opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
Robsone, a jak wysłałeś :?:

polecony za potwierdzeniem odbioru :?: kurier :?:
bo ja muszę w końcu wysłać swoje papierzyska (jakoś od listopada jeszcze się nie zabrałem za to, ale jestem już zarejestrowany)
 

boober  Dołączył: 28 Wrz 2009
opiszon, fakturę złożyłem na pół i jeszcze raz na pół i przyszyłem zszywaczem w miejsce na paragon, przyszyłem również kody w miejscach przeznaczonych. Wysłałem przed końcem roku jakoś poleconym priorytetem bez potwierdzenia odbioru. Na stronie informacja taka jak u kolegiRobsone,

Miałem z kolei inne zagadnienie. Kupowałem K7 w zestawie kitowym. Na zgłoszeniu jednak podaje się każdy towar osobno, nie ma zestawu (który występuje na fakturze) i trzeba podać cenę za każdy produkt osobno. Zadzwoniłem do Apollo i miła pani poradziła mi podać najpierw kasieńkę i pełną cenę a potem szkło z ceną 0 zł. Zobaczymy...
 
Robsone  Dołączył: 04 Cze 2009
opiszon, ja wysłałem ok 20-go listopada poleconym i cisza, status się nie zmienił na stronie i kasy też nie ma na koncie
 

boober  Dołączył: 28 Wrz 2009
Robsone, to nie wróży najlepiej, dzwoń.

[ Dodano: 2010-01-04, 11:31 ]
możliwe, że kasę zaczną wysyłać po 31.01, ale status powinien był się zmienić :-/ :-/
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
boober napisał/a:
Kupowałem K7 w zestawie kitowym.

w takim wypadku masz pewnie tylko 1 pudełko i numer kreskowy który ci wyskakuje na stronce jako k-7 z kitem

wydaje mi się że tak powinnieś to podać, bo przecież takie kody posiadasz
no ale nie wiem

kurcze, widzę że są problemy, mam nadzieje że wszystko pójdzie dobrze u wszystkich :-/
 
Robsone  Dołączył: 04 Cze 2009
Dzwoniłem, gościu kazał mi wysłać maila, wysłałem i czekam cierpliwie. Numer podany na stronie to numer do Apollo, gościu twierdził że to wszystko tylko przez nich przechodzi i trafia do centrali Pentaxa, więc on musi się z mini skontaktować żeby mi coś więcej w mojej sparwie powiedzieć.
 

mac_27  Dołączył: 09 Sty 2008
a czy wiecie co oni robią później z paragonem zakupu? Odeślą z powrotem?
Czy w razie gwarancji będzie respektowane ksero paragonu?
 

gebi  Dołączył: 05 Maj 2006
Nie doczytałeś regulaminu? Wybierasz, albo gwarancja albo rabat!


Żartowałem :->
Może uczestnictwo w programie rabatowym jest swoistą rejestracją numerów sprzętu u dystrybutora na podstawie, której korzysta się z gwarancji?
Jak kupowałem ostatnio sprzęt Onkyo to mieli taką promocję, że po zarejestrowaniu się, można było otrzymać dodatkowy rok czy dwa lata gwarancji, tyle, że trzeba było wydrukować sobie potwierdzenie rejestracji ze strony (może to samo będzie po uwzględnieniu rabatu Pentaksa?).
 

mac_27  Dołączył: 09 Sty 2008
gebi, jutro do nich zadzwonię. Jednak nie podoba mi się odsyłanie oryginału dowodu zakupu. Może być problem, jeżeli będzie chciało oddać się sprzęt na gwarancję do punktu, w którym dokonało się zakupu.
 

deckard  Dołączył: 01 Lut 2008
mac_27, widzę, że nie tylko ja myślę w ten sposób ( http://pentax.org.pl/viewtopic.php?p=624512#624512 ) :->
 
Robsone  Dołączył: 04 Cze 2009
Czy ktoś z Was dostał już zwrot kasy od Pentaxa?
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
mac_27 napisał/a:
nie podoba mi się odsyłanie oryginału dowodu zakupu

Pani w Apollo mi wyjaśniła, że to jest błąd na stronie bo oryginał faktury/paragonu jest własnością kupującego i nie można go oddawać.
Robsone napisał/a:
Czy ktoś z Was dostał już zwrot kasy od Pentaxa?

Jeszcze nie (bo późno wysłałem) ale w mailu zwrotnym z potwierdzeniem rejestracji była informacja o zwrocie kasy w terminie 12-tu dni od dostarczenia formularza z kodami kreskowymi i kopią dowodu zakupu.
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
plwk napisał/a:
Pani w Apollo mi wyjaśniła, że to jest błąd na stronie bo oryginał faktury/paragonu jest własnością kupującego i nie można go oddawać.

grrrr
jakby udało mi się dodzwonić do Apollo, to też bym się pewnie o tym dowiedział
ale próbowałem przez tydzień, codziennie i się nie udało
w poniedziałek wysłałem oryginał faktury VAT :-/ (zrobiłem sobie kopię, to w razie czego na jej podstawie mogę złożyć wniosek o wydanie duplikatu)
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Zadzwoniłem równo 8:30 (gdy zaczynają pracę) i się udało. Wcześniej kilka dni próbowałem bez skutku w różnych późniejszych godzinach.
 
Robsone  Dołączył: 04 Cze 2009
Aktualny status mojego zgłoszenia: Potwierdzamy Twoją aplikację
Ale kasy na koncie brak !!! :-x
 

Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
Mam już status
Cytat
Potwierdzamy Twoją aplikację
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
moja wciąż nie zweryfikowana

a wysłałem miesiąc temu (równo)
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Ja miałem potwierdzenie po kilkudziesięciu sekundach.
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
plwk, od wysłania :?: :shock:
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Od rejestracji. Po wysłaniu kwitów też przysyłają potwierdzenie, że otrzymali?

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach