vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
a u mnie niestety FF wprawdzie niewiele i mam nadzieję że szybko skorygują, ale mogą znaleźć więcej niż ja i wtedy się naczekam... :)) mam tylko nadzieję że zrobią przed 07.07.07.. :))
 

Arczibandit  Dołączył: 25 Maj 2007
Na fotopolis.pl gębę sobie Pentaxem wycierają przez ten wątek.

Cytat
Co mają powiedzieć pentaxiarze na sewis, którego nie ma w ogóle w Polsce, najbliższy jest za zachodnią granicą. Wystarczy poczytać : http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=5120
aby wyleczyć się z chęci posiadania Pentaxa K10 D


http://forum.fotopolis.pl...p?p=35404#35404
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Arczibandit napisał/a:
Na fotopolis.pl gębę sobie Pentaxem wycierają przez ten wątek.
A niech sobie wycierają. Więcej negatywnych głosów, to może serwis sie poprawi.
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
argawen napisał/a:
Więcej negatywnych głosów, to może serwis sie poprawi.
I szkła stanieją.

Tak w ogóle, to wczoraj trochę poczytałem sobie to forum (zupełnie bez związku z tym wątkiem). Fajnie tam mają, tak śmiesznie trochę.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Jarek Dabrowski napisał/a:
I szkła stanieją.
To także :mrgreen:
 
vivooo  Dołączył: 23 Mar 2007
Ja bym był za tym żeby było coś takiego żę mogę dokupić gwarancję serwisową za powiedzmy 100zł która będzie wykonana powiedzmy w 72 godziny (a nie dokupowanie gwarancji chyba za 120zł na trzeci rok mi oferowali przy zakupie body) a żęby cokolwiek zrobili to się człowiek tyle musi nakląć że szok.. :/

Nie widzę nic złego w płatnej rozszerzonej gwarancji/serwisie..... i teraz bym chłopakom wysłał dobre Papieskie kremówki żeby mi to szybko zrobili...... :evilsmile:
Niestety takiej żywności nie da się wysłać a i tak wątpię żeby co pomogło skoro nawet nie wiedzą czy dwa dni temu do nich przesyłka dotarła... :(
 
piti69  Dołączył: 22 Kwi 2007
Arczibandit Na fotopolis.pl gębę sobie Pentaxem wycierają przez ten wątek.


No człowieku podłamałeś mnie swoja postawą. To przecież po to jest chyba forum żeby w ciężkich chwilach znależć pomoc i poradę wśród innych pentaxiarzy. Ja wogóle się nie znam na prawach konsumenta itd. i dlatego szukałem tu pomocy bo to jest forum PENTAXA. Nie latam po innych forach żeby wypisywać jaki to pentax jest do bani.Nie wstydzę sie tego że nie jestem oblatany w tych wszystkich ustawach, wkońcu nie muszę sie znać na wszystkim, ale tu właśnie w tym wątku znalazłem odpowiedzi których potrzebowałem. I powiem szczerze, że jestem bardzo zadowolony z tego jak inni mi pomogli na tym forum i dzięki wszystkim za udzielone porady. Za to ty ani jednej porady mi nie dałeś, ale uwazasz że ten wątek ma zły wpływ na wizerunek Pentaxa. Conajmniej nieładnie, ale pozdrawiam ciebie i nie życze ci abyś musiał mieć takie problemy ze sprzętem jak ja.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
piti69, akurat Arczibandit bronił jak lew Pentaxa :-B . Podał tylko link do postów na temat K10D na Fotopolis
 

Arczibandit  Dołączył: 25 Maj 2007
piti69 napisał/a:

No człowieku podłamałeś mnie swoja postawą.


Spokojnie kolego! Chyba opacznie zrozumiałeś mój post. Przeczytaj co napisałem na fotopolis to się przekonasz. Też uważam ten wątek za bardzo pożyteczny i ja również dowiedziałem się z niego wielu nowych i przydatnych rzeczy. Nie napisałem Ci nic ciekawego ani nie doradziłem, ponieważ nie znam się na tym wszystkim, prawach konsumenta etc. bo na szczęście nigdy nie miałem okazji z nich korzystać.

Wiem że frustracja z powodu długiej rozłąki z aparatem może być bolesna i bardzo Ci współczuje problemów ze sprzętem, ale na przyszłość spokojnie przeczytaj wszystko dokładnie zanim zaczniesz ferowac "wyroki".
 
piti69  Dołączył: 22 Kwi 2007
Arczibandit No to przepraszam, faktycznie jestem sfrustrowany całą tą sytuacją. :-B :-B :-B dla wszystkich.
 
Romek  Dołączył: 22 Kwi 2007
Piti69, ręce opadają jak się czyta o postawie MM w Twojej sprawie, czyli nie naprawią, nie wydadzą innego modelu i nie oddadzą pieniędzy. A był czas, że kupując u nich mialem o nich naprawdę dobre zdanie. Ale widocznie nowe przyszło w MM do władzy...
A swoją drogą piti, skoro już wkroczyłeś z nimi na wojenną drogę, mam nadzieję, że to pismo o ktorym wspomiałeś, a mianowicie oświadczenie woli o odstapieniu od umowy kupna z tutułu rękojmi, zostawiłes tym gościom za potwierdzeniem odbioru?. Proponuję Ci także w przypadku dalszych problemów skontatkowac się z Federacją Konsumentów, u mnie w Krakowie działa dośc prężnie i na prawno udzieli Ci rzeczowej i obiektywnej pomocy - co ważne darmowej!. Cały czas uparcie powtarzam, kupujemy sprzęt relatywnie drogi, nie jest to małpka za 300 zł, im więcej tego typu spraw i postów opisywanych na forach, im więcej porad i uwag jak walczyć z nie do końca uczciwymi sprzedawcami - tym mam nadzieję - w przyszłości lepszy sprzęt i lepsze traktowanie nas klientów. Acha, można także niektóre rażące przypadki opisywać wprost do producenta, czyli centrali Pentaxa. I jak już tu było pisane w przypadku walki ze sprzedawcą, żadnych pogaduszek przez telefon, żadnych maili, tylko formalne pisma za pokwitowaniem odbioru. W przeciwnym razie prawnicy MM w sądzie bezwzględnie wykorzystają to przeciwko Tobie. Pozdrawiam i trzymam kciuki w walce o swoje.
 
piti69  Dołączył: 22 Kwi 2007
Wię chce napisac jak się sprawa potoczyła. W zeszły piatek złożyłem pismo które wstawił w tym poście moruniek "

"Odstąpienie od umowy z powodu sprzedaży wadliwego sprzętu
na podstawie rękojmi.

W związku ze sprzedażą w dniu ................, wadliwego produktu ....., na podstawie art. 560 paragraf 1 k.c. w związku z art. 556 paragraf 1 k.c., i art. 579 k.c odstępuję od powyższej umowy oraz żądam zwrotu poniesionych kosztów, w nieprzekraczalnym terminie do dnia ...................

Jeżeli ww. roszczenie nie zostanie spełnione do dnia ..........., zmuszony będę skierować sprawę na drogę postępowania sądowego. Wówczas moje roszczenie zostanie rozszerzone o zwrot kosztów postępowania sądowego, zastępstwa procesowego, oraz niezależnie od uprawnień przysługujących mi z tytułu rękojmi, będę żądał na zasadach ogólnych odszkodowania za szkodę wyrządzoną wadami rzeczy na podstawie art. 566 § 1 zd. 1 w związku z art. 471 k.c. Suma roszczeń jakich będę żądał w ewentualnym postępowaniu cywilnym, kilkakrotnie przewyższy wartość sprzedanej rzeczy."

Już w poniedziałek zadzwoniono do mie z MM że rozmawiali z serwisem i już mają dla mnie nowy K10D(wcześniej 2 miesiące nic nie mogli załatwić). Wogóle od czasu złożenia pisma ciągle dzwonią do mnie z MM są bardzo mili, metamorfoza że szok. Wcześniej to byłem olewany na maksa. Dzisiaj jade po odbiór nowej puszki. Także, tak jak niektórzy tu radzili sprawy trzeba załatwiać tylko na piśmie inaczej to jest olewka straszna. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc.
 
moruniek  Dołączył: 19 Sty 2007
proszę bardzo, cieszę się że pomogło.

i pozdrawiam
K.M.

p.s.
zawsze służę pomocą i dobrą radą, oczywiście w trakcie przerw w pisaniu rozprawy doktorskiej.

p.s.2
prośba do administratorów forum, żeby wyodrębnić może dział "prawne sprawy", tak by można było łatwo i szybko zadać pytania, udzielić odpowiedzi.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
moruniek napisał/a:
żeby wyodrębnić może dział "prawne sprawy"
Popieram, dobra sprawa, taki dział :-B
 

mygosia  Dołączyła: 19 Kwi 2006
Albo chociaż przkleić wątek, a w nim podawać linki do stosownych, prawnych wątków...

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach