K-3, K-5 i parę słoików po musztardzie.
http://500px.com/jarekc
----------------------------------
Kocham robić to, co robię, nic innego nie umiem,
polityki nie kumam, filozofii nie rozumiem.
Tomcior napisał/a:Czy k-20 czy k-5 to nadal jest las... w porównaniu do tego co pokazują konkurenci.
Imperator napisał/a:normalnie chciał mnie zabić wzrokiem
cube007 napisał/a:To prawda. Robił Pentaxem i był w czołówce, teraz robi Nikonem i zapewne z tej czołówki nie wypadłTM_Mich napisał/a:wuzet napisał/a:Rafaello, Tam tym bardziej płaci sie za zdjecia (nazwisko fotografa) a nie czym one są zrobione. B. Kanarek robi Pentaxami i jest w czołówce...
Już nie robi. Przeszedł na FF Nikona.
K5-II, GX-1s +xy kg szkiełek
ponoć do 30% lepsze właściwości optyczne. Tak mi sie gdzieś, kiedyś mignęło przed oczamiMAX581 napisał/a:czerwone paski i obiektywy Pentaxa mają - z powłokami HD.
Też przydały by się testy. Możliwe że to już inna optyka...
30% mniejsze straty na powłoce w porównaniu z SMC, które traciły 0.2% na jednej granicy powietrze-szkło...wuzet napisał/a:ponoć do 30% lepsze właściwości optyczne. Tak mi sie gdzieś, kiedyś mignęło przed oczami
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
Powiem Ci, że IMHO akurat 15Ltd, to szczególnie lepiej kupić HD - na szerokim praca pod światło jest istotniejsza niż na wąskich...wuzet napisał/a:a 15 upoluje SMC
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
jaad75 napisał/a:na szerokim praca pod światło jest istotniejsza niż na wąskich.
Moje gnioty
K-5, DA SMC 15/20-40/70 LTD, DA*50-135/2.8, SMC A 50/1.7
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
PentaGrupa na FB | Zapraszam również na moją stronę poświęconą fotografii nieruchomości - bshots.pl
FF, Crop / Klisza, Cyfra / 12mm - 400mm
Ten sam kadr portretowy z 200/2.8, będzie miał dokładnie tę samą GO również z innego szkła na f/2.8. Nawet z UWA.pipeman napisał/a:Mała GO ... rozumiem że chciało by się mniej, ale walnij portrecik na 200mm i f 2.8 jak wyostrzysz jedno oko, to drugie i nos poza GO
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
Ale to już zależy od odległości od modelki... Głębia ostrości jest jednym i to tym mniej ważnym elementem kreacji podczas robienia portretów.pipeman napisał/a:Mała GO ... rozumiem że chciało by się mniej, ale walnij portrecik na 200mm i f 2.8 jak wyostrzysz jedno oko, to drugie i nos poza GO
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
k200D + 18-135WR
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl