Robur  Dołączył: 12 Cze 2011
Ja stawiam na to, że w związku z okresem wakacyjnym, w Apollo pojawili się praktykanci, nie znający procedur. No i przez przypadek im wyszło, ale po wakacjach wszystko wróci do normy.
 
dlugas1982  Dołączył: 07 Lis 2008
Mi trzymali prawie 3 tygodnie puszkę (naprawa pogwarancyjna), ale jak się dorwali to w ciągu dwóch dni miałem już aparat kurierem u siebie. Bardzo dobrze informowali o wycenie, usterce i przesyłce.

ogólnie jest ok
 
Bogdan  Dołączył: 07 Lip 2008
Od maja czekam na szybkę LCD do k100d
Miało trwać ok miesiąc, teraz wciąż oczekują na realizację zamówienia.
 
drGore666  Dołączył: 13 Sie 2012
Witam, czy tylko ja nie mogę się e-mailowo skontaktować z serwisem Apollo? Wszystkie maile wracają:/
 

gamic1  Dołączył: 29 Sie 2009
to może i moja "przygoda z Apollo"

wypadł mi guziczek do zwalniania obiektywu w K-5 więc postanowiłem odesłać aparat do serwisu.
1) telefon do Apollo - żeby ustalić co i jak
2) 17.09.2013 : wysyłka DHL ubezpieczona na koszt Apollo
3) 18.09.2013 : potwierdzenie przyjęcia BODY i pozytywne rozpatrzenie reklamacji
4) 01.10.2013 : aparat mam w ręku - naprawiony... (w karcie gwarancyjnej nic nie wpisali , ale dołączyli pisemko z naprawy...

Nie mogę narzekać... :-)
 

DeTe  Dołączył: 14 Maj 2008
A ja frajer wysłałem na swój koszt :-/
Ale nic to. Najważniejsze, że dzisiaj zadzwonili, że guziczek już naprawiony :-D
Jeszcze tylko czyszczenie i konserwacja i jutro powinienem mieć sprzęt w domku.
Tak więc też nie mogę złego słowa powiedzieć :->
 

Dada  Dołączył: 01 Mar 2007
A do Maciusia to serwis przyjechał aż na Kaszuby i osobiście i za darmo zawiózł sprzęt do W-wy. No i kto go przebije ? :mrgreen:
 

Marooned  Dołączył: 14 Paź 2006
Ja bym zaczekał do zakończenia tej historii. Nie zapeszaj :mrgreen:

[ Dodano: 2013-10-04, 14:17 ]
A było to tak...

2013-09-28 Diehardy rozkoszują się widokami na Kaszubskich Grzybkach, a nasz gość z Apollo sugeruje przyjrzenie się przez serwis mojej Kadyszce z racji jej zeza i zabiera body ze sobą
2013-10-02 Dostaję maila od Pana Roberta potwierdzający potrzebę kalibracji oraz jej dokonanie przez serwis
2013-10-04 Kurier DHL dostarcza mi kartonik z body - na koszt Apollo

Wstępne kilka strzałów wypada pomyślnie. Na dniach potestuję więcej. W razie problemów padła sugestia by posłać komplet wraz z obiektywem i dostroją puszkę do niego.
Przy okazji widzę, że odwieczne paproszki poznikały z matówki :)

Jak to rzekł Dada: ktoś przebije? ;-)

[ Dodano: 2013-10-04, 14:18 ]
Także jeszcze raz serdeczne podziękowania dla Pana Roberta. Należą się :)
 

gamic1  Dołączył: 29 Sie 2009
...a ja dopiero znalazłem chwilkę by podpiąć słoik do body ... i się okazało, że paprochów na matrycy mam teraz całą tonę -jak by ktoś popiół wysypał do środka :evil:

JA wiem, ze czyszczenie matrycy w Apollo kosztuje ok 100-200 zł (czy jakoś tak), ale jeśli mam 2-3 paproszki a wraca aparat z 50cioma ???

Poza tym, jeśli grzebali w body to logiczne jest że coś tam gdzieś wpadnie (bo chyba w próżni nie naprawiają)... więc wypadało by "posprzątać" po sobie !!! n :evil:
 

Marooned  Dołączył: 14 Paź 2006
gamic1, z mojej matrycy oraz matówki paproszki zniknęły - a z niektórymi walczyłem od dawna, takie uparte były. Może kwestia osoby serwisującej, nie wiem...
 

Dada  Dołączył: 01 Mar 2007
Marooned napisał/a:
Także jeszcze raz serdeczne podziękowania dla Pana Roberta. Należą się
Przecież staraliście się mocno do współpracy z forum go zachęcić. :evilsmile: Nie jestem tylko pewien, czy na następne spotkanie przyjedzie, bo jak wszyscy przywiozą swój sprzęt do naprawy, to biedakowi naprawić trzeba będzie wątrobę. :evilsmile:
 
dzik312  Dołączył: 04 Mar 2007
Hej,
Moja K-5 wczoraj przestała widzieć karty SD. Aparat kupiony 27.11.2012.
Czy waszym zdaniem wysyłać do Apollo czy próbować reklamować w sklepie?
Wpisy widzę tutaj już dość wiekowe, czy ten serwis jeszcze działa?
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
 
user73  Dołączył: 25 Lis 2013
To ja odświeżę temat i doleję trochę oliwy do ognia. Kontakt z Apollo miałem jeden raz wczoraj i niestety jak najbardziej odebrałem go negatywnie. Mianowicie dosłownie niecały miesiąc przed upływem gwarancji pojawił mi się problem z niedoświetlaniem zdjęć w K-30. No więc zadzwoniłem do serwisu Apollo, przekierowano mnie do człowieka, który się zajmuje Pentaxem (tak to zrozumiałem) i mówię człowiekowi na czym polega problem. A w słuchawce słyszę zdziwienie w stylu: - Ale że jak? Że co? Zdziwienie tego gościa było tak wielkie, że przez telefon widziałem jak mu się wielkie oczy robią. Czytając nasze forum miałem wrażenie, że problem niedoświetlania zdjęć jest na tyle już "słynny", że sądziłem, że usłyszę raczej coś w rodzaju: - Niech pan śle aparat, naprawimy...
Jak gościu zaczął mnie wypytywać o szczegóły usterki to w pewnym momencie poczułem się jak cwaniaczek, który tuż przed końcem gwarancji próbuje wymienić sobie migawkę w aparacie na nową. Jak normalnie jestem bardzo spokojny człowiek, to po raz pierwszy od x czasu rozmawiałem z kimś telefonicznie niemalże wk..y. Dawno już mnie nikt tak z równowagi nie wyprowadził. Z tego wszystkiego nawet nie spytałem, czy mam wysłać im sam korpus czy razem z obiektywem...
Koniec końców, nie odpuszczę im i mają mi naprawić aparat i już.
I takie to było moje pierwsze i mam nadzieję ostatnie spotkanie z Apollo.

PS.
Tak jeszcze informacyjnie, gdyby ktoś chciał wysłać aparat do naprawy. Pomimo tego, że Ricoh przejął pałeczkę w Polsce i jest już wyłącznym dystrybutorem, to do naprawy sprzęt wysyłamy jeszcze do Apollo. Ricoh w ciągu paru tygodni ma uruchomić serwis lokalny i sprzęt nie będzie już wysyłany za granicę.

Pozdrawiam

Grzesiek
 
_rado  Dołączył: 14 Mar 2010
Mnie takie zachowanie w Apollo już nie dziwi.
Jak reklamowałem obiektyw z problemem ostrości, to klient mi wmawiał że pewnie źle balans bieli mam ustawiony, mimo tego że zdjęcia robiłem w rawach.
Była to reklamacja ich naprawy, którą oczywiście rozpatrzyli na swoją korzyść.
Pozdrawiam, nie trać nadziei ;-)
 

SlicaR  Dołączył: 28 Kwi 2013
Bo to barany są!
 

gezeb  Dołączył: 26 Maj 2007
Mam pytanie, gdzie mam wpisać ten numer klienta który mi podano w Apollo? Musze założyć swoje konto na stronie DHL24?
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
gezeb napisał/a:
gdzie mam wpisać ten numer klienta

Dostałeś chyba również numer przesyłki. Tu jest formularz http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/
 

gezeb  Dołączył: 26 Maj 2007
Numeru przesyłki nie mam bo jeszcze nie zamówilem i wlaśnie nie wiem gdzie w zamówieniu wpisać ten numer Apollo żeby przesyłka była na ich koszt. Jest niby opcja że płatnikiem jest odbiorca ale jest ona nieaktywna.
PS.Chyba że na koszt Apollo da sie tylko wysłac zamawiając telefonicznie kuriera, bo na stronie jakos nie mogę znaleźć takiej opcji.
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Możesz wysłać przesyłkę bez posiadania konta. Jest to opisane na stronie dhl-u http://www.dhl.com.pl/pl/...html#no_account . Przy wystawianiu papierów podajesz kurierowi numer Apollo.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach