goldenSo  Dołączył: 01 Cze 2007
Fotorimex nie dotrzymał terminu
W sobotę zamówiłem Samsunga GX-10 w rzeczonym sklepie, do tego karte sandiska i torbe lowepro. Miła pani zapewniła mnie że towar jest dostępny na miejscu. W poniedziałek otrzymałem emaila że aparat dostanę w środe, wieczorem w środe odebrałem e-maila że było opóźnienie w dostanie (a to ci checa, w sobote mieli na stanie jeszcze) i będzie w piątek. Dzisiaj okazało się że znowu coś staneło na przeszkodzie aby aparat do mnie dotarł. Miła pani znowu zapewniła mnie że aparat dostanę jutro, tj. w sobotę
Takwięc jeśli chcecie coś zamawiać w rzeczonym sklepie radze brać tygodniową poprawkę.

Rezultatem moich walk z tym sklepem jest to że na eliminacje rajdu polskiego (wrc itd) nie będe mieć aparatu (rajd odbywa się jutro)

 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
goldenSo, poki co nikt nie narzekal, moze miales po prostu pecha, czasem zdarzaja sie takie przypadki, choc ciezko w to uwierzyc ...
 
goldenSo  Dołączył: 01 Cze 2007
Moge załączyć dokumentacje e-maili, jednak ze względu na to że Fotorimex do każdego maial dołącza obrazek wypisywanie rozpiski z datami jest trudne

Witam!
Aparat jest dostępny. Karta i torba również. Aparat posiada gwarancę autoryzowanego polskiego dystrybutora. Termin wysyłki zależy od formy płatności.
Pozdrawiam Agata Czechowska gsm: 0 500 005 038 tel/fax: (22) 773 70 42 www.fotorimex.pl
----- Original Message ----- From: "goldenso" <goldenso@o2.pl>
To: <sklep@fotorimex.pl>
Sent: Saturday, June 02, 2007 10:20 AM
Subject: Samsung GX-10 - pytanie


Witam,
Czy aparat Samsung GX-10 jest u państwa dostępny? Czy posiada on gwarancję producenta czy sklepową.
Czy dostępne są 'od ręki' także karta Sandisk Ultra II 2 GB(SD) i torba Lowepro Rezo 170AW? Kiedy możliwa byłaby wysyłka takiego zestawu?
Pozdrawiam



Witam!!!
Ponieważ nie odbiera pan telefonu, pisze maila. Aparat bedzie u Pana w srodę :-) i wszystkie zamowione akcesoreia również

Pozdrawiam


Witam!!!
Bardzo Pana przepraszamy ale mamy jednodniowe opóźnienie z dostawa towaru, te samsungi które między innymi Pan zamowił miały przyjść do nas we wtorek, niestety bedą dopiero dzisiaj gdyż jak poinformował nas nasz dostawca ich system komputerowy i zamowień odmowił posłuszeństawa i nie wyszły zadne dostawy od nich (w tym także te do nas).
Reasumując towar dostaniemy dzisiaj czyli w srodę, więc u Pana aparat bedzie w piatek (czwartek wolny dzień).
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zwłokę -nie nasza wina, mozęmy zrobić Panu wysyłkę gratis za czas oczekiwania czyli płaci Pan 3149pln, bez kosztów wysyłki. Czekam na informacje od Pana
Pozdrawiam


Witam ponownie!
Nie wiem co mam Panu teraz napisać, gdyż opóźnienie jest niestety nie jednodniowe. Okazało sie że towar dojdzie do nas dopiero dzisiaj czyli w piatek!!! (jest mi strasznie głupio z tego powodu), więc dzis wyslemy w poniedziałek będzie u Pana, to naprawde nie nasza wina więc prosze o wyrozumiałość i odpowiedź co robimy
Pozdrawiam Agata Czechowska gsm: 0 500 005 038 tel/fax: (22) 773 70 42 www.fotorimex.pl


Bedzie Pan miał na sobotę bez dodatkowych kosztów na sobotę kurierem Masterlink czyli kwota do zapłatyy to bedzie 3165pln
Pozdrawiam Agata Czechowska gsm: 0 500 005 038 tel/fax: (22) 773 70 42 www.fotorimex.pl
 

guerilla  Dołączył: 23 Kwi 2006
a czemu wzrosła cena ?
w środę mialo być 3149 a piątek już 2165 i to bez kosztów kuriera :D

mówiłem już że lepszych handlarzy znam z warzywniaka koło mnie..
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
goldenSo, dobrze, ze napisałeś o sprawie, ale na razie nikt nie zakwestionował tego, co piszesz.
To po kiego.... przytaczasz korespondencję miedzy tobą i firmą.

[ Dodano: 2007-06-08, 13:47 ]
guerilla napisał/a:
w środę mialo być 3149 a piątek już 2165 i to bez kosztów kuriera :D
he he, masz rację. Pewnie dołozyli kuriera do ceny Sama :mrgreen:
 

Lipa Dołączył: 20 Kwi 2006
hahaha w przyszłym tygodniu może byc o kolejną 100 więcej
Obyś żył w ciekawych czasach! Pozdrawiam
 
goldenSo  Dołączył: 01 Cze 2007
Korespondencje przytaczam dla użytkownika milo któremu jest ciężko uwierzyć. Jest to korespondencja oficjalna. Kwoty rzędu 20-50 zł przy 3tysiącach są marginalne. Czas i zdjęcia jakie straciłem w tym czasie są dla mnie więcej warte.

brakuje częsci wypowiedzi z mojej strony dotyczących samej wysyłki kurierskiej. Chodziło mniej więcej o to że moge dopłacić, ale żeby było cholera dzisiaj rano.
 

Polar  Dołączył: 12 Mar 2007
I tak dobrze ze przynajmniej napisali cos, mozna wiec tak czy inaczej sadzic, ze zalezy im na kliencie. Problem lezy w rozumieniu slowa "dostepny"
Dostepny czyli mozna go nabyc przy udziale firmy XXX
Inaczej brzmi jak ktos by napisal " czy macie na miejscu "
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
goldenSo, w porządku. Rozumiem twoje rozgoryczenie.
Sam mam pozytywne wrażenia z kontaktu z Fotorimexem, więc troszkę nie dowierzałem :-) .
 
goldenSo  Dołączył: 01 Cze 2007
@Polar
Zwróć uwagę że jest napisane czy karta i torba są także dostępne od ręki.
 

yourNIGHTMARE  Dołączył: 12 Maj 2007
Zawsze sa dwie strony medalu ja zamowilem Sigme 70-300 APO i dotarla po dwoch dniach zreszta z calkiem sensownym rabatem dla forumowiczow Pentaxa wiec Twoj przypadek napewno nie moze odzwierciedlac rzetelnosci i slownosci firmy bo naprawde moglo cos stanac na przeszkodze. Firma zachowala sie w miare poprawnie bo przynajmniej poinformowala o opuznieniu znam takie, ktore wszystko zwalilyby na poczte badz firme kurierska. ;-) ;-) ;-)

 

Polar  Dołączył: 12 Mar 2007
goldenSo ja nie twierdze ze wina lezy po twojej stronie i jestem bardzo daleki od takich stwierdzen.Rozumiem Twoje rozgoryczenie.
Chcialem tylko podkreslic ze dobor odpowiednich slow ma kolosalne znaczenie w takich
przypadkach. Kilka razy sam przejechalem sie na tym ze moje zapytanie mozna bylo odczytac w dwojaki sposob.
 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
goldenSo, to nie tak ze nie potrafie uwierzyc, mowie tylko ze czasem tak jest. Nie neguje tez tego ze to nie jest wina fotorimexu, ale rownie dobrze to moze byc czyms innym spowodowane. Ja tu nie oceniam, tylko tak sobie gdybam :-B
 

matb  Dołączył: 02 Lis 2006
milo, ale klienta ma to w d...! Płaci i wymaga - zwłaszcza, że dostał informację, że jest wszystko dostępne i termin wysyłki zależy TYLKO od formy płatności. A okazuje się, że nie, czyli sprzedawca zwyczajnie kłamał, oszukiwał, świadomie wprowadzał klienta w błąd. Klient naiwnie zaufał i teraz cztery litery :-P I tu nie ma mowy, czym co jest spowodowane. I dlaczego firma kłamie nie ma żadnego znaczenia - liczy się to, że kłamie i niestety, wtapia na tym klient.
 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
matb napisał/a:
milo, ale klienta ma to w d...! Płaci i wymaga - zwłaszcza, że dostał informację, że jest wszystko dostępne i termin wysyłki zależy TYLKO od formy płatności. A okazuje się, że nie, czyli sprzedawca zwyczajnie kłamał, oszukiwał, świadomie wprowadzał klienta w błąd. Klient naiwnie zaufał i teraz cztery litery :-P I tu nie ma mowy, czym co jest spowodowane. I dlaczego firma kłamie nie ma żadnego znaczenia - liczy się to, że kłamie i niestety, wtapia na tym klient.


Ja nikogo nie bronie, tylko czasem wyjdzie glupio i potem takie sytuacje. Bo z jednej strony to moze byc lipa z tym tlumaczeniem, a z drugiej strony moglo byc tak na prawde. Tylko ze klient zawsze pomysli ze zrobili go w bambuko. Jak bylo tym razem nie wiem. :-B
 

diplodok  Dołączył: 13 Cze 2006
ja rowniez przejechalem sie kilka razy na slowie "dostepny"
w wielu przypadkach oznacza to ze towar jest dostepny ale u dostawcow i trzeba czekac az przyjdze do sklepu (sklepy internetowe tna koszty glownie jesli chodzi o powierzchnie magazynowe wiec rzadko maja cos fizycznie na stanie)
niestety kilka razy ta dostepnosc zakonczyla sie zwrotem pieniedzy bo byl dostepny inaczej :-/
 

PiotruśP  Dołączył: 09 Sty 2007
Ponad dwa miesiące temu zamówiłem aparat w dwóch sklepach (żeby zwiększyć szansę ;) ) każdy z tych sklepów podawał na stronie inf., że aparat posiada. Po telefonie okazało się, że aparatu dopiero się spodziewają. Dwa tygodnie temu jeden ze sklepów przysłał mi e-mail, że jednak nie da rady załatwić sprawy, a w drugim moje zamówienie jest nadal w "realizacji" - od dwóch miesięcy.
Nie pytajcie mnie o nazwy sklepów, bo korespondencję z nimi juz dawno usunąłem - niedługo po złożeniu zamówienia kupiłem aparat przez inny kanał :].
 
goldenSo  Dołączył: 01 Cze 2007
Finał jest taki że w końcu mam aparat, jest świetny.
W gratisie dostałem długopis i ściereczke ...
 

zorzyk  Dołączył: 21 Kwi 2006
goldenSo, teraz jeszcze jakoś sensownie zmień tytuł wątku, żeby był zgodny ze stanem rzeczy. W efekcie skończyło się dobrze :mrgreen:
 

piotr_luk  Dołączył: 14 Kwi 2007
goldenSo napisał/a:
Finał jest taki że w końcu mam aparat, jest świetny.

Pewnie wpadł Grześ i pozamiatał.

Zrób ja radzi zorzyk, bo po jednym przypadku nie można osądzać długoletniej działalności firmy (tym bardziej, że pozytywów jest znaaaaaaaaaaaaacznie więcej) i ciesz się aparatem.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach