piters1986  Dołączył: 23 Sty 2008
http://pl.wikipedia.org/w...(samoch%C3%B3d)
nie ma lepszego, mam rocznik 64 i nie oddam za żadne skarby :!: Wielka kierownica, duże koła, spartańskie warunki jazdy, przewiezie wszystko i wszędzie :-P
 

Foinix  Dołączył: 03 Sie 2009
kaczor napisał/a:
Foinix napisał/a:
kaczor, to pewnie znasz KRK 4m?

Wirtualnie, na żywo nie miałem przyjemności poznać ;-) .


No ja znam... No bo Pan Michał też z Krakowa :-P A na co dzień wozi się BMW w Touringu :-P
 
pjak  Dołączył: 28 Kwi 2008
Capri rebulit in progres :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fura kumpla, maniaka od capri. jedno już "popsuł". O to:


Gdyby nie to, ze było to capri to już by pewnie na "Wszystkich Świętych" miał swoje święto. Teraz qpił drugie i powoli zaczyna nadawać mu wygląd.
Szykuje go na robienie blachy i lakier. Jak chcecie to wrzuce Wam efekt końcowy, ale to pewnie będzie za jakieś 2-3miechy



 
mdfan  Dołączył: 09 Lis 2008
Ja mam sentyment do tego autka:

VW Scirocco - takiego miał mój ojciec przez kilka lat.


Jego druga wersja:


Potem przestali go produkować i powstało Corrado:


A ostatnio ku mojej wielkiej radości pojawiło się to:



Niestety moje konto i portfel powiedziały stanowcze NIE... I minie jeszcze parę lat, zanim ponownie będę mógł zacząć negocjować :-(
 

Foinix  Dołączył: 03 Sie 2009
jak VW Scirocco to tylko mkII i w germanstyle :-P
 

BAN gucio-59  Dołączył: 24 Lut 2007
pjak napisał/a:
to wrzuce Wam efekt końcowy, ale to pewnie będzie za jakieś 2-3miechy
Czekam z niecierpliwością i życzę powodzenia... cenię taką pracę!!!
 

Foinix  Dołączył: 03 Sie 2009
podpisuję się pod tym... kiedyś może... mam nadzieję, będzie mnie czekać odrestaurowanie tego... http://pl.wikipedia.org/wiki/Matra_Bagheera
 

diplodok  Dołączył: 13 Cze 2006
legenda powrocila
wrrruuuum....!
nawet bym sie zastanowil nad zamiana pentaxa na to cudo :evilsmile:
 

BuR-ToN  Dołączył: 18 Cze 2008
diplodok, czy ten link jest aby prawidłowy?
 

diplodok  Dołączył: 13 Cze 2006
BuR-ToN, faktycznie cos sie skiepscilo :-|
no to tu
i tu
 

Meggido  Dołączył: 05 Mar 2007
No może i fajne to to, ale jakieś niepraktyczne...
 

BuR-ToN  Dołączył: 18 Cze 2008
diplodok napisał/a:
BuR-ToN, faktycznie cos sie skiepscilo :-|
no to tu
i tu



Współczuję (chociaż może nie do końca?) temu komuś kto musiał by siedzieć tyle czasu w tym eselesie wiezionym w ciężarówce. Przecież miejsca na wysiąście i wsiąście tam raczej nie było. :)
 

diplodok  Dołączył: 13 Cze 2006
Meggido napisał/a:
No może i fajne to to, ale jakieś niepraktyczne...

eee tam niepraktyczne.. ale jakie piekne :-P
 

Maciek  Dołączył: 20 Kwi 2006

Cytat
Jeśli zawsze marzyłeś, żeby jeździć T-dwójką, ale boisz się kupić tak stare auto, mamy świetną wiadomość! Kultowe Transportery- nowiutkie - można znów kupić w europejskich salonach Volkswagena

Póki co, tylko w Holandii. Jeśli jednak pomysł chwyci, nie wykluczone, że będzie je można kupić również w innych krajach Starego Kontynentu. Jak to możliwe, przecież T2 przestano produkować ponad 30 lat temu? W Europie tak, w Brazylii retro-kampery powstają do dziś. I właśnie stamtąd będą przypływać do holenderskich klientów.

Chociaż z zewnątrz auto wygląda niemal identycznie jak busy z lat 70., pod karoserią drzemie już bardziej współczesna technologia. Zamiast chłodzonego powietrzem boksera, nowy-stary Volkswagen napędzany jest chłodzoną cieczą, rzędową czwórką o pojemności 1,4 l. 80-konny silnik - w połączeniu z czterostopniową, ręczną skrzynią biegów - rozpędza auto do setki w czasie 16 sekund i pozwala podróżować z prędkością maksymalną 135 km/h.

T2 dostępne jest w trzech, typowych dla Volkswagena wersjach wyposażenia: Trendline, Comfortline i Highline. W zależności od zasobności portfela klienta, kabina może być wyposażona w rozkładaną kanapę, lodówkę, a nawet turystyczną kuchnię ze zlewozmywakiem i kuchenką z dwoma gazowymi palnikami. Na liście wyposażenia wersji Highline znajdują się m.in.: czujniki parkowania, skórzana tapicerka, dwukolorowe nadwozie, odtwarzacz CD z czterema głośnikami oraz chromowane zderzaki.

Cena? Na podstawową wersję kultowego kampera trzeba wyłożyć równowartość 32 452 euro. Bogato wyposażona odmiana T-dwójki to już wydatek rzędu 55 995 euro.

źródło: http://moto.pl/MotoPL/1,8..._do_Europy.html

Mmmmm... tylko kurcze za te pieniądze to można by pewnie kupić oryginał i go wyremontować tak, że dało by się nim swobodnie jeździć a zawsze wartość emocjonalna w przypadku takiego staruszka byłaby "bezcenna". Nie żebym miał takie kwoty do zmarnowania ale hipotetycznie podumać nad takim wyborem zawsze można ;-)
 

Gall  Dołączył: 15 Mar 2010
Cytat
Zamiast chłodzonego powietrzem boksera.....

I to właśnie powoduje, że auto traci swój urok ;) To auto bym kupił właśnie m.in. ze względu na dźwięk silnika, a tak....

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach