Dopiero wtedy byłby płacz i narzekanie, że gdzie jest kompatybilność wsteczna z pierdyliardem wspaniałych, manualnych obiektywów z jedynie słusznym bagnetem.Eldred napisał/a:czegoś takiego jak olek ale wzorowanego na Me Superze. Nawet jeśli by to oznaczało bardzo małą ilość nowych szkiełek,
Domniemywam, że pojęcie odległości rejestrowej jest Ci znane...MacRayers napisał/a:nad czym warto się zastanowić - grubość EVIL'a. K-5 to świetny i mały aparat jak na lustrzankę. Ale jak się porówna grubość do np. OM-D czy też X-1Pro to..
Są dwa lematy Dady-Opiszona.
Trzeci lemat Dady - FuFu w kwadracie jest boskie.
Pozdrowienia z jaskini Kicka
Dada napisał/a:Dopiero wtedy byłby płacz i narzekanie, że gdzie jest kompatybilność wsteczna z pierdyliardem wspaniałych, manualnych obiektywów z jedynie słusznym bagnetem.
no właśnie, wyciągnięcie lustra miało dać mniejsze aparaty i mniejsze szkła, a tutaj jest po prostu okaleczony KR.MacRayers napisał/a:K01 to żaden EVIL w rozumieniu tego, co miał EVIL dać - brak lustra/mniejsze rozmiary.
Yashica Mat124, Canon 100d
Dada napisał/a:Domniemywam, że pojęcie odległości rejestrowej jest Ci znane...
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
Eldred napisał/a:jeśli ogniskowa Ci obojętna to pewnie że tak, mnie nie, 30mm to dla mnie za wąsko jak na codzienną stałkę, za to odpowiednich 35-40mm jest w sam raz. .Kfan napisał/a:Do tego Olka tylko optyka typu 20/1,7 choć jak dla mnie to wychodzi drożej i nie lepiej niż NX.
Generic napisał/a:Kfan napisał/a:Zainwestować? Na amatorski użytek? Jak dla mnie to jest konsumpcja a nie inwestycja.
Inwestycja może też być we własne szczęście. I jeśli akurat taki aparat będzie sprawiał, że komuś banan z twarzy nie będzie schodził, to trudno to przeliczyć na pieniądze.
U niektórych zadowolenie może powodować świadomość, że ma najlepsze za najniższą cenę a u innych sam wygląd aparatu bez względu na cenę.
Aparaty szczęścia nie dają...
Sony A7 - w końcu święty grall
Yashica Mat124, Canon 100d
Morg napisał/a:Za to nowy Fuji X-pro wydaje się mieć matrycę która zabija jakością wszystkie APS-C i starsze FF... Gdyby jeszcze AF był szybszy to może sprzedałbym Besse i inne graty i przerzucił się całkiem na cyfrę.
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
Eldred napisał/a:
Kfan, wiesz.. do makro to nawet mistrzowie używają/li kompaktów ze względu na dużą GO (tonalność jest mniej ważna bo światło zazwyczaj nie jest problemem a i to co jest fotografowane jest dla nas czymś rzadziej spotykanym = nie czujemy nienaturalnośći przejść tonalnych, inaczej w portrecie/pejzażu).
Gdybym wiedział że uzyskam taką tonalność na m4/3 to byłbym pewniejszy (moje zdjęcie z x100):
CytatCoraz bardziej kusi mnie podobny wybór do Twojego. Średniak + cyfrowy kompakt. Tylko nie wiem czy za leniwy na analoga nie jestem?
Yashica Mat124, Canon 100d
Eldred napisał/a:[Kfan, spoko, rozumiem twój punkt widzenia. Co do puszki z przyspawanym szkiełkiem to kwestia preferencji, ja prawie wszystko codziennie robiłęm 5d z 35/2, a raz na miesiąc 85/1.8 na sesji.
Więc maleńka super puszka z odpowiednikiem 35mm + średni na sesji to dla mnie idealne rozwiązanie.
.
Eldred napisał/a:
Czy różnica między m4/3 a aps-c jest duża? Gdyby nie pchano do 4/3 tylu mpix, pewnie by nie była, ale w tym momencie, gdy ładuje się do tak małej matrycy 16mpix, ja tą różnicę widzę (np. w porównaniu z matrycą k10d). To też jeden z powodów przez który nie kupię nowej sigmy z serii DP, po prostu nie potrzebuję 3 warstw po 15mpix, które spowodowały że największa zaleta tego aparatu, genialna tonalność, spadła do poziomu przeciętnego aps-c lub nawet 4/3.
Kfan napisał/a:Moje zdjecie jest narazone na silne abberacje, flary do tego krople wody na żabce potęgują odbicia słońca i uważasz, że to zdjecie ma złą tonalność?
Yashica Mat124, Canon 100d
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
Yashica Mat124, Canon 100d
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
K5-II, GX-1s +xy kg szkiełek
Yashica Mat124, Canon 100d
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl