byjek  Dołączył: 27 Maj 2007
[byjek] Moje i kasetki poczatki
Witam, jako ze jeszcze nie mialem okazji a jestem nowy , chcialem przywitac wszystkich forumowiczow, klubowiczow itp. ;-) Fotografia interesuje sie od zawsze nigdy jednak nie mialem czasu i pieniedzy na rozwiniecie tej pasji, zaczynalem od poczciwego pentaxa k1000, uciekajac na chwile do canona (kompakt A70 i analog 300d), 5 lat przerwy..... no i stalo sie niedawno zakupilem kasetke, na te chwile z kitem i 2ma manualami jeszcze od k1000, pomimo ciaglego braku czasu udalo mi sie pstryknac pare fotek, na szybko, kolo domu.

Prosze, nie oceniajcie mnie zbyt surowo, bo jestem amatorem i nie wstydze sie tego.
Pozatym jak to brzmi madre powiedzenie: "JESTESMY PENTAXIANAMI A NIE FOTOGRAFICZNYMI SNOBAMI" :mrgreen:


GALERIA
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
byjek, witaj,
LINK
byłoby świetne, kalendarzowe zdjęcie... gdyby nie ta gałązka w lewym górnym rogu.

LINK
do bólu proste i do bólu dobre [no, może przesunąłbym krowę w kadrze w prawo, żeby wyrównać "wagę" tworzoną przez pochyłą linię chmur, ale niekoniecznie]


tylko wiesz, ja się nie znam :-/
 

kristofo  Dołączył: 28 Lut 2007
byjek napisał/a:
udalo mi się pstryknac pare fotek, na szybko, kolo domu

No to ładne masz ooczenie tego domu :-)

A tak generalnie to zdjęcia mi sie podobają. Te leśne mniej (chyba zw względu na kolory) a te łąkowe bardziej. W tych łąkowych to mi nawet nie przeszkadza, że kadr jest podzielony na pół. Fajne ujęcia.

Zwłaszcza to mi sie podoba (wygląda jak wizualizacja komputerowa).
http://picasaweb.google.c...799904232957394
Gałąź u góry moim zdaniem nie jest potrzebna. Ale to tylko moje zdanie.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2007-05-31, 23:16 ]
a te paprochy na matrycy to mozna by wyretuszować. Zwłaszcza tu
http://picasaweb.google.c...799642239952210
 
byjek  Dołączył: 27 Maj 2007