Yashica Mat124, Canon 100d
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
eee.. będzie?? a Ja głupi myślałem, że to szkło jest już skonstruowane i przed świętami będzie w sklepach.sylwiusz napisał/a:konstruktorem DA* 55/1.4 bedzie
Yashica Mat124, Canon 100d
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
sylwiusz napisał/a:No na Photokinie zobaczymy wreszcie nowego limiteda - DA 15/4
janku
K-5 II, DA 21, FA 35, DA 50, FA 77
sylwiusz napisał/a:zjem swoj kapelusz jak to szklo bedzie tylko jakosci FA 50/1.4
.....rosyjski łącznik.....
zapraszam do mojej galerii
http://picasaweb.google.pl/artur.skrabowski
asklop napisał/a:trzymam cie za słowo. A duzy ten kapelusz?? Jak u Rokity ? czy mniejszy!
CytatMnie tylko ciekawi, czy kryje pelna klatke. Bo jak nie to lipa.
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
Eldred napisał/a:Dzięki Gringo, A seria MZ mnie odrzuca niesolidnością i okropnym plastikiem. Wiem, że są inne serie ale po prostu wolałbym szkło z pierścieniem przysłon.
Eldred napisał/a:Jak sobie radzi ten tamron na analogu?
Eldred napisał/a:jest to odpowiednik 60mm na APS-C
Eldred napisał/a:więc powinien być całkiem zgrabną portretówką i nie tak długą jak na cyfrze
Eldred napisał/a:Jeśli chodzi o jego ostrość itd. czytałem i widziałem.
Eldred napisał/a:Pytam tylko czy robiłeś nim jakieś zdjęcia na analogu, żeby np. porównać z 77ltd
Gringo napisał/a:Na kliszy w 77 jest takie nieodparte uczucie, ze używasz tej idealnej ogniskowej. Strzeliłem pare portretów z tamrona, ale w porównaniu do bajecznej 77 zdjecia wygladaja przeciętnie (poza ostroscią bo ta u obu zawodników jest powalająca). Różnice dotyczą jak wczesniej pisałem - tej malarskości i plastycznosci, a także sposobu oddania tła- bokehu
|K5IIs| |ME| |SuperA| |FA 28 f2.8| |K 30 f2.8| |FA 43 f1,9 lim| |FA 50 f2.8 Macro| |F 50 f1.7| |SMC Takumar 55 f1.8 | |Tamron 90 DiM f2.8|
Diamond32 napisał/a:Ciekawe jak z powyższymi cechami będzie u DA*55 f1.4.
CytatSzkoda, że najpawdopodobniej właśnie zakończyli produkcję serii FA-Limited, w tej sytuacji pewnie zajmie miejsce 77-tki, przynajmniej na ASP-C
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
sylwiusz napisał/a:Biorac pod uwage ogniskowa i wymiary (filtr 58 mm), to raczej bedzie kryl pelna klate bez problemu
sylwiusz napisał/a:Moze byc jak u Rokity
.....rosyjski łącznik.....
zapraszam do mojej galerii
http://picasaweb.google.pl/artur.skrabowski
sylwiusz napisał/a:
Mozesz podac zrodlo tych informacji?
|K5IIs| |ME| |SuperA| |FA 28 f2.8| |K 30 f2.8| |FA 43 f1,9 lim| |FA 50 f2.8 Macro| |F 50 f1.7| |SMC Takumar 55 f1.8 | |Tamron 90 DiM f2.8|
Diamond32 napisał/a:Szkoda, że najpawdopodobniej właśnie zakończyli produkcję serii FA-Limited
.....rosyjski łącznik.....
zapraszam do mojej galerii
http://picasaweb.google.pl/artur.skrabowski
Diamond32 napisał/a:http://www.pentaxforums.c...a-limiteds.html
http://ricehigh.blogspot....production.html
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
asklop napisał/a:
szczerze, nie wierze w te bajki. Limitedy to jest to co wyroznia Pentaxa na tle konkurencji.
|K5IIs| |ME| |SuperA| |FA 28 f2.8| |K 30 f2.8| |FA 43 f1,9 lim| |FA 50 f2.8 Macro| |F 50 f1.7| |SMC Takumar 55 f1.8 | |Tamron 90 DiM f2.8|
Pentagram napisał/a:Czy ktoś na szybko może mnie oświecić (nie mam siły szukać) czym się różni KAF2 od KAF3?
Zgodnie ze specyfikacją 60-250 SDM ma KAF2, a 55 SDM ma KAF3.
http://www.pentax.jp/english/news/2008/200818.html
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl