Podstawowe zasady higieny są takie, że jak się wchodzi, to się puka.
pool80 napisał/a:doczyścisz samą szmatką? Czy na mokro? jak np kapnie kropelka na Hoya HD?
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
K5IIs + trochę gratów
K-5|FA35,50,77|DA12-24,16-45,55-300|8|
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
JackDeJack napisał/a:Jak czytam ten wątek to odnoszę wrażenie że filtry polaryzacyjne służą do czyszczenia
Dopóki ktoś mi nie wypalcuje filtra jedyne czyszczenie to chuchnięcie by zdmuchnąć paproszki
Dla mnie DHG i Kenko Pro1 nie odbiega znacząco jakościowo od DHG Super a przy zakupie filtrów 77 i 82mm cena zaczyna mieć znaczenie.
K5IIs + trochę gratów
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
W poszukiwaniu kadru...
solarsky napisał/a:który zakupić
- na sierpniowy wyjazd nad polskie morze?
kaSetka z zabawkami
solarsky napisał/a:Pytanie "zielonego" w temacie filtrów.
Czym różnią się wymienione poniżej filtry i który zakupić
K-5 | DA 12-24 | DA 14 | DA 18-135 | DA 55-300 | FA 35 | FA 50 | poradzieckie stałki | kompletny brak talentu
Coś więcej na ten temat? Nigdy nie byłem w dżungli (i pewnie nie będę) i bardzo mnie interesuje ta sprawa.berpa napisał/a:bo w dżungli jest b. dużo światła i zdjęcia często nawet na iso 100 mają brzydkie/białe/przepalone niebo.
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
berpa napisał/a:jeśli chcesz piękny błękit nieba albo głęboką zieleń roślinności to są dwie opcje: 1-pojechać w strefę podzwrotnikową i robić zdjęcia w dżungli i opcja 2-kupić filtr polaryzujący.
Benek napisał/a:Naprawdę inaczej się nie da tego błękitu i zieleni otrzymać? A suwaczek "saturate" w każdym foto-edytorze?
K-5 | DA 12-24 | DA 14 | DA 18-135 | DA 55-300 | FA 35 | FA 50 | poradzieckie stałki | kompletny brak talentu
Benek napisał/a:czy nasycone kolory na odbitce nie są możliwe do uzyskania poprzez prostą obróbkę w praktycznie każdym foto-edytorze. Czy naprawdę polar jest niezbędny?
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl