwili obecnej każdy dealer czy producent ma stronę z takimi autami i możesz w nich przebierać.
 

potraff  Dołączył: 22 Maj 2016
zloty_2000 napisał/a:
Aż się zainteresowałem tą kanapą - wszystko co widziałem ma 3 osobne ruchome fotele i dodatkowy bajer (dla dzieci jak znalazł) w postaci rozkładanych stoliczków zamontowanych w siedzeniach przednich

Rzeczywiście, coś musiałem źle sprawdzać. Tylko...dla mnie jakoś auta z grupy R nie podchodzą.
zloty_2000 napisał/a:
Nie wiem czy myślałeś o takiej opcji

Myślałem, ale Cmaxa nie mają. Auto ma zejść z produkcji w tym roku. Skupiają się na innych modelach. W dwóch salonach przekonywano mnie do Focusa, że jest, ten nowy szerszy od Cmaxa na tylnym siedzeniu. Ale jest fajna oferta na takiego Focusa, auto z rejestracją na dilera w zeszłym roku,ze światłami full led, klimą automatyczną, nawigacją, tylko z silnikiem najsłabszym ale ze skrzynią 6tką za niecałe 20 tys mniej od cennika.
Robert napisał/a:
Im dalej od fordowskich ecoboost, tym lepiej.

Silnik ecoboost 1,0 miał akcję serwisową, dotyczącą aut z problemem pękającej głowicy z powodu jakiegoś przewodu układu chłodzenia. Kolejne silniki są już z odpowiednią zmianą (to moje słowa, nie jestem techniczny, więc wybaczcie), auta z kolejnych lat jeżdżą.
Co do Citroena i silników 1,2 Puretech:


Problem, który zaczyna narastać, coraz więcej takich problemów się pojawia w autach grupy PSA. Problemem jest pasek. I co? PSA zwala winę na użytkowników, Ford choć zrobił akcję naprawczą. PSA jak Honda, która też zwalała winę na kierowców, że zbyt brutalnie w autach sportowych (Civic TypR) zmieniają biegi. A sami użytkownicy doszli, że winny jest jakiś płyn chłodzący i coś jeszcze (znowu moja atechniczność tu wychodzi). Filmik o tym : https://www.youtube.com/watch?v=7PvPiBUONcg
Ja rozumiem, że dziś nie ma aut jak dawne. Ale można olać klienta, lub wziąć na siebie błąd. Co zaczynam myśleć o Citroenie, to wychodzi nowe auto z tym problemem.
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Puretech po marcu 2017 mają nowy pasek rozrządu.

Zdejmując korek oleju widać pasek. W starych jeśli nie widać zużycia na napisach to nie powinno być problemów. I wymiana paska co 70, a nie co 170 tys.

Od stycznia 2019 silniki 1.2 puretech produkuje się w Tychach.

Ciekawe ile złych opinii spadnie na Polaków przez ten motor.

 

potraff  Dołączył: 22 Maj 2016
Jak dla mnie to dobra rekomendacja, że jesto w Polsce robiony.
 

Arti  Dołączył: 20 Kwi 2006
Dzisiaj przejechałem się Civikiem 4D... 1.5Turbo 182KM w manualu, na pełnym wypasie... Ale to fajnie jeździ... :mrgreen:
Przy wyprzedażowej cenie to wychodzi taniej niż Ceed z podobnym wypasem. Kurde, czy mi wystarczyłby sedan.
 
arekzg  Dołączył: 30 Wrz 2015
Arti napisał/a:
przejechałem się Civikiem 4D... 1.5Turbo 182KM w manualu

A próbowałeś Astrą 1,6 200KM? Ciekawy jestem porównania.
 

mh2012  Dołączył: 05 Wrz 2012
arekzg napisał/a:
Arti napisał/a:
przejechałem się Civikiem 4D... 1.5Turbo 182KM w manualu

A próbowałeś Astrą 1,6 200KM? Ciekawy jestem porównania.


Wczoraj jechałem Astrą 1,6 z 2000 roku. Cyferki prawie te same :-P
Całkiem w porządku.
 

Arti  Dołączył: 20 Kwi 2006
arekzg napisał/a:
A próbowałeś Astrą 1,6 200KM? Ciekawy jestem porównania.

Nie, ale to nie o sam silnik i moc chodzi... Muszę przyznać, że cały ten samochód robi na mnie wrażenie. No może poza systemem infomuzycznym, który jest taki se. Potężnie wyglądające zza kierownicy przetłoczenia nadkoli jak w jakimś muscle carze, takie szczegóły jak kształt luster, które na dole powiększają się tam gdzie się kończy dupa samochodu i widzisz więcej dołu, idealne do parkowania. Chociaż jest też kamera i czujki, ale co oczy to oczy. Deska z wyświetlaczami, która w odróżnieniu do poprzedników nie jest przekombinowana. Czarny z jasną skórą na fotelach...
Astra nie robi na mnie takiego wrażenia ogólnego, no jakoś nie.
 
RPM  Dołączył: 28 Lip 2010
Gwiazdor napisał/a:

RPM napisał/a:
Święte słowa. Saaby to tylko dla amatorów. Czego się nie dotkniesz (w 9-3) to musisz potem to na nowo w komputerze programować. Ale za to masz czujnik poziomu płyny do spryskiwaczy, system audio na światłowodach i takie tam :)

Jest totak zwana g-prawda.


Hmm.... zapisałem się na trzaworzoksiązce do grupy wsparcia Saaba (I Corolli także). Corolle mam ja. Saaba ma znajoma. Na grupie saabowej co i raz ktoś pyta a odpowiedź jest trzeba to potraktować Techem2. Na Corollowej kogoś wyśmiano gdy zapytał, czy radio musi sobie zakodować.
 
MCsubi  Dołączył: 27 Paź 2009
Jeździłem Astrą (3 tygodnie) i jeżdżę Civic 4d, ale CVT. To zupełnie inna klasa samochodu, 4d jest ogromny po zaparkowaniu przy Astrze, niestety jest też dużo cięższy. Ale pali o 3 litry!!! mniej. Skrzynia i silnik pracuje wspaniale, reflektory diodowe rewelacyjne, skórzana tapicerka wreszcie wykonana w Civicu jak należy. Nawet na zimówkach 16 własności jezdne wyraźnie lepsze, niż w IX. Jeżdżę Civicami od VII i jeszcze nigdy nie było takiego przeskoku między generacjami. Wg Hondy wersja 4d ma też zaspokoić użytkowników wycofanego z rynku akorda, o ile nie będą chcieli przeskoczyć na suva. Przy okazji jest to pierwszy w historii Civic z osłonami komory silnika (wreszcie silnik jest czyściutki po zimie). Nie zobaczę już jednak obrotomierza na 9 000 obr/min, jak w K20 z 8gen.
 
Robert  Dołączył: 19 Lis 2006
Co prawda mam półskórę, nie narzekam, fotele świetne, nie wiem co to ból pleców, co było nieteges dotąd? Ufo nie ma osłony silnika?
Zgadzam się, że auta typu astra, golf to zupełnie inna historia :-B
 
MCsubi  Dołączył: 27 Paź 2009
Ja piszę o 4d (Tureckich), a nie niechlujnie poskładanym angielskim ufoku. Dotąd to były całkiem inne samochody (inna płyta podłogowa, zawieszenia, siedzenia, nawet zbiornik w innym miejscu.
Przy okazji to ostatnie samochody zrobione w Anglii i Turcji, po lifcie Civic wraca do Japonii.
 

potraff  Dołączył: 22 Maj 2016
No tani mondeo poszedł, a tani focus w tygodniu odbieram :mrgreen:

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach