piti69  Dołączył: 22 Kwi 2007
[lampa] K10D i problem z lampą
Witam wszystkich po raz pierwszy i niestety muszę prosić o pomoc. Chodzi o wbudowaną lampę, przestała działać tak jakby nie ładowała się gdy podnosze lustro. Np. przy robieniu zdjęcia miga ikonka lampy, podnosze lampe i nic ikonka znika i nie pojawia się, próbowałem w różnych trybach ekspozycji i nic. Nie wiem moze coś wcisnąłem takiego co wyłącza lampę ale nie mam pojęcia.Proszę o jakąś pomoc i pozdrawiam. Śledziłem was od dawna.
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
piti69, napisz troche prosciej tak step by step co robisz i co sie NIE dzieje bo informacja o braku ladowania podczas podnoszenia lustra jest troche ....... :roll:
 

asklop  Dołączył: 22 Kwi 2006
pewnie zgodnie z nowa dyrektywa unii musisz wymienic zarowke na energooszczedna by zadzialala. :-P
 
piti69  Dołączył: 22 Kwi 2007
No i niestety sprzęcik powędrował do serwisu :-( . A jeśli nieprecyzyjnie opisałem problem to przepraszam, jestem dopiero początkującym w świecie lustrzanek cyfrowych, ale są wielkie chęci by się uczyć. Pozdrawiam wszystkich i dzięki za zainteresowanie.
 
Romek  Dołączył: 22 Kwi 2007
Re: K10D i problem z lampą
piti69 napisał/a:
Witam wszystkich po raz pierwszy i niestety muszę prosić o pomoc. Chodzi o wbudowaną lampę, przestała działać tak jakby nie ładowała się gdy podnosze lustro. Np. przy robieniu zdjęcia miga ikonka lampy, podnosze lampe i nic ikonka znika i nie pojawia się, próbowałem w różnych trybach ekspozycji i nic. Nie wiem moze coś wcisnąłem takiego co wyłącza lampę ale nie mam pojęcia.Proszę o jakąś pomoc i pozdrawiam. Śledziłem was od dawna.


Napisz, jeżeli możesz, kiedy ta usterka z nie błyskającą lampą sie w kadyszce ujawnila, tj. mam na mysli w jakim czasie od zakupu, czy było to od początku, czy sie pojawiło w trakcie eksploatacji aparatu?
 
piti69  Dołączył: 22 Kwi 2007