gezeb  Dołączył: 26 Maj 2007
Może wysłali , w ostatich dniach kurierzy mają nawet kilkudniowe opóźnienia , a jak sprowadzają szybkość do gwiazdki np. z Niemiec to dłuzej to trwa ;-)
 

Zdano  Dołączył: 23 Paź 2006
paradziqs napisał/a:
wgranie nowego softu to nie jakas wielka czynnosc

Tylko po to wysłałeś do serwisu?
paradziqs napisał/a:
dodanie jej szybkosci przy ostrzeniu

To jest nie możliwe, silnik jest taki jaki jest i nic nie pomoże. Wszystkie gwiazdki 50-135 są wolne, w każdym razie wolniejsze od 16-50.
 

BAN paradziqs  Dołączył: 05 Sie 2009
Zdano napisał/a:
Tylko po to wysłałeś do serwisu?

tak, czytalem ze pare osob mialo problemy z wgrywaniem najnowszego softu.. postanowilem ze niech zajmie sie tym serwis i niech oni sie martwia jak cos nie pojdzie...
poza tym mam gwarancje miedzynarodowa i gdyby mi sie cos spieprzylo przy robieniu aktualizacji to bym pewno musial zaplacic te 80euro za wyslanie aparatu do centralni....
a co do gwiazdki.. przeczytalem to co pisal Benek w tym temacie: http://pentax.org.pl/view...t=32180&start=0
pomyslalem ze nie zaszkodzi sprawdzic..
 

Zdano  Dołączył: 23 Paź 2006
paradziqs napisał/a:
przeczytalem to co pisal Benek

Jeżeli masz uszkodzony silnik SDM to po wymianie na pewno przyspieszy.
Przypuszczam, że w * Benka zaczął padać silnik i dlatego AF błądził, a obiektyw pracował bardzo wolno. U mnie SDM padł dość gwałtownie i po wymianie silnika zachowuje się po prostu tak jak przed awarią. Generalnie wolno ostrzy w stosunku do 16-50.
 

BAN paradziqs  Dołączył: 05 Sie 2009
Zdano, rozumiem.. no trudno...najwyzej nic nie zrobia :) a wracajac do mojego pytania :
czy ten okres 14 dni obowiazuje rowniez przy gwarancji miedzynarodowej?

co mam robic jak serwis sie jutro nie odezwie?
 

rjan  Dołączył: 18 Mar 2008
gezeb napisał/a:
Może wysłali , w ostatich dniach kurierzy mają nawet kilkudniowe opóźnienia

Mogę tylko potwierdzić przykładem. Tydzień czasu czekałem na przesyłkę z DHLa - dotarła dzisiaj...
 

BAN paradziqs  Dołączył: 05 Sie 2009
wow.. tydzien czasu..dzieki rjan, za informacje
 

Gunner  Dołączył: 16 Kwi 2010
kumpel czekal na naprawe k-x (nie wiem co bylo uszkodzone) 3.5 miesiaca w apollo !!!! no ja kurtke zamowilem w miniony czwartek, do kuriera byla oddana w piatek, dzisiaj nadal lezy u nich w magazynie (wg monitoringu paczek) wiec +/- tydzien czekania na kurierow ehh
 

sculptor  Dołączył: 20 Maj 2008
Sorry za OT, ale to nie tylko wina kurierów. Masa remontów po drogach, ciągłe zwężenia i ograniczenia prędkości. Poza tym większość kierowców jeździ jak ci... nie będę kończył. :evil: Tematu nie rozwinę, bo to nie miejsce na to.
paradziqs uzbrój się w cierpliwość i nie wiń firmy kurierskiej. Do Apollo sobie przedzwoń i po prostu pogadaj. Ja byłem bardzo zadowolony z konwersacji telefonicznej i miły Pan udzielił mi wszystkich oczekiwanych informacji.
 

barto125  Dołączył: 11 Lut 2010
Wytłumaczy mi ktoś jak wygląda procedura?
Wysyłam na ich koszt, oni diagnozują, decyduje się na naprawę, czekam, a później co?
 

sculptor  Dołączył: 20 Maj 2008
barto125 napisał/a:
Wysyłam na ich koszt, oni diagnozują, decyduje się na naprawę, czekam, a później co?

Wpłacasz kaske na konto (jeśli naprawa odpłatna), odsyłają i cieszysz się sprzętem... 8-)
 

barto125  Dołączył: 11 Lut 2010
Tak myślałem, dzięki :)
 

tomekl  Dołączył: 25 Maj 2006
Tyle ze na diagnoze czekasz 3 tygodnie (oczywiscie przy ciągłym przypominaniu się telefonami) a wysyłają tylko za pobraniem (przynajmniej tak było 3 miesiące temu)
Sama naprawa po diagnozie - od ręki (o ile mają części). Reasumujac 4 tygodnie jak nic...
 

barto125  Dołączył: 11 Lut 2010
Hm, kolega sculptor pisze, że kasa na konto, Ty, że za pobraniem. Więc jak to jest?
A jak po diagnozie zrezygnuje sie z naprawy, ponosi się jakieś koszty?
 

tomekl  Dołączył: 25 Maj 2006
Jak naprawiałem DSa chciałem im wysłać kase przelewem na konto (co w opisie usterki wyraźnie napisałem - także o przedpłacie itp). Okazałao się, że dział wysyłek wysyła tylko za porbraniem (kurierem) i inaczej nie można. Może jakoś specjalnie mnie potraktowali, ale tak było we wrześniu. Najlepiej zadzwoń i się zapytaj. Możliwe że płacenie przelwem spowoduje dodatkowy tydzień opóźnienia (ja trochę na nich za te 3 tygodnie niedotykania się do aparatu z naprawą płatną co nieco na nich nakrzyczałem... może sie ogdrywali i nie chcieli dodatkowego opóźnienia wprowadzać;-)
 
tokan  Dołączył: 23 Lis 2010
paradziqs napisał/a:
czy ten okres 14 dni obowiazuje rowniez przy gwarancji miedzynarodowej
przy międzynarodowej okres wydłuża się do 21 dni... roboczych. Z resztą, "krajowe" 14 dni to też dni robocze :cry: Twoja K7 dotarła dokładnie w tym samym czasie, co moja K20... też zero oddzewu. Dziś bezskutecznie próbowałem się dodzwonić do serwisu - mimo kilku godzin próbowania nikt nie odebrał telefonu :cry:
 

BAN paradziqs  Dołączył: 05 Sie 2009
tokan, to ty dzwon a ja bede tutaj czytal informacje od Ciebie :)
kurcze mam nadzieje ze do sylwestra bedzie juz puszka spowrotem...
 

kataryniarz  Dołączył: 19 Gru 2009
Ja dostałem, po tygodniu od wysłania z ciekawości zapytania informację na temat kalibracji, cytuję:
"Regulacja odbywa się w centralnym serwisie w Niemczech. Czas usługi może wynieść do dwóch miesięcy." :shock: ... i jak to się ma do terminów wynikających z gwarancji? Chyba, że chcą koniecznie zniechęcić do wysyłania.
 

tomekl  Dołączył: 25 Maj 2006
w karcie serwisowej Apollo pkt 3 widze:
Wady produktów ujawnione w okresie gwarancji będa usuwane w terminie 14 dni roboczych od daty przyjecia produktu do Autoryzowanego Punktu Serwisowego.

i nie widze zadnego zapisu o możliwym wydłuzeniu terminu naprawy z powodu wysyłaki do serwisu centralnego, barku części itp. Tzn jest zapis o 21 dniach gdy oddaje się produkt do sprzedawcy zamiast do APS (ten tydzień na transport sprzedawca- APS)

po 14 dniach roboczych serwis ma obowiązek wymiany wadliwego sprzętu na nowy (pkt 6 gwarancji) i dopominaj się tego na piśmie
 

barto125  Dołączył: 11 Lut 2010
A macie gdzieś regulamin napraw pogwarancyjnych?

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach