jeździłem tym poprzednim "wydaniem" (przedostatnim) niestety nie moimtomecki napisał/a:Mercedes 600SL rocznik bez znaczenia
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Zabawki w kolorze żółto-czarnym i trochę zielonego
Ja jestem bardzo dobrym fotografem, tylko mój aparat jeszcze o tym nie wie.
zorzyk napisał/a:ALe ten Golf II to już chyba na amen zardzewiały
Ykhm Ykhm
mygosia napisał/a:to był golf II 1,6GTD - na prawie jazdy. I mi zostało To tak jak z pierwszą miłością
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Robert napisał/a:znam to auto, mistrzostwo świata w wibracji kierownicą i całą resztą
Fafniak napisał/a:nienawidze golfow !!!!!! dwa rozwalily mi tyl w poprzedniej cytrynie.....
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Fafniak napisał/a:(podobnie jak skody)
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Fafniak napisał/a:Od tego czasu golfy omijam duuuuzym lukiem
tref napisał/a:jeździłem Octavią 1.9TDI - pięknie się zbierała, żadnej turbodziury...
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
w tej kwestii nie jestem kompetentny, więc się chętnie wypowiemmygosia napisał/a:A powiedz mi tref - turbodziura to jakiś feler, czy raczej stała cecha silnika? Tzn. fizjologia [ten typ tak ma], czy patologia [nalezy leczyć]? Bo ten mój nowy ma i się zastanawiam.
CytatAby zmniejszyć uciążliwość tego zjawiska, stosuje się na przykład zmniejszanie bezwładności wirnika (przez wykonanie go lżejszych materiałów, na przykład z ceramiki) albo stosowanie dwóch mniejszych turbosprężarek (popularne w silnikach widlastych). Turbosprężarka ze zmiennym kątem łopatek jest prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem problemu.
Cytat
Turbodziura była największym problemem we wczesnych turbodoładowanych silnikach, czyniąc je nieprzydatnymi do codziennej jazdy. Pomimo, że turbo było stosowane z dużymi sukcesami w wyścigach samochodowych, począwszy od BMW 2002 aż do F1, samochody osobowe zawsze wymagały bardziej równomiernego dostarczania mocy. Turbiny z tamtego okresu były duże i ciężkie, zaczynały się obracać dopiero przy obrotach wału rzędu 3500rpm, więc moc na niskich obrotach była mała. A ponieważ stopień sprężania w takich silnikach musiał być zmniejszony do 6,5:1 w celu uniknięcia przegrzania głowicy, moc przed załączeniem się sprężarki była niższa niż w wolnossącym silniku o tej samej pojemności!
Turbodziura może być kłopotliwa w codziennym użytku. Zanim załączy się turbo samochód zachowuje się jakby miał zwykły wolnossący silnik. Cegła na gaz, wzrastają obroty silnika, 1, 2, 3, 4 .... nagły wzrost mocy przy 3500rpm i samochód staje się dziką bestią. Na mokrych nawierzchniach lub ostrych zakrętach może to spowodować poślizg kół lub nawet utratę kontroli nad pojazdem. Jeżeli występuje duża turbodziura bardzo trudno o płynną jazdę.
Fafniak napisał/a:no dobra wspolczesne auto :
http://www.autogaleria.mo...?galeria_id=687
i tak koszmarnie niedostepne......
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:zmniejszanie bezwładności wirnika (przez wykonanie go lżejszych materiałów, na przykład z ceramiki) albo stosowanie dwóch mniejszych turbosprężarek (popularne w silnikach widlastych). Turbosprężarka ze zmiennym kątem łopatek
Fafniak napisał/a:no dobra wspolczesne auto :
http://www.autogaleria.mo...?galeria_id=687
i tak koszmarnie niedostepne......
tref napisał/a:nagły wzrost mocy przy 3500rpm i samochód staje się dziką bestią.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Zabawki w kolorze żółto-czarnym i trochę zielonego
Ja jestem bardzo dobrym fotografem, tylko mój aparat jeszcze o tym nie wie.
- wiesz moja xantia ma zaledwie 110 konikow..... ale mnie cieszy komfort jazdy...tref napisał/a:e tam niedostępne, wczoraj się z takim ścigałem... został z tyłu... gość na światłach (jak mnie dogonił) wywalił oczy, bo on ma auto za 350kPLN, a ja jechałem takim za 12...[bełgot kabrio] tylko właśnie-chłopaki z tego serwisu co wspominałem postarali się o to, co jest ważne w kabriolecie
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl