Wito76  Dołączył: 10 Kwi 2008
Który APS-C ma najbliżej FF
Może i lamerskie pytanie, może już było kiedyś - które body z matrycą APSc da najlepszy obrazek, zbliżony do FF?
Chodzi o przejścia tonalne, głębię ostrości itd.
Nieważne z jakiego systemu, choć najlepiej N lub C.
Oglądając sample z takiego 50/1.4 czy 85/1.8 no niestety - niby bokeh jest, niby kolorki miód, ale sample z FF to jednak miód malina.
Nestety i cena body FF miód malina.
Krótko mówiąc, czy znajdzie się jakiś kompromis, półśrodek, by nie wywalać 7kpln a połowę tej kasy i by coś zostało na szklarnię.
 

romeoad  Dołączył: 02 Lis 2009
To jeszcze pooglądaj sobie zdjęcia z naprawdę dużych formatów :-)
 

Wito76  Dołączył: 10 Kwi 2008
Jestem amatorem więc nie myślę o Porsche :). Chodzi o to, że siedząc na Flickrze czy choćby Canon Board albo Nikoniarze, przeglądając sample np z 85mm od razu bez exifa każdy kumaty z dużym pawdopodobieństwem domyśli się czy body było FF czy APSC. Może jest jakaś puszka której jakimś cudem bliżej od innych jest do FF.
 

jorge.martinez  Dołączył: 16 Maj 2007
Wito76 napisał/a:
Może jest jakaś puszka której jakimś cudem bliżej od innych jest do FF.
No na pewno K-5 i czy K-5II dają wiele zadowolenia z jakości obrazka.
 

Wito76  Dołączył: 10 Kwi 2008
jorge.martinez, A coś z innego systemu?
 

Nieostry  Dołączył: 08 Kwi 2010
Wito76 napisał/a:
A coś z innego systemu?

Bezlusterkowiec K-01
 

Wito76  Dołączył: 10 Kwi 2008
Myślisz że żona wzięłaby do ręki taką Smienę? :mrgreen:
Raz na jakiś czas bierze aparat plus kita, tryb Auto i na spacer z małym. Ale ze Smieną, sorki K-01 nie polansuje się kobiecina :).

[ Dodano: 2013-04-04, 13:13 ]
Chwalą coniektórzy system Sony i ich puszki, ale stereotypy jednak zbyt mocne są we mnie. I jescze kwesti ich szklarni.
 

Benek  Dołączył: 18 Wrz 2008