SeizeThePicture  Dołączył: 07 Lis 2009
W skrócie: opisujesz usterkę, pakujesz, zamawiasz kuriera, nadajesz...
A z tą gwarancją to pytanie retoryczne?
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
SeizeThePicture napisał/a:
A z tą gwarancją to pytanie retoryczne?


nie. wiem, że w wątku było o gwarancji; nie wiem tylko jak serwis zareaguje na tak kończąca się gwarancję (nigdy tego nie praktykowałem)
 

Raven  Dołączył: 03 Gru 2007
Jak dla mnie to ważne, aby data nadania była przed końcem gwarancji.
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
Na jednej z gwarancji nie mam wypełnionej strony z nr modelu, seryjnym, data zakupu, pieczęcią sklepu. Natomiast jest pieczątka sklepu na kuponach gwarancyjnych. Oprócz tego paragon i dowód wydania z magazynu. I oczywiście karta Pentaxa z podanym numerem korpusu. Czy w tej sytuacji Apollo będzie robił problemy, czy lepiej trzeba uzupełnić kartę?
 

andybond  Dołączył: 13 Lip 2009
Premislaus, nie prościej problem sprecyzować dzwoniąc do Apollo?
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
fakt. Tylko dziś na to za późno, a planowałem jutro wysłać body do serwisu. Jak trzeba mieć uzupełnioną to jutro nic z tego ...
 

andybond  Dołączył: 13 Lip 2009
Gdybyś o 9:00 nie pisał postu tylko dzwonił do Apollo,jutro sprzęt byłby już w drodze :-P
Przypomniało mi się takie zdarzenie z lat 80-tych kiedy miałem Malucha. Przepalił mi się tłumik więc załatwiłem z kolegą że mi go za flaszkę pospawa. Kupiłem flachę odebrałem tłumik a w drodze do domu z ciekawości zaszedłem do Polmozbytu. Cena nowego tłumika była równowartością połówki i dwóch piw. Wyobrażasz sobie pewnie jaki byłem "szczęśliwy" :lol:
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
andybond napisał/a:
Gdybyś o 9:00 nie pisał postu tylko dzwonił do Apollo,jutro sprzęt byłby już w drodze :-P


Teoretycznie masz rację. O 9.00 nie wiedziałem, że gwarancja jest niepodbita, wiedziałem tylko kiedy się kończy. Dopiero wieczorem,kiedy zacząłem przygotowywać przesyłkę do wysłania ... :-(
 

andybond  Dołączył: 13 Lip 2009
W każdym bądź razie powodzenia :-B
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
Dzięki andybond :-B Powodzenie się przyda, mam nadzieję że sprzęt trafi z powrotem szybko do mnie. Tak to pozostaje tylko stary Zenit :evilsmile:
 

Gunner  Dołączył: 16 Kwi 2010
witam, czy ktos wie moze ile +/- moze trwac naprawa aparatu w apollo w opcji odplatnej ? usterka z ''mojej'' winy i bede musial sam zaplacic za naprawe, wtedy chyba panowie fachury przebieraja grabiami troche szybciej ?
 

tomekl  Dołączył: 25 Maj 2006
Naprawy płatne relaizowane są po naprawach gwarancyjnych (nie trzyma ich żaden termin!), Zanim dotkną aparatu (i wycenią choćby ile bedzie to kosztowac) mija najmniej 2 tygodnie (14 dni) robocze - czyli 3 tygodnie kalendarzowe... Nie pomaga dzwonienie, pisanie, grożenie.... Przynajmniej tak było kilka tygodni temu (naprawiałem e-pokretło w DSie...
Dawno temu umówiłem się na wymianę zbitej szybki na konkretny dzien rano dałem po południu było gotowe (akurat dzień spędzałem koło serwisu) - na szybkę czekałem z miesiąc ale zamówiłem ja telefonicznie, tyle ze aparat był u mnie;-)

[ Dodano: 2010-10-20, 23:09 ]
sama naprawa (jesli mają części) to jeden dzień
 

Gunner  Dołączył: 16 Kwi 2010
matko na niebie :O
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
No to fajnie, dziś mija 14 dzień roboczy od kiedy Apollo trzyma mojego sprzęta. W tym czasie tylko jedna informacje, ze mieli nim się zając na początku tego tygodnia :evil: Co prawda gwarancja się skończyła pod koniec października, ale aparat mieli ponad tydzień wcześniej przed jej zakończeniem. Więc teraz ...
 

ZbyszekB  Dołączył: 27 Wrz 2010
Premislaus napisał/a:
Co prawda gwarancja się skończyła pod koniec października, ale aparat mieli ponad tydzień wcześniej przed jej zakończeniem. Więc teraz ...
... jest nadal na gwarancji. Usterkę zgłosiłeś przed jej wygaśnięciem. ;-)
 

wanakamura  Dołączył: 03 Lip 2009
okres gwarancji jest automatycznie wydłużany o czas przebywania sprzętu w serwisie więc nie ma się o co martwić :)
 

Premislaus  Dołączył: 28 Paź 2008
ZbyszekB napisał/a:
... jest nadal na gwarancji. Usterkę zgłosiłeś przed jej wygaśnięciem. ;-)


wanakamura napisał/a:
okres gwarancji jest automatycznie wydłużany o czas przebywania sprzętu w serwisie więc nie ma się o co martwić :)


wiem, że gwarancja się przedłuża o pobyt w serwisie, teraz teraz zastanawiam się czy pisać, aby przesłali nowy sprzęt, bo nie wyroili się w ciągu 14 dni roboczych. Teraz co prawda jest info w gwarancji o możliwości przedłużenia naprawy do 21 dni, ale czy nie powinni mnie o tym poinformować?
 

Makler  Dołączył: 09 Mar 2009
Z tego co wiem to w ciągu 14 dni powinni się ustosunkować do tej usterki i poinformować co i jak. Jeżeli tego nie zrobili to się nie wywiązali. Co do czasu naprawy to jest inna bajka, tak naprawdę mogą ją przedłużać jeśli np. istnieje konieczność ściągnięcia części z zagranicy, itp.
 

Gwiazdor  Dołączył: 05 Mar 2007
Makler napisał/a:
Z tego co wiem to w ciągu 14 dni powinni się ustosunkować do tej usterki i poinformować co i jak. Jeżeli tego nie zrobili to się nie wywiązali.
Czym równocześnie przyznali ci prawo do darmowej naprawy. Mogą wymienić na nowy jeśli nie są w stanie naprawić, ale decyzja należy do serwisu.
 

BAN paradziqs  Dołączył: 05 Sie 2009
Makler napisał/a:
Z tego co wiem to w ciągu 14 dni powinni się ustosunkować do tej usterki i poinformować co i jak.

moja k7 doreczono do serwisu 23.11.2010 9:41, do dzisiaj zero odzewu pomimo iz pisalem do nich chyba w piatek rano...
czy ten okres 14 dni obowiazuje rowniez przy gwarancji miedzynarodowej?
poza tym chyba wgranie nowego softu to nie jakas wielka czynnosc ktora pochlania tygodnie...
no chyba ze bawia sie moja 50-135/2.8* (poprosilem rowniez o kalibracje i dodanie jej szybkosci przy ostrzeniu...)

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach