gezeb  Dołączył: 26 Maj 2007
Zawsze wysyłałem http://www.dhlparcel.pl/c...shiponline.html ale tam nie mam jak wpisać ze płaci odbiorca. Jak już mi wystawią dokumenty i kurier przyjedzie to wtedy dopiero mówić o numerze Apollo, nie bedzie za późno?
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Dzwoniłeś do działu obsługi klienta?
 

gezeb  Dołączył: 26 Maj 2007
Zamówiłem telefonicznie, podałem numer pani zapytała czy chodzi o Apollo i poszło. W sumie to nawet lepsza opcja od zamawiania przez stronę bo nie musze klikać drukować itp. :)

[ Dodano: 2015-12-18, 13:11 ]
Po wczorajszym telefonie z informacją o wysyłce, dziś k-50 wróciła naprawiona, 10 dni. Mam nadzieję ze nowy serwis bedzie równie sprawny, i że nie bedziemy musieli tego sprawdzać:)
 
truskafka  Dołączyła: 06 Mar 2014
Cześć,
musze wysłać moje k50 do serwisu bo chyba zdechł mechanizm ustawiania przysłony. Czy to trzeba najpierw telefonicznie ustalić? Jak tak to z kim? Z obiektywem body trzeba wysłać?
 

gezeb  Dołączył: 26 Maj 2007
Telefon do Apollo tylko po numer umowy z DHL (gdzieś mi kartka z nim zniknęła bo bym podał) który potem przy zamawianiu kuriera podajemy, ja tak robiłem telefonicznie, zakładajac ze aparat na gwarancji bo wtedy przesyłka jest na koszt Apollo.
Obiektywu nie ma potrzeby wysyłać bo to większa paczka. Niby piszą zeby do paczki wrzucać kopie dowodu zakupu ale ja na tyle ufałem Apollo że wysłalem oryginał plus opis usterki ;)
 

Fenol  Dołączył: 31 Sie 2010
A nadal się jeszcze do Apollo wysyła? Czy cały serwis został przejęty przez Ricoh?
 

gezeb  Dołączył: 26 Maj 2007
Zalezy kto "dał" gwarancję, ktoś pisal wyżej czy w innym temacie że Ricoh gwarantuje gdzieś od końcówki 2014 roku.
 
truskafka  Dołączyła: 06 Mar 2014
Dzięki wielkie za informacje, aparat kupiłam w marcu 2014 wiec do Apollo jeszcze ....
 

Fenol  Dołączył: 31 Sie 2010
A naprawy pozagwarancyjne realizuje Apollo?
 

Fenol  Dołączył: 31 Sie 2010
Właśnie też do serwisu Ricoh dzwoniłem między świętami, bo ułamałem sobie stopkę w AF 540 FGZ i chciałem zapytać, czy można u nich nabyć element zamienny. Pani na infolinii mi powiedziała, że nie prowadzą sprzedaży i żebym dzwonił do ich partnerów, że spis jest na stronie. Jasne - bo jakiś sklep mi sprzeda element lampy :->

Stąd moje pytanie czy z Apollo da się jeszcze coś załatwić, bo może by mieli jeszcze stopkę do lampy :-)
 

Fenol  Dołączył: 31 Sie 2010
espresso, też do 540 FGZ? Ile Cię ta przyjemność kosztowała? Nie wiedziałem, że fotozakupy takie usługi świadczą :-)
 

Fenol  Dołączył: 31 Sie 2010
Dzięki za cynk, będę dopytywał :-)
 
MichałD  Dołączył: 12 Sty 2008
espresso napisał/a:
Chyba będziemy tęsknili za serwisem Apollo. Nowy serwis jakoby ma fochy. Na zapytania mailowe o wycenę wymiany SDM nie odpowiada, w innych kwestiach jakiś taki oschły w korespondencji.


Niestety masz rację, właśnie koresponduję z nimi odnośnie wysłania GR i wypada "pogratulować" podejścia do klienta.

W ostatnim mailu otrzymałem informacje by:
"...nadać aparat wraz z opisem i wszelkimi dokumentami do serwisu Apollo Electronics."

O takim drobiazgu jak brak podpisu czy choćby stopki w odpowiedzi nawet szkoda pisać.

I teraz nie wiem, czy słać do Apollo, czy korzystać z odpowiedzialności sprzedawcy?
 

fanmario  Dołączył: 22 Paź 2007
Jedynym serwisem po którym pozostały mi pozytywne wspomnienia jest serwis Dell.
Dajmy im trochę czasu bo wygląda na to, że serwisem nadal zajmuje się Apollo.
 

wanakamura  Dołączył: 03 Lip 2009
Zadzwoniłem do nich bo mam K5 do serwisu pogwarancyjnego i teraz zajmuje się tym https://opto-technika.pl/
wysłałem im sprzęt do naprawy dam Wam znać jak poszło
 
MichałD  Dołączył: 12 Sty 2008
No i jestem w lekkim szoku, bardzo pozytywnym zresztą.

Na początku grudnia zaczął blokować się spust migawki w Ricoh GR, czasem tylko nie odskakiwał przycisk, czasem także blokował ekspozycję i AF, co lekko wkurzające było. Wtedy miałem lekkie zamieszanie w domu do tego święta, temat olałem i wróciłem do niego dopiero w styczniu. Kontakt ze sprzedawcą (Fotozakupy) i serwisem Apollo na duuuuży + o kontakcie z serwisem Ricoh Polska wolał bym jak najszybciej zapomnieć.

Aparat ostatecznie we wtorek wysłałem bezpośrednio do Apollo, wczoraj wieczorem otrzymałem maila iż co prawda reklamację odrzucają, ale knefel wyczyścili i dziś aparat właśnie otrzymałem. Działa zgodnie ze stanem pierwotnym a całość mimo iż na wsi 300km od Warszawy mieszkam trwała 48h.
Wielkie podziękowania dla serwisu za profesjonalne podejście.

A donośnie samego problemu - nie jest to mój pierwszy ani jedyny aparat, wszystkie użytkowane były i są zgodnie z przeznaczeniem. Nie kupowałem ich by leżały za szybką, a jak do tej pory to tylko w GR są problemy z zakurzoną matrycą i teraz kurzem pod przyciskiem. Szczególnie wcześniejsza mydelniczka (Fuji F200) żywota lekkiego nie miała, często w bardzo zakurzonym samochodzie terenowym i na rowerze bez pokrowca jeździła a było OK. Widać trzeba się delikatnie z GRem obchodzić...
 

wanakamura  Dołączył: 03 Lip 2009
espresso napisał/a:
Z tego co usłyszałem od 13 stycznia br, serwisem Ricocha oraz Pentaxa jest opto-technika.pl Własnie prowadzą czynności związane z kalkulacjami, cenami części zamiennych. Na przełomie lutego powinni być pod pełna parą...

liczę że zaczną ostro :) wysłałem im K5 i 6 obiektywów :-)
 

fanmario  Dołączył: 22 Paź 2007
Firma zmieniła status prawny z SC na S zoo (2015)
Jak poszły za tym finanse a powinny być może będzie lepiej.
 

fanmario  Dołączył: 22 Paź 2007
Pan Eric już za sam adres witryny mógłby pójść na emeryturę.

Ciekawy wywiad a mój angielski niestety za słaby i muszę sobie tłumaczyć niektóre zdania.
Może ktoś spytałby autora czy zgodziłby się na przetłumaczenie i wklejenie na nasze forum.
Takie perełki warto zbierać.
Cóż, urodziłem się w czasach gdy na maturze zdawało się z rosyjskiego.
Czapka z głowy Eryk.
 

Narado  Dołączył: 17 Lis 2011
Myślę że nie było by tak źle. Przy wysyłce opisać "Service, body Pentax nr. xxxxxx" i przy odboirze masz podkładkę do uniknięcia VAT-u. Cło ..... foto sprzęt w Unii zaliczony jest do elektroniki na którą stawka celna wynosi 0%. O ile czas nie nagli można wysłać drogą morską.... duuużo taniej. Do mnie Sonnar 300/4.0 z Polski (skubaniec sporo waży dlatego płynął a nie leciał) dotarł w niespełna 4 tygodnie.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach