Gunner  Dołączył: 16 Kwi 2010
Starszy bezlustrowiec dla kobiety
Witam, w temacie bezlustrowców jestem totalnie zielony. Raz na targach pomacałem Nexa (nawet nie wiem jakiego konkretnie :P) trigera i to wszystko... Planuje zrobić prezent mojej mamuśce bo na dłuższy czas leci za ocean i chyba lepiej żeby miała jakiś konkretniejszy aparat niz ten w telefonie. Na początku myślałem o małpce typu Benq G1 ale może warto dorzucić grosza do jakiegoś starszego bezlustrowca? System ten raczej nie będzie rozbudowywany dlatego myślałem o czymś z wbudowaną lampą i w miare uniwersalnym szkłem. w cenie do 600zł mieści się w sumie tylko Olek E-PL1 z 14-42 i Samsung NX11 z 18-55. Tylko teraz pytanie który lepszy? Pytam bo w co 2 teście wyniki są zupełnie inne... Najlepiej byłoby wziąć Sony a3000 ale samo body juz przekracza te moje skromne 600zł. Tak z ciekawości jak wygląda współpraca ze starszymi szkłami w przypadku tych bezlustrowców? Pamiętam, że NEX trigera fajnie radził sobie z potwierdzeniem ostrości.

Może macie dla mnie jeszcze jakieś inne podpowiedzi?
 

wuzet  Dołączył: 12 Sie 2009
Gunner, ale to temat do innych systemów raczej. Tu to tylko o K-01 albo o Q ewentualnie można by pogadać ;-)
 

Enzo  Dołączył: 20 Gru 2006
Gunner napisał/a:
Planuje zrobić prezent mojej mamuśce

Pytanie zasadnicze: jakie twoja mama posiada umiejętności w zakresie obsługi aparatów fotograficznych i czy będzie zwracała uwagę na coś więcej niż jego wielkość i kolor obudowy? Uszczęśliwianie kogoś na siłę często kończy się szufladą do której podarowany sprzęt trafia.
 

Apas  Dołączył: 26 Sty 2007
Zakładając, że bezlusterkowiec zagwarantuje - dzięki lepszej optyce i wiekszej matrycy - lepszą jakośc zdjęć, to kupienie starszego modelu z kitem, ustawienie go na tryb auto w celu maksymalnego ułatwienia obsługi ma sens. Jednak jeśli ta różnica w jakości nie stanowi priorytetu, lepiej mamie zafundować kompakt...
 

WuWu84  Dołączył: 25 Wrz 2007