plwk napisał/a:Ktoś mnie wołał?
hehe, ano, udałem się na wycieczkę, pt,:zorzyk napisał/a:Acha, tref, ale chwilowo wyszedł
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Wspólczynnik lepszości jednego nad drugim.tref napisał/a:ale to 10 to czego?
Ż jest P... p.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
folab napisał/a:Pamiętam że ktoś przedstawił punktową ocene za poszczególne osiągi kilku aparatów,były tam k100 ,k10,ds,nikon80 ,canon350, i w ocenie za rozpiętość tonalną matrycy jeżeli dobrze pamiętam k100 dostał 9 na 10 punktów za światła i cienie,natomiast cała reszta była daleko w tyle ,k 10 jakieś 6 punkt.Czy ja dobrze pamiętam,czy ktos wie gdzie to info było?
Znowu...Kfan napisał/a:K10d nie wykorzystuje 22-bitowego przetwornika
Zawsze rozumiałem, że te 22-bity, to dla lepszego odwzorowania kolorów, a nie zwiększenia rozpiętości tonalnej. Ale może znowu się mylę. Jeżeli tak, to poprawcie.Kfan napisał/a:K10d nie wykorzystuje 22-bitowego przetwornika chyba z racji matrycy takiej a nie innej.
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
Ż jest P... p.
Co by tu se wpisać mądrego...
Trochę zdjęć:
http://picasaweb.google.pl/ttr0909
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Fafniak napisał/a:Kfan, - prosze...balagam idz porobic zdjecia a nie pisz takich......eeeee bzdur.....
co do sredniego formatu.....ee po co gadac....
argawen napisał/a:Zawsze rozumiałem, że te 22-bity, to dla lepszego odwzorowania kolorów, a nie zwiększenia rozpiętości tonalnej. Ale może znowu się mylę. Jeżeli tak, to poprawcie.Kfan napisał/a:K10d nie wykorzystuje 22-bitowego przetwornika chyba z racji matrycy takiej a nie innej.
[ Dodano: 2007-05-09, 16:51 ]
No tak, Jarek mnie ubiegł. Musze zmienić PC na szybszy .
K-5, Ricoh Kr-10M; 35-70/3.4-4.5, 28/3.5, M50/1.7, M85/2, Sigma 17-70/4, Tamron 70-300/5.6, Sigma 50-500/4-6.3; Fuji E900, TC-E3ED, Regula 740-2, Manfrotto 719digi, Celestron C5, Optolyth 22-60x70, Nikon HG 8x32
macioh napisał/a:dobrze pamiętasz (nie ejstem tylko pewny tych punktów). poszukaj, ten temat był w tym dziale
[ Dodano: 2007-05-09, 11:37 ]
Fafniak, to jest właśnie to.
Obrazek
CytatA czy odwzorowanie kolorów z rozpiętością tonalną nie jest powiązane?
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
kivirovi napisał/a:Kfan, skoro interesuje cie tak teoria to idz porob zdjcecia teoretycznie
bEEf napisał/a:CytatA czy odwzorowanie kolorów z rozpiętością tonalną nie jest powiązane?
Nie, bo jak masz dwumetrowy sznurek (rozpiętość tonalna matrycy), to możesz go pociąć na sto albo na tysiąc kawałków, ale jego długość się nie zmieni. Jest więcej informacji, więc procesor podczas obróbki lepiej da radę, ale rozpiętość tonalna jest fizyczną cechą analogowego urządzenia o nazwie matryca CCD. Jest to różnica pomiędzy najmniejszym sygnałem, jaki da się odróżnić od szumu, a maksymalnym, powodującym przepełnienie komórki (przepalenie). Szczególnie z tym drugim cyfrówki mają problem. Różnica w ilości światła, jaka jest potrzebna do wywołania tych dwóch skrajnych efektów, to właśnie rozpiętość tonalna.
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
CytatWydaje mi się, że większa dokładność przetwornika powinna dać jakiś zysk, bo z "najniższego poziomu czerni" dla przetwornika 12 bitowego, przetwornik 22 bitowy powinien być w stanie wyciągnąć jeszcze niższą i wyższą połówkę Albo i kilka poziomów. Analogicznie na górze. Więc to, co 12 bit uzna za koniec 22 bit może pociągnąć kawałek dalej
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl