jiro  Dołączył: 15 Lis 2008
pytanie o ilford pan 100 i 400
witam, mam pytanie co do tych negatywow:
Ilford Pan 100
Ilofrd Pan 400

do tej pory nigdy ich nie uzywalem, a chcialem wziac wieksza ilosc, wiecie czy to sa wersje z DX?

Drugie pytanie, mniej wazne... mam kilka filmow naswietlonych ale nie wywolanych, leza w lodowce... czy wlasnie w takich warunkach jest im najlepiej? ;-)
 

fotostopowicz  Dołączył: 06 Lut 2009
jiro napisał/a:
mam kilka filmow naswietlonych ale nie wywolanych, leza w lodowce... czy wlasnie w takich warunkach jest im najlepiej?


tak
 

volender  Dołączył: 15 Wrz 2008
jiro, jestem deczko zielony w tej dziedzinie, ale mam takiego ilforda pan 400, z dokładnie takim pudełkiem. Na innym jego boku pisze "DXN". ;-) .
 

takseo  Dołączył: 25 Wrz 2008
Tak, są kody DX.
 

jiro  Dołączył: 15 Lis 2008
takseo napisał/a:
Tak, są kody DX.

dzieki... licze ze na 50'tkach ilforda tez sa, bo zamowilem w ciemno ;-)
 

blazejs  Dołączył: 24 Wrz 2008
Ja sie dopisze do tego tematu. Czy ktos wywolywal Pana 100 w Hydrofenie 1+1? Mam to rozrobione a nie wiem jakie czasy...
 

guerilla  Dołączył: 23 Kwi 2006
jiro napisał/a:
takseo napisał/a:
Tak, są kody DX.

dzieki... licze ze na 50'tkach ilforda tez sa, bo zamowilem w ciemno ;-)


nie ma na rynku filmów bez DX już od dawna.. ;-)
 

takseo  Dołączył: 25 Wrz 2008
guerilla, chyba, że samemu robisz ładunki :P
 

wiktor33  Dołączył: 19 Kwi 2006
jiro napisał/a:
mam pytanie co do tych negatywow:
Ilford Pan 100
Ilofrd Pan 400


Są to bardzo dobre filmy z bardzo dobrą ceną. Co do Hydrofenu, już kiedyś pisałem – to beznadziejny wywoływacz, lepiej go od razu wylać. Polecam Ilfosol 3.
 
M.W  Dołączył: 20 Sie 2008
Już jest dostepny film bez kodu DX

"Rollei SUPERPAN 200 Materiał pełnowartościowy, data ważności 01. 2012r. Bez kodu DX i bez etykietki na pudełku."