zuka68  Dołączył: 31 Maj 2010
Jaki jest gwarancyjny termin naprawy aparatu
Oddalem ponad miesiąc temu body do wyregulowania AF. Gwarancja uznana w potwierdzeniu maila i od tamtej pory cisza... Czy jest określony konkretny termin naprawy aparatu?
 

powalos  Dołączył: 20 Kwi 2006
A co piszą na ten temat w warunkach gwarancji ?
 

potraff  Dołączył: 22 Maj 2016
Zapewne naprawa ma być dokonana w najszybszym czasie, który zaś nie jest określony czasowo - np dostępność części.
Termin jedynie określa czas na odpowiedź, czy reklamacja jest uznana, czy nie - 14 dni.

A może warto po prostu zadzwonić/napisać z pytaniem, o czas naprawy?
 

AJ  Dołączył: 03 Paź 2013
Opto-Technika wysyła to do Francji. Miesiąc to minimum, ja czekałem raz 4 m-ce bo "trzeba było część sprowadzić z Japonii". Co ciekawe naprawy pozagwarancyjne robią u siebie na miejscu i wg nich (sam jeszcze nie korzystałem) trwa to do 2 tygodni.
 

zuka68  Dołączył: 31 Maj 2010
powalos napisał/a:
A co piszą na ten temat w warunkach gwarancji ?

Tylko, że naprawa może ulec wydłużeniu ...
 

zuka68  Dołączył: 31 Maj 2010
potraff napisał/a:

Termin jedynie określa czas na odpowiedź, czy reklamacja jest uznana, czy nie - 14 dni.

Po 14 dniach odpisali , że reklamacja przyjęta i co jest nie tak, a więc lekka BF dla 50/1,4mm mieszczący się w granicach możliwości ustawienia korekty z puszki, a T70-200 musi być zepsuty bo po korekcie dla 50 mm i szkła referencyjnego dla T wada się nieznacznie pogłębi. Dodatkowo FF jest różny dla skrajnych ogniskowych . Jak odpisałem, że na 4 innych puszkach z którymi był używany problem nie występował to kontakt się urwał i cisza od 06/07/2023
 

zuka68  Dołączył: 31 Maj 2010
potraff napisał/a:

A może warto po prostu zadzwonić/napisać z pytaniem, o czas naprawy?


Albo mam pecha, albo nie mają w zwyczaju odbierać połączeń.
 

AJ  Dołączył: 03 Paź 2013
Da się - średnio po trzech dniach wydzwaniania na oba numery o różnych porach w końcu ktoś odbiera.
 

powalos  Dołączył: 20 Kwi 2006
No cóż. Senior poszedł na emeryturę to i zwyczaje bardziej "nowoczesne". Gdy w dawnych czasach do nich dzwoniłem, to nie było problemu z komunikacją.
 
RPM  Dołączył: 28 Lip 2010
AJ napisał/a:
Opto-Technika wysyła to do Francji. Miesiąc to minimum, ja czekałem raz 4 m-ce bo "trzeba było część sprowadzić z Japonii". Co ciekawe naprawy pozagwarancyjne robią u siebie na miejscu i wg nich (sam jeszcze nie korzystałem) trwa to do 2 tygodni.


Różnie. Dałem aparat do diagnozy usterki i obiektyw do naprawy. Obie rzeczy zrobili po 6 czy 8 tygodniach. Diagnoza czekała na części do obiektywu...
 

AJ  Dołączył: 03 Paź 2013
Aha. Dlatego asekuracyjnie napisałem "wg nich". ;-)
 

zuka68  Dołączył: 31 Maj 2010
Dobra rada z tym ciągłym dzwonieniem. W koncu odebrali :-D . Podobno w poniedziałek powinien być do odebrania. Oby...
 

AJ  Dołączył: 03 Paź 2013
A to jest ciekawe! Niejednokrotnie mi się z nimi tak zdarzyło, że cierpliwie czekałem i czekałem i nic się nie działo. A jak w końcu cierpliwość mi się skończyła i zadzwoniłem (i się dodzwoniłem) to się okazywało, że sprzęt właśnie wrócił tylko jeszcze testują albo właśnie będą wysyłać. I faktycznie wysyłali. Tylko, że po kolejnym takim przypadku zacząłem się zastanawiać czy ja mam takie wyczucie czy też oni bałagan...
 

Kerebron  Dołączył: 10 Mar 2016
zuka68 napisał/a:
Podobno w poniedziałek powinien być do odebrania.

Powiedzieli który to ma być poniedziałek? :evilsmile:
 
RPM  Dołączył: 28 Lip 2010
AJ napisał/a:
A to jest ciekawe!
...
ja mam takie wyczucie


Przeszli na zarządzanie chaosem. Robią te rzeczy, o które klienci się upominają. Klient nie upominający się poczeka... :-P
 

zuka68  Dołączył: 31 Maj 2010
Jednak dotrzymali słowa i na szczęście to był ten poniedziałek :-D .
Puszka poprawnie ostrzy nawet na T70-200 chociaż na -10 (to mi wystarczy), ale przez kilka dni będę sprawdzać pozostałe szkła z kolekcji

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach