pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:Moim zdaniem nie ma czegos takiego.andrusz napisał/a:że on/ona nie wybiera zdjęć najlepszych w ogóle
dzerry napisał/a:A jednak wydaje mi sie, ze czasem warto sie na taka niecna ingerencje z zewnatrz otworzyc.
alekw napisał/a:Bylem kiedys na warsztatach z fotoreportazu, pewien chlopak pokazal swoj fotoreportaz, zdjecia takie sobie, prowadzacy stwierdzil ze po 2 zdjeciu sie znudzil....
alekw napisał/a:Przeciez to ciagle sa Twoje zdjecia, fotoedytor Ci ich nie zmienia
K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
andrusz napisał/a:
Ludzie robią najróżniejsze typy zdjęć. Wyobraź sobie, że ww. prowadzący (nie znam go) miałby wybierać moje najlepsze zdjęcia przedstawiające modę. Jeśli on się tego typu fotografią nie interesuje? Albo zdjęcia krajobrazu, za którymi on nie przepada? Nie ufałbym jego wyborom. To mam na myśli, że osoba dokonująca selekcji powinna chyba mieć zbliżoną do mojej wrażliwość wizualną.
andrusz napisał/a:
A swoją drogą, to może faktycznie najlepszą metodą selekcji jest dzielenie ich na serie powiązane tematycznie i dopiero wybór w ramach konkretnej serii? W sumie zaleca się przecież robienie zdjęć pod konkretny projekt, a nie pstrykanie pojedynczych zdjęć (jak to często bywa).
Sony i 2x Pentax
http://36klatek.pl
alekw napisał/a:Gdyby ktos powiedzial Ci, prosze pokazac swoje portfolio 10 zdjec i od tego zalezy, czy dostanie Pan prace, zlecenie, zostanie przyjety na studia itp
K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
Artiip napisał/a:Za mała karta. Teraz panuje moda na wypaśne karty na których miesci się miliony zdjęć - więc je się "pstryka" jak leci. A ja proponuje rozwiązanie przeciwne mniejsza karta ogranicza ...
Daniel1977 napisał/a:Jednym z dobrych pomysłów jest rzeczywiście ograniczenie karty.
karmazyniello napisał/a:... Do tego stopnia jestem o tym przekonany iż w 100% swobodnie oddałby bloga do selekcji ...
Uprościłem, bo łatwiej mi by było pogadać na ten temat niż pisać.dzerry napisał/a:fotonyf, uprosciles to tak bardzo, ze prawie czuje sie dotkniety.
Właśnie granica pomiędzy komercją a komunikacją nie zawsze jest taka prosta.bEEf napisał/a:To nie jest kwestia komercji, tylko zwykłej komunikacji. Rozumiem, że nie pokazujesz nikomu swoich zdjęć?
fotonyf
zestawy K classic & digi & M42; MF: Mamiya RZ67; szkła i jakieś dodatki do tego wszystkiego i jeszcze L-758D
K-5 + Unlimited | MZ-7 + A50/1.7| Fisza, Pentacon Prakticar 28/2.8 (PK), Sy 85/1.4, TA2 90/2.5(macro) + TA2 TC2x, TA2 SP 35-210/3.5-4.2(makro), | S5IS
JanKowalska napisał/a:nie lubie jak ktoś zwala brak zastanawiania się nad tym co robi z aparatem, na nośnik jakiego używa
JanKowalska napisał/a:i nie lubie słowa "syfra"
ja teżWhite napisał/a:Ja też
K-5 + Unlimited | MZ-7 + A50/1.7| Fisza, Pentacon Prakticar 28/2.8 (PK), Sy 85/1.4, TA2 90/2.5(macro) + TA2 TC2x, TA2 SP 35-210/3.5-4.2(makro), | S5IS
Artiip napisał/a:Trudność powstawania zdjęć dużo lepiej docenia się kiedy oglądasz setki zdjęć "rodzinnych" z monitora/TV (musisz/nie wypada odmówić/itp).
Artiip napisał/a:czy "zdjęcie" warte jest wydrukowania?
Artiip napisał/a:I w cyfrze i w analogu możesz przecież pruć 2kl/s
JanKowalska napisał/a:ale nie lubie jak ktoś zwala brak zastanawiania się nad tym co robi z aparatem, na nośnik jakiego używa
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
White napisał/a:Co to za dziwne kryterium? Chyba najpierw przenosimy na papier i oceniamy. Dopiero potem drzemy lub nie.
alkos napisał/a:Tak? A 5kl/s? Dlugo robiles na filmie tak w ogole?
K-5 + Unlimited | MZ-7 + A50/1.7| Fisza, Pentacon Prakticar 28/2.8 (PK), Sy 85/1.4, TA2 90/2.5(macro) + TA2 TC2x, TA2 SP 35-210/3.5-4.2(makro), | S5IS
JanKowalska napisał/a:nie nauczymy się selekcji (i nie tylko) zdj których nie zrobimy...
Sony i 2x Pentax
http://36klatek.pl
Artiip napisał/a:I w cyfrze i w analogu możesz przecież pruć 2kl/s, robić z biodra
edghaar napisał/a:Ale z drugiej strony, cyfrowe zdjęcia nie mają tego... czegoś Są jakieś takie pozbawione emocji... No, nie wiem jak to zdefiniować.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
edghaar napisał/a:Ale z drugiej strony, cyfrowe zdjęcia nie mają tego... czegoś Są jakieś takie pozbawione emocji...
Artiip napisał/a:można co nie znaczy że chce
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Co powoduje ze "bezsensownie" dopychasz?edghaar napisał/a:Końcówka praktycznie każdego filmu to takie bezsensowne dopychanie, byle tylko skończyć i dać do wywołania...
K-5 + Unlimited | MZ-7 + A50/1.7| Fisza, Pentacon Prakticar 28/2.8 (PK), Sy 85/1.4, TA2 90/2.5(macro) + TA2 TC2x, TA2 SP 35-210/3.5-4.2(makro), | S5IS
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl