asklop  Dołączył: 22 Kwi 2006
Kilroy napisał/a:
Problem w tym, że rysy na lustrze to uszkodzenie mechaniczne ... i reklamujący musiałby udowodnić, że to uszkodzenie powstało przed zakupem - co jest niewykonalne.


masz racje, ewentualna wymiana bylaby mozliwa dzieki dobrej woli sprzedawcy
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
Kilroy, - chodzi o to ze jak sprawdzasz na takim smiesznym wizjerku linie....to takie niespodzianki moga byc dosc czeste.....
 
pawel1967 Dołączył: 03 Maj 2006
Dystrybucja do d..Dbałość o klienta do d..Polskie prawo konsumenckie do d...Przydałaby się Ameryka.Może te Pentaxy są zwrotami Amerykańskich sklepów.W naszym kraju bardzo trudno dojść sprawiedliwości a więc może ktoś będzie miał dosyć łażenia po sądach i da spokój.A więc szajs do Polski.Przy tym nie trzeba przejmować się klientem czego dowody daje apollo elektronics na każdym kroku.Jeśliby nie przyjeli zwrotu to sprawa z powództwa cywilnego,tylko to znowu czas i pieniądze.Czy ktoś ten kraj traktuje poważnie skoro politycy go reprezentujący są conajmniej niepoważni.Usiłuję już od kilku miesięcy kupić 540FGZ i prawdopodobnie nowej nie uda mi się kupić jeszcze przez miesiąc.Myślę o zmianie systemu szkoda bo Pentax to piękna optyka,bo Pentax to system dla mądrych ludzi.Niestety muszę być realistą jeszcze poczekam ale patrząc na te posty i ordynarne oszustwa firm zajmujących się dystrubucją sprzętu diabli biorą no i niemoc serwisu zostawiają nas samym sobie.Pozdrawiam
 

Kilroy  Dołączył: 12 Lis 2006
Fafniak napisał/a:
Kilroy, - chodzi o to ze jak sprawdzasz na takim smiesznym wizjerku linie....to takie niespodzianki moga byc dosc czeste.....

... a ja myślałem, że to Prawdziwa Lustrzanka, chyba zrobię sobie upgrade i zmienię system na CANOMATIC Focus Free :mrgreen:
 

rusek  Dołączył: 02 Kwi 2007
w rosji mamy aparaty z pierwszego sortu :P

:))
 

Kilroy  Dołączył: 12 Lis 2006
asklop napisał/a:
ewentualna wymiana bylaby mozliwa dzieki dobrej woli sprzedawcy

... a co by z tym fantem zrobił sprzedawca? hurtownia takiego zwrotu mu nie przyjmie (nie zakładam tu dobrej woli).
W moim przypadku wymiana była błyskawiczna - 24h od nabycia pierwszego miałem drugi egzemplarz ... ale usterka była ewidentna, a sprzedawca miał bardzo "dobrą wolę" :mrgreen:
 

asklop  Dołączył: 22 Kwi 2006
rusek fajna mielismy w Moskwie pogode w niedziele :!: Raz slonce raz snieg. Okolice Kremla pokryly sie warstewka swierzego sniegu, a jak pieknie choinki wygladaly. Jak jechalem po ulicy Twierskoi byl piekny widok na Kreml w sniegu.

[ Dodano: 2007-04-12, 10:14 ]
w jakim rejonie robiles te zachody, nie moge zlokalizowac. Wszystkie sypialne rejony sa do siebie bardzo podobne.
 
diablooo  Dołączył: 11 Kwi 2007
Fafniak napisał/a:
Fafniak napisał/a:
obracaniem glowicy sprawdzam walsnie czy po zmianie kier. "patrzenia" bede mial poziom.....
- nie w sensie ze teraz sprawdzam tylko codziennie.... :mrgreen:

[ Dodano: 2007-04-12, 08:21 ]
asklop, - jezeli widac te porysowania przez wizjer......?

[ Dodano: 2007-04-12, 08:22 ]
przynajmniej tak zrozumialem.....



"Moich" porysowań nie widac przez wizjer. Tylko od strony bagnetu i to pod pewnym kątem.
 

rusek  Dołączył: 02 Kwi 2007
asklop napisał/a:
rusek fajna mielismy w Moskwie pogode w niedziele :!: Raz slonce raz snieg. Okolice Kremla pokryly się warstewka swierzego sniegu, a jak pieknie choinki wygladaly. Jak jechalem po ulicy Twierskoi byl piekny widok na Kreml w sniegu.

ja niestety tylko pod twierska jezdze :)) (metrem) w centrum rzadko bywam,
ale wierze ze moglo byc super!

[ Dodano: 2007-04-12, 10:14 ]
w jakim rejonie robiles te zachody, nie moge zlokalizowac. Wszystkie sypialne rejony sa do siebie bardzo podobne.


rejon altufiewskoje szose :)

Pozdrawiam
 

Zdano  Dołączył: 23 Paź 2006
pawel1967, 540 FGZ jest do załatwienia, nawet nowa tylko bez polskiej gwarancji.
 
szadok  Dołączył: 12 Kwi 2007
Alfx napisał/a:
Po co kombinować?
Nie lepiej wymienić aparat na inny? Być może ten komuś spadł w kartoniku... i stąd ta wada (bo to jest wada). Trzeba reklamację złożyć i wymienić aparat, jeśli nie minęło jeszcze 7 dni od zakupu. Jeśli minęło - trzeba użyć silnych argumentów, by wymienili, a nie wysyłali do serwisu.


Wg prawa, w ciągu dwóch lat klient może zażądać wymiany sprzętu na nowy. Jeśli klient powoła się na niezgodność towaru z umową, może zażądać wymiany, bądź naprawy towaru. Oczywiście w tym momencie nie korzystamy z gwarancji, a z praw, jakie daje nam ustawa "O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (...)" /Dz.U. Nr 141, poz1176/
Obostrzenia są dwa:
1. do końca załatwiania tej reklamacji załatwiamy wg ustawy, a nie gwarancji producenta.
2. usterka zgłoszona musi być sprzedawcy do 2 miesięcy od jej wykrycia
 
vector  Dołączył: 02 Maj 2006
pawel1967 napisał/a:
muszę być realistą jeszcze poczekam ale patrząc na te posty i ordynarne oszustwa firm zajmujących się dystrubucją sprzętu diabli biorą no i niemoc serwisu zostawiają nas samym sobie.Pozdrawiam


Camera obscura z puszki po pepsi masz niepowtarzalne foty i powód aby trzymać teściową 4 dni na mrozie co by się dobrze naświetliła ;-)
 

rusek  Dołączył: 02 Kwi 2007
widze ze na tym forum najwieksza poczytnosc maja
posty typu:

"a moj k10 krzywo foci"
"mam paproszka na obiektywiku"
"szumy"

:))
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
rusek napisał/a:
widze ze na tym forum najwieksza poczytnosc maja
posty typu:
"a moj k10 krzywo foci"
"mam paproszka na obiektywiku"
"szumy"
:))


Zarejestrowałeś się 2 kwietnia... chciałoby się sparafrazować Bogusława L. "Co ty k... wiesz o forum".
 
pawel1967 Dołączył: 03 Maj 2006
Dziękuję za propozycję ale bez krajowej gwarancji nie kupię niczego.U siebie w Tarnobrzegu mam hurtownię równie dobrą jak aster tzn ceny podobne.Mają układy z Pentaxem.Natomiast nic nie można zrobić ponieważ już przez chyba miesiąc nasz kochany Pentax lub raczej firmy z nim współpracujące podsumowują rok.Może nawet jak w końcu mulanty bagienne skończą będzie można kupić taniej np.K10 zobaczymy.Tym się skończy że kupię razem lampę i aparat.Jeśli uszkodzę albo raczej zamęczę DSa to niestety muszę kupić i lampę i aparat.Tego się boję.Z K10 chciałbym poczekać do lipca sierpnia.Robię sporo zdjęć,a tam gdzie robię nikogo nie interesują problemy moje ani jakiegoś dystrybutora na Polskę,Jemen czy Albanię.Pozdrawiam
 
diablooo  Dołączył: 11 Kwi 2007
Wg panów z Astera przesunięta jest matówka i jeśli będzie to formalnie potwierdzone przez serwis, to wymienią aparat. Zawiozłem sam aparat do Apollo, aby potwierdzili wadę w serwisie. Od ręki nie potrafili stwierdzić, czy wada jest fabryczna. Czekam niecierpliwie do przyszłego tygodnia. Jeśli nie będą chceli wymienić aparatu to będę bardzo bardzo zły.
 

rusek  Dołączył: 02 Kwi 2007
Jarek Dabrowski napisał/a:
rusek napisał/a:
widze ze na tym forum najwieksza poczytnosc maja
posty typu:
"a moj k10 krzywo foci"
"mam paproszka na obiektywiku"
"szumy"
:))


Zarejestrowałeś się 2 kwietnia... chciałoby się sparafrazować Bogusława L. "Co ty k... wiesz o forum".



ale ile lat czytam do poduszki ze...ho ho !! :))
 

guerilla  Dołączył: 23 Kwi 2006
Fafniak napisał/a:
Kilroy, - chodzi o to ze jak sprawdzasz na takim smiesznym wizjerku linie....to takie niespodzianki moga byc dosc czeste.....


niby tak,ale nie ma powodu aż tak obniżać poprzeczki - człowiek jest przyzwyczajony że jak kupuje aparat za 3tysiące to krzywizny wyskakują mu tylko wtedy jak krzywo trzyma aparat
 

Marek Wyszomirski  Dołączył: 18 Kwi 2006
Zdano - a jaka jest cena tej 540FGZ?
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
guerilla napisał/a:
niby tak,ale nie ma powodu aż tak obniżać poprzeczki - człowiek jest przyzwyczajony że jak kupuje aparat za 3tysiące to krzywizny wyskakują mu tylko wtedy jak krzywo trzyma aparat
- jedno z drugim nie ma nic wspolnego.....

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach