gilby napisał/a:
Na tym zdjęciu jest taki klimat, taka gęsta atmosfera, że patrząc na to zdjęcie, boje się, że zaraz się coś wydarzy.
Sony i 2x Pentax
http://36klatek.pl
fotostopowicz napisał/a:me_how napisał/a:Ja myślę że do pewnych rzeczy trzeba dojrzeć.
Żeby docenić muzykę takiego Tomasza Stańko czy Charlesa Mingusa trzeba najpierw długo chłonąć wszelakiej maści dźwięki, uwrażliwiać się na pewne rzeczy, trzeba zostać świadomym słuchaczem a nie tylko zwykłym odbiorcą. Myślę, że podobnie jest z fotografią.
Dojrzewanie o którym piszesz dotyczy nie tylko muzyki i fotografii, ale również książki,filmu, malarstwa i wiele innych dziedzin sztuki.
Pentax K-r - 10-20 l 30 l 55 l 85
Yashica Electro 35 GSN - 45
Mamiya 645E - 55 l 80
www
szaniut napisał/a:Bez zachodów i bobasów?
Sony i 2x Pentax
http://36klatek.pl
M.W napisał/a:Z fotografią Joel Sternfeld, Stephane Shore, Martin Parr, Lewis Baltz, William Christenberry, Garry Winogrand, William Eggelston, Eugene Atget, Diane Arbus, to jest trochę jak z muzyką jazzową i klasyką.
Ja to nazywam cięższą odmianą fotografii , trudniejszą w odbiorze itp.
Dla szaniut polecam:
Obrazek
W tej książce nie ma zachodów i wschodów, zdjęć bobasów, cukierkowatych portrecików z małą głębią ostrości, zdjęć domowych pupili. W tej książce jest Stephan Shore i wielu innych arcy mistrzów
Jak dla mnie ta książka to 8/10 (pomimo małych wpadek)
alekw napisał/a:Nie wiem jak on to zrobil, ale te zdjecia sa trojwymiarowe!
dzerry napisał/a:Za kazdym razem, gdy ogladam ten album przenosze sie w inny swiat - te zdjecia sa tak perfekcyjnie wymyślone, skompownowane i naświetlone, że po kilku stronach zapominam, że to fotografia.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:W pewnym momencie medium staje się przezroczyste. Fotografa nie ma.
CytatStephen Shore was the ultimate Nothing photographer. To the untrained eye, or even to the trained one, his photographs seem artless. What’s the subject? Why this scene and not some other? Is this some sort of trick? A test? There’s nothing there. It’s only after repeated viewings that the framing, precision, and subject matter of Shore’s work begin to seem profound. Unfortunately, that’s too late for many young photographers. They’re already off shooting Nothing, hoping to follow Shore’s footsteps. Why, it’s easy. You find a gas station or a parking lot or a wall or something, maybe an antique car. The colors must go together since you found them like that, right? Line them up and…Sorry to disappoint you but you just exposed a big fat 8 x 10 of Nothing.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:Stephen Shore was the ultimate Nothing photographer. To the untrained eye, or even to the trained one, his photographs seem artless. What’s the subject? Why this scene and not some other? Is this some sort of trick? A test? There’s nothing there. It’s only after repeated viewings that the framing, precision, and subject matter of Shore’s work begin to seem profound. Unfortunately, that’s too late for many young photographers. They’re already off shooting Nothing, hoping to follow Shore’s footsteps. Why, it’s easy. You find a gas station or a parking lot or a wall or something, maybe an antique car. The colors must go together since you found them like that, right? Line them up and…Sorry to disappoint you but you just exposed a big fat 8 x 10 of Nothing.
sylwesto napisał/a:Z Shorem jest tak, że mniej ważne jest to co pokazuje, ważne jak to robi.
sylwesto napisał/a:To ostatnie zresztą podnosi rangę samej treści zdjęć.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:pamiętajmy że ten artykuł to pewna prowokacja intelektualna.
jorge.martinez napisał/a:sylwesto napisał/a:
Z Shorem jest tak, że mniej ważne jest to co pokazuje, ważne jak to robi.
Nie jestem tego do końca pewien. Myślę że jedno łączy się z drugim.
"Living is easy with eyes closed"
CytatZdejmując fartuch profesor spojrzał na to miejsce, na którym
bufetowy zostawił czerwonce, i zobaczył, że nie ma tam żadnych banknotów, leżą
natomiast na biurku trzy etykietki z butelek "Abrau -Durso".
CytatWiem, że pewnego dnia przyjechałem do Paryża, wiem, że jakiś czas żyłem na kredyt robiąc to, co robią inni, i widząc to, co inni widzą. Wiem, że wychodziłaś z kawiarni na ulicy Cherche-Midi i że zaczęliśmy rozmawiać. Tego popołudnia wszystko szło źle, bo moje argentyńskie zwyczaje nie pozwalały mi co chwila przechodzić z jednego chodnika na drugi, ażeby oglądać nieinteresujące rzeczy na słabo oświetlonych wystawach jakichś ulic, których nazw już sobie nie przypominam.
pozdrawiam,
dzerrry
jest tym, pod którym by się podpisali.wojtekk napisał/a:Jego zdjęcia są tak dobre
dzerry napisał/a:Przecież każdy z nas potrafi tak napisać, co nie?
"Living is easy with eyes closed"
sołtys napisał/a:Jaki jest wg Ciebie kontekst tych dwóch fotografii, które już przytoczyłem wyżej?
pozdrawiam,
dzerrry
"Living is easy with eyes closed"
sołtys napisał/a:Ma oko. Widzi. Wie co chce sfotografować. Ma po prostu tę iskrę, ten dar, że komponuje automagicznie.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl