triger  Dołączył: 23 Lut 2009
No i trafiło na mnie :mrgreen:
Paczka z:
- K10 (pęknięty górny palstik obudowy - zaliczył glebe z biurka na dywan idealnie na sanki - całe 90cm :X),
- DA14 (fabryczne niedokręcenie 2 śrubek)
- FA50 (jakiś paproch między trybami chyba, blokował się pierścień od ustawiania ostrości, mocno sporadycznie, ale skoro wysyłałem paczke to pomyślałem - why not?)

Załączyłem adres i telefon z prośbą o wycenę i kontakt - dałem serwisowi trochę czasu...

Po 2 tygodniach zadzwoniłem i spytałem o moje zlecenie.
Usłyszałem wtedy magiczne "Eeee właaaśnie się za nie mamy zabraać, damy Panu znać gdy będzie wycena"

Czyli wiadomo co działo się z paczką przez 2 tygodnie ;-)

Ku mojemu zdziwieniu następnego dnia dostałem telefon, że wszystko gotowe ( :!: ) i oddają sprzęt do działu wysyłkowego i sorzęt zostanie odesłany następnego dnia roboczego. Był to piątek. Przeczekałem cały kolejny tydzień - ani sprzętu, ani telefonu.

Dzisiaj zadzwoniłem i dowiedziałem się, że moje zabawki są dalej w dziale wysyłki i zostaną wysłane dzisiaj, najpóźniej jutro :-)

Żeby nie było tak całkiem jednostronnie, to musze nadmienić, że kontakt był bardzo miły i rzeczowy - tylko czas realizacji troszeczke przydługi (pojutrze mija równo miesiąc :mrgreen: )
Na szczęście nie potrzebuje tego sprzętu jakoś strasznie pilnie 8-)
 

Benek  Dołączył: 18 Wrz 2008
Problem tylko w tym, że
jeszcze nie dostałeś sprzętu do rąk
jeszcze nie wiesz jak ci sprzęt naprawili
;-)
 

BAN paradziqs  Dołączył: 05 Sie 2009
po ile apollo robi kalibracje aparatu z obiektywem? (pozagwarancyjna)
 

Kapar  Dołączył: 29 Sty 2008
Apollo się przeprowadza: King Sturge ma przyjemność poinformować, iż firma Apollo Electronics wynajeła 1100 m² w budynku przy ulicy Poleczki 13 w Warszawie http://biuranetnews.pl/news/3035

aktualnie są na etapie zbierania klamotów z Szyszkowej. Serwis też sie przeprowadza
 

Raven  Dołączył: 03 Gru 2007
No to teraz to już będzie niezły burdel tam...

A tak z ciekawości, jak to jest w Apollo z gwarancją w przypadku wady, która ujawnia się tylko czasami, ale jest poważna. Jeżeli wyślę sprzęt, a oni nic nie zauważą to jak jest z kosztami przesyłki i kosztami usługi?
 

Kapar  Dołączył: 29 Sty 2008
jak masz gwarancję, to się nie martwisz :)
 

schwefel  Dołączył: 17 Gru 2007
To będę miał bliżej do serwisu, bo przejechać przez tą Krakowską to horror.
 

Mathis  Dołączył: 26 Mar 2008
Kapar napisał/a:
jak masz gwarancję, to się nie martwisz :)


Mi nawet bez gwarancji nie policzyli za wysyłkę (tzn. ja opłaciłem do nich, ale zwrotna na ich koszt)
 

triger  Dołączył: 23 Lut 2009
Benek napisał/a:
Problem tylko w tym, że
jeszcze nie dostałeś sprzętu do rąk
jeszcze nie wiesz jak ci sprzęt naprawili
;-)


Wykrakałeś :evil:

K10 i da14 elegancko zrobione (no może poza pudełkiem od da14, które wygląda jak przejechane przez, co najmniej, tramwaj :shock: ).

Myślałem, że fa50 też... Do czasu małego plenerku.
Okazało się, że nie ostrzy na nieskończoność teraz - na f1.4 normalnie zielone LoCA widać przy maksymalnym ręcznym przekręceniu pierścienia ostrości. Dzięki temu na nieskończoności stałka mydli bardziej na f8 i f11 niż kit :lol:

Od środy próbuję się do magików z Apollo dodzwonić, nawet recepcja nie odbierała. Dzisiaj odebrała - 6 minut łączenia do serwisu i zdechło, potem znowu zero kontaktu.

Ciekawe czy do 1 sierpnia się uda to załatwić (wyjazd zagraniczny) :-?
 

Kapar  Dołączył: 29 Sty 2008
triger, apollo sie przeprowadza, mozesz mieć ogromne trudności z załatwieniem czegokolwiek
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
A ja się powtórzę, Za dwa miesiące kończy mi się gwarancja na k20d. Czy ktoś próbował wysłać aparat na darmowy przegląd, jak również czyszczenie jego wnętrza (np. matryca, matówka itp.) ?
 

tomekl  Dołączył: 25 Maj 2006
Serwis Apollo, naprawa płatna dochodzimy do 2 tygodni (kalendarzowych) jak serwis dostał sprzet i upomniałem się o wycenę/diagnozę:

Cytat
Uprzejmie informujemy, że naprawy odpłatne aparatów Pentax realizowane są w kolejności zgłoszeń.
Termin wykonania usługi wynosi 14 dni roboczych (soboty, niedziele oraz dni wolne nie są traktowane, jako dni robocze).
W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z Pentax, czas naprawy ulega przedłużeniu o czas ich sprowadzenia.

Przepraszamy, ale z uwagi na dużą ilość zleceń nie mamy możliwości przyspieszenia czasu wykonania usługi.


Zatem będzie trzy tygodnie czekania na diagnozę/wycenę (dwa tygodnie robocze daja 3 kalndarzowe) i pewnie drugie tyle na naprawę.
Fajnie.
A myślałam, ze za kasę to szybciej się naprawia....[/quote]
 

Gunner  Dołączył: 16 Kwi 2010
Witam, czy ktos wysylal kiedys puche do czyszczenia do apollo?? ile trwa taka operacja??
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
Nie ma sensu wysyłać. Taka procedura trwa dobre dwa tygodnie. Weź wacik na patyczku i sam sobie wyczyść. To nie jest trudne.
 

Gunner  Dołączył: 16 Kwi 2010
tzn juz pozamiatane bo aparat mimo ze tego nie potrzebowal zostal wyslany na czyszcze nie przezemnie itd... no dluga i idiotyczna historia... ehh czyli musze naparzyc wanne melisy i czekac cierpliwie....

ale moze jest mozliwosc zeby zadzwonic tam i odeslali mi go z powrotem bez czyszczenia?? po prostu wole go miec niz nie miec, a czyszczenia po prostu nie wymagal tylko to miala byc taka ''forma zaplaty za pozyczenie ktora musiala byc na fakturze...''........
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
Gunner, wysłałeś aparat tylko na czyszczenie? Zrobili Ci bez żadnych problemów?
I drugie pytanie, jaki jest numer Apollo w DHL ? Nie mogę znaleźć na ich stronie.
 

SeizeThePicture  Dołączył: 07 Lis 2009
A Apollo czasem nie zmieniło warunków dosyłania sprzętu do serwisu?
EDIT:
Widocznie, na szczęście jeszcze nie.
tu szczegóły: http://www.pentax.pl/gwar.html
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
dzięki SeizeThePicture. A tak na marginesie, aby wysłać DHLem przesyłkę trzeba koniecznie założyć u nich konto?
 

SeizeThePicture  Dołączył: 07 Lis 2009
Nie, po prostu dzwonisz i zamawiasz kuriera podając numer klienta, czyli Apollo.
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
uścielając - pakuje w paczkę, wkładając jednocześnie jakieś do niej papiery, aby trochę uchronić sprzęt. Zamawiam kuriera, który okleja paczkę taśmami DHL (tak?), podaje info do wysyłki, czyli min. uwaga - szkło :!: , przesyłka ubezpieczona i wysyłam na koszt Apollo. W paczce jest sprzęt, oraz pismo co wg mnie się zepsuło. I jeszcze jedno, ponieważ gwarancja kończy się w tym miesiącu, ważne aby data jej zakończenia nie była wcześniejsza niż dotarcie do serwisu?

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach