Enzo  Dołączył: 20 Gru 2006
Pierwszą rzeczą którą zawsze robię przed zakupem to odwiedziny strony opinii o danym sklepie. Jak się przejrzy kilkanaście komentarzy to mniej więcej wiadomo czego się spodziewać. Aczkolwiek można zostać czasem zaskoczonym (np. na Allegro gdzie częstotliwość zakupów mniejsza).
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Enzo napisał/a:
Pierwszą rzeczą którą zawsze robię przed zakupem to odwiedziny strony opinii o danym sklepie.
Najśmieszniejsze to jest to, że na różnych forach związanych z komputerami podają ceny, właśnie z tego sklepu. Człowiek nieświadomy zamawia właśnie tam, bo tanio.
Co się tyczy opinni o sklepach, w ceneo, opineo, to większość jest pozytywna. Raptem 2% negatywów. Więcej ma chyba takie Agito. Ale w Agito nie spotkałem się jeszcze z takim bałaganem i brakiem komunikacji ze sklepem. Ram.net to porażka.
 

cube007  Dołączył: 12 Mar 2009
Bucik napisał/a:
W dodatku przy zamówieniach od powiedzmy 50-ciu klientów, każdego z innego banku, nie wyobrażam sobie aby Pracownicy co chwilę spoglądali na owe konta by sprawdzić wpłatę?? :-/

Skoro dostali kase - nie ma znaczenia, od 5 czy 500 klientow - to ich psim obowiazkiem jest wysylka towaru. Ponadto ram.net posiada 2 konta bankowe, ilosc chyba latwa do ogarniecia.
 

Bucik  Dołączył: 02 Lis 2009
cube007 napisał/a:
Ponadto ram.net posiada 2 konta bankowe, ilosc chyba latwa do ogarniecia.


Kłócić się nie będę. To tylko przypuszczenia :-B :-> Ale skąd masz takie informacje odnośnie kont bankowych?
 

cube007  Dołączył: 12 Mar 2009
Bucik napisał/a:
skąd masz takie informacje odnośnie kont bankowych?

Sa podane w automagicznym mailu, ktory otrzymujesz po zlozeniu zamowienia. :-B
 
bossdog  Dołączył: 09 Wrz 2010
Nie kupujcie tam nic !!!!!!!!!! Kupilem tam karte graficzna i zasilacz do komputera. Zakupu dokonałem 31 sierpnia i tego dnia przelalem pieniążki na ich konto w mbanku. Do dnia dzisiejszego zadnych informacji wyslalem 3 maile!! Towar mialem otrzymać wczoraj i zero odzewu. Ich telefon to automat co wyłącza tak że porozmawiać nie można. Jak nie otrzymam towaru do końca nastepnego tygodnia ide do Biura ochrony konsumenta i niech oni tam zrobia z nimi porządek, jak NIe tam to na policje lub najzwyczajniej do Super Expressu lub jakiegos programu telewizyjnego, typu uwaga czy cos w tym stylu. Nie można oszukiwać ludzi!!
 

akagi66  Dołączył: 16 Lis 2007
najpierw przeczytaj regulamin sklepu , który pewnie zaakceptowałeś bez czytania . Obstawiam, że mają ze sto dni na wysyłkę i możesz im naskoczyć a oni Ci mogą powiedzieć to co wuj Stanisław, mistrz ciętej riposty :evilsmile:
 

zuka68  Dołączył: 31 Maj 2010
Ja mam pozytywne doświadczenia z tym sklepem, ale zakup robiłem tylko raz i dotyczył karty pamięci SD Kingston Elite Pro. Karta zdechła po roku i bez problemu wymienili mi na nową (podobno gwarancja wieczysta). Za wysłanie już sam musiałem zapłacić, ale to chyba normalne.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
zuka68 napisał/a:
Za wysłanie już sam musiałem zapłacić, ale to chyba normalne.
W takim Agito nie płacę za wysyłkę, gdy towar jest wadliwy. Wysyłałem kurierem na ich koszt.
Właśnie mija 11 dzień gdy Ram.net powinien zwrócić mi kasę. Na razie ani słychu, ani widu.
 

sołtys  Dołączył: 19 Kwi 2006
Ufff, na szczęście miałem szczęście i szczęśliwie dwukrotnie mi szczęście dopisało kupując w tym sklepie - zero problemów.
 
ramnetpl  Dołączył: 13 Wrz 2010
Szanowni Państwo, Klienci i osoby zainteresowane,
przepraszam za wcześniejszy brak kontaktu, ale niestety nie miałem na to czasu - osobiście siedziałem większość czasu pracy jak i po pracy w magazynie, żeby zmniejszyć ilość oczekujących na wysyłkę zamówień. Niestety ilość zamówień (rekordowa w sierpniu w historii firmy), sezon urlopowy (2 osoby z 6-osobowego magazynu przez 2 tygodnie) i chorobowy (2 osoby równocześnie z 5-osobowego zespołu obsługi klienta) spowodował opóźnienia w realizacji wysyłek oraz brak możliwości dodzwonienia się do firmy czy otrzymania natychmiastowej odpowiedzi mailowej. W tej chwili wszystko jest już na dobrej drodze, aby w przeciągu tygodnia firma znowu działała na bieżąco. Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię i uzyskaniem informacji nt. Państwa zamówień. W tym miejscu pragnę wszystkich jeszcze raz serdecznie przeprosić i liczę na cierpliwość i wyrozumiałość. Oczywiście jeśli ktoś tej cierpliwości nie ma a wpłacił gotówkę na nasze konto, otrzyma ją z powrotem w regulaminowym czasie 7 dni od dnia anulowania zamówienia.
Z poważaniem
Rafał Modzelewski
 

JackDeJack  Dołączył: 21 Gru 2007
Wow :shock:
 

Benek  Dołączył: 18 Wrz 2008
jesteśmy inwigilowani.
permanentnie.
:shock:
 

SeizeThePicture  Dołączył: 07 Lis 2009
Jak to szło? Uderz w stół a nożyce się odezwą?
 
no_name  Dołączył: 01 Cze 2009
Kupowałem u nich 3 razy(ostatni raz z rok temu) i nigdy nie było problemu.
 

cube007  Dołączył: 12 Mar 2009
Spokojnie - oswiadczenie tej samej tresci laduje na kazdym forum ze skargami na ten sklep. Dopiero po dosc licznych glosach krytyki na forach oraz lawinowo przybierajacej liczbie negatywnych komentarzy w serwisach typu ceneo czy opinieo, wlasciciel zatrybil ze cos jest nie tak ;-)

Cytat
Gdyby wszystkie osoby, które czekają na wysyłkę, mogły przyjść do nas osobiście odebrać towar - nie byłoby żadnych opóźnień!

To wypowiedz wlasciciela tego sklepu internetowego na forum pclab.pl :lol: :lol: :lol:
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Na szczęście dzisiaj dotarł do mnie zwrot kasy, po 13 dniach. Omijać ten sklep szeeerokim łukiem.
 
dlugas1982  Dołączył: 07 Lis 2008
Cytat
Gdyby wszystkie osoby, które czekają na wysyłkę, mogły przyjść do nas osobiście odebrać towar - nie byłoby żadnych opóźnień!
ciekawe czy mają biuro w Rzeszowie jakbym chciał odebrać osobiście :evilsmile:

Firma widać, że jest nie poważna, bo jak się ma braki w ludziach to się zatrudnia tzw. "sezonowców",czyli pracowników na krótki okres czasu. Zbytniego talentu czy doświadczenia zawodowego do odebrania telefonów czy mejla chyba nie potrzeba. Byle tylko ktoś potrafił grzecznie oznajmić, że się opóźni wysyłka o kilka dni, że firma przeprasza i prosi o wyrozumiałość.

Ale ja się nie znam, bo tam nie zamawiałem :-)

 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
dlugas1982, możesz to napisać jeszcze raz ? Bo mam trudności ze zrozumieniem
 
dlugas1982  Dołączył: 07 Lis 2008
argawen, już lepiej ?, da rade odszyfrować ? ;-)

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach