hase  Dołączył: 10 Sie 2008
[Hase] Moje próby
Kadwusetka leży już u mnie ponad pół roku, więc chyba czas najwyższy coś pokazać i poddać się krytyce zacnego grona forumowiczów :-B

1.


2.


3.

 

andrzejb  Dołączył: 25 Gru 2008
Witaj.Pierwsze ujęcie bardzo mi się podoba i chyba kadrowo poprawnie(też jestem amatorem i dopiero zaczynam).Dwójka nie leży mi wcale.Trójka też(za dużo tych kwiatków).Ja kadrowałbym inaczej,raczej jeden lub dwa kwiaty ale tak,żeby były ostre a reszta ładnie rozmyta.Tak jak jest teraz to raczej trudno się skupić,wzrok biega po całym kadrze.Jak na pierwsze próby to nieźle.Trenuj dalej i wrzucaj.
 

waski  Dołączył: 28 Lip 2008
Tez jestem amatorem... więc powiem co mi się podoba a co nie... W 1. nie widzę nic co mogłoby przyciągnąć mój wzrok. Zdjęcie nie jest złe, ale mnie się nie podoba... W 2. nie wiem co chiałeś pokazać... jest woda drzewa trawa... ale nie wiem o co chodzi w tym zdjęciu. W 3. podobają mi się kolory... ale za dużo kwiatów. Ogolnie spoko kazdy ma swoją wizje zdjęcia. Najgorsze 2. najlepsze 1. i 3. Zapraszam do komentowania moich ujęć...
 
Apazar  Dołączył: 10 Gru 2008
1 i 2 fajne pomysły na kadry, z tym że na 1 chyba trochę za ciemne konary drzew, a w 2 trochę bym przesunął kadr do przodu, bo na pierwszym planie są różne przeszkadzacze (gałązki itp.), a ponadto użyłbym może większej przesłony, żeby była większa GO. Nie widzę exifu, więc nie wiem, jaka była przesłona. Sam pomysł pokazania zabagnionego lasu z odbiciem drzew w wodzie mi odpowiada. Na 3 rzeczywiście jest chaos i temat dla mnie nieciekawy.
 

hase  Dołączył: 10 Sie 2008
Na 1 konary i tak były sporo ciągnięte z cieni, więc wiele więcej by nie dało tam rozjaśnić pewnie, przy 2 stałem już na skraju wody więc też nie było jak za bardzo bliżej podejść ;)
 
Apazar  Dołączył: 10 Gru 2008
Szkoda, że nie miałeś kaloszy ;-)

EDIT:
PS. Zapraszam również do komentowania moich zdjęć
 

hase  Dołączył: 10 Sie 2008
teraz kilka macro wprawek.
4.


5.


6.