Desmond  Dołączył: 07 Paź 2008
Forma "przysłona" wydaje się najczęsciej stosowana, a reszta to taki spam. I tu był skończył temat poboczno-serwisowy?

Co do serwisu, wczoraj odebrałem aparat i wsio jest horoszo. Przedwczoraj oddałem aparat, wczoraj odebrałem. Niech żyje gwarancja!
 
czaras6
[Usunięty]
ja czekam już ponad 2 tygodnie - podobno wczoraj mieli wysłać - jak o 12 nie będzie u mnie to dzwonię i zabiję....
 

TomaSzSz  Dołączył: 05 Lip 2007
Ci kurierzy z DHL <Apollo korzysta z ich usług> wieźli aparat 3 tygodnie bo panu nie chciało sie na 3 piętro wejść.
 
czaras6
[Usunięty]
TomaSzSz napisał/a:
Ci kurierzy z DHL <Apollo korzysta z ich usług> wieźli aparat 3 tygodnie bo panu nie chciało sie na 3 piętro wejść.


jeśli tak będzie to głowy polecą ...
 
fentarem  Dołączył: 25 Lut 2008
Czy polski serwis Apollo jest wstanie zmapowac hoty w k10d czy wysyłaja to do niemiec?chce sie do nich przejechac bezposrednio ale nie wiem czy jest sens.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
fentarem napisał/a:
Czy polski serwis Apollo jest wstanie zmapowac hoty w k10d czy wysyłaja to do niemiec?
Chyba to robią na miejscu. Najlepiej zadzwonić i spytać.
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
fentarem napisał/a:
Czy polski serwis Apollo jest wstanie zmapowac hoty w k10d czy wysyłaja to do niemiec?

Najprościej zadzwonić do Apollo i ich zapytać.
 

chrystian87  Dołączył: 03 Sie 2008
też jestem wkurzony na apollo, miałem FF więc wysłałem aparat 5 grudnia (!!!) i do tej pory cisza...no i te obawy o 50/14 :-/
 

SiekaSS  Dołączył: 11 Maj 2008
obawy o obiektyw FA 50mm 1,4 ?? :-| :?:
 

chrystian87  Dołączył: 03 Sie 2008
boję się ponieważ mówili żeby wysłać z obiektywem, nie chce zeby go porysowali itp.....
 

SiekaSS  Dołączył: 11 Maj 2008
:-| nie rozumiem z obiektywem hmm a musisz tą 50tkę wysyłać ja bym im dał KIT 8-) którego nie mam :mrgreen: bo sprzedałem :-P
 

chrystian87  Dołączył: 03 Sie 2008
dzwoniłem do nich i powiedzieli żebym wysłał razem z obiektywem, kita niestety pod ręką nie miałem....
 

4d3  Dołączył: 29 Lis 2007
A ja wyslalem walnieta * z puszka i chyba po 10-11 sprzet byl u mnie :) szkielko wymienione na nowe :D
Wiec na serwis narzekac nie moge
 

chrystian87  Dołączył: 03 Sie 2008
ja już otrzymałem aparat z serwisu, bardzo dobrze zapakowany:) ale niestety.....usterka nie naprawiona, wręcz przeciwnie - jeszcze większy FF :-/
 
fentarem  Dołączył: 25 Lut 2008
No to ja sie pozytywnie zdziwilem. Pojechalem do serwisu bezposrednio na mapowanie w ostatnim dniu strego roku i mi zmapowali aparat na miejscu. Ogolnie facet super podszedl do spraawy, biorac pod uwage fakt ze normalnie raczej sie mysli o sylwestrze. Ale zeby znalezc ten serwis to trzeba sie niezle nakombinowac.
 

chrystian87  Dołączył: 03 Sie 2008
może to dziwne, ale mam wrażenie że po wizycie w serwisie mój k200d ma duzo lepszy AF....w ciemnych miejscach łapie ostrość bez problemu, wczesniej musiałby się lampą wspomagać....tak mi się wydaje...hehe, jest to możliwe?? o_O
 
studentmibm  Dołączył: 29 Mar 2008
chrystian87, nie jestes pierwsza osoba, ktora to zauwazyla.

Jesli kogos to interesuje to tutaj jest serwisowka do samsunga gx10 w pdfie
http://www.rarwebworks.co...ce%20Manual.pdf

mozna zobaczec w jaki sposob reguluja AFa, i jest tez o mitycznych 3 srubkach.
 
M.  Dołączył: 12 Sty 2008
Hmmm......a mi w apollo powiedziano, że regulacje AF wykonywane są WYŁĄCZNIE programowo.
Wydrukuję sobie chyba tą serwisówkę i jak będę odbierał swój korkus, który oddałem do Apollo wczoraj w związku z błędami systemu AF i im pokażę. Ciekawe co powiedzą - jak usłyszę argument, że to dotyczy wyłącznie Samsunga to chyba sobie utnę z serwisantem dłuższą pogawędkę:)
 
studentmibm  Dołączył: 29 Mar 2008
to napewno nie dotyczy tylko i wlacznie samsunga poniewaz na zdjeciach tej instrukcji jest tez pentax...
M. napisał/a:
Cytat
Hmmm......a mi w apollo powiedziano, że regulacje AF wykonywane są WYŁĄCZNIE programowo.


hm no moze w sumie i robia tak jak tam jest to pokazane bo wg tej instrukcji tez sie to wykonuje przy uzyciu jakiegos programu. Programowo moze nie oznaczac tylko i wylacznie menu serwisowego.
 
M.  Dołączył: 12 Sty 2008
Mam nadzieję, choć każdy kto był osobiście w Apollo może mieć ku temu poważne obawy. To nie wygląda jak serwis autoryzowany, tylko skład złomu i pustych opakowań. Wrażenie jest koszmarne

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach