Lipa Dołączył: 20 Kwi 2006
Dylematy
Powoli zaczynam myślec o zakupie cyfrowego sprzętu i tu rodzą sie dla mnie pewne dylematy. Dla mnie jedynym kryterium jest końcowa jakość zdjęć przy czym 30x40 to dla mnie niezbędne minimum. Jako, że finanse mam ograniczone zaczynam kombinować w ten deseń: k100 + 16-45 lub k10 + 18 - 55. Cenowo te dwa zestawy wychodzą podobnie. Kurcze do tej pory puszka nie była dla mnie najważniejsza no ale tu sie sytuacja troche komplikuje. W świecie digitalnym jestem troche zielony więc liczę na pomoc wszystkich speców od przeliczania tych pikseli i całej reszty. Aha dodam że z analoga pozostanie mi FA 35/2.0 oraz FA 50/1.7 jednak brak szerokiego konta to jest problem nie do przeskoczenia w moich foto-działaniach.
Pozdrawiam!!!
 

Michu  Dołączył: 18 Kwi 2006
Lipa. Zaczekaj tymczasem. Sam jestem bardzo ciekaw wyniku pojedynku Kadyszki z Kasetką. Jakość obrazu z K100 jest tak świetna, że K10 będzie miał trudnego orzeszka do zgniecenia swymi pośladkami (w końcu to nie Jagienka).
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Jeśli nie musisz już dziś wieczorem zrobić jakiejś sesji (tak, wiem- Jarek Dabrowski stwierdził, że sesje to moje zboczenie, ale przecież każda sesja jest inna) poczekaj na K10D. Skoro K100D jest świetny, mam nadzieję, że najnowsza puszka będzie dopracoawana podobnie. Po macaniu beta-wersji jestem bardzo ciekawy, niech pracują nad softem.
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
tref, można wiedzieć, czemu na zielono?
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Jarek Dabrowski, - oczywiście - spójrz na kolor swojego nicka nad avatarem. (Jeśli złamałem jakąś zasadę przepraszam)
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
A, rozumiem. To czemu teraz na czarno?

Bycie modem jest ciekawe. W co drugim poście/PW kierowanym do Ciebie pada słowo "przepraszam". :-D
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Wyznaję zasadę - nie denerwuj tego, kto trzyma sznurek oplątany wokół Twojej szyi.
Przepraszam za OT.
 

djack  Dołączył: 22 Kwi 2006
Michu napisał/a: