mYchacz  Dołączył: 18 Cze 2007
  Instrukcja PL do MZ 50
Witam

Jak w temacie poszukuję instrukcji w języku polskim do MZ-50. Mam pełno angielskich wersji ale z tej fotograficznej angielszczyzny to rozumiem tylko NO/OFF :mrgreen: ... no i jeszcze focus :roll:
Jestem zielony jak ogórek a ten aparat będzie moim pierwszym telefonem z tak zwaną "lufą" :mrgreen: . Więc sami rozumiecie jak w takiej sytuacji jest ważne porządne zaplecze teoretyczne :-) .
Może ktoś zrobi jakieś skany albo zdjęcia cyfrówką i wyśle na jakiś zapomniany przez świat serwer :-P

Dziękuje i pozdrawiam
 

zy  Dołączył: 29 Lis 2006
mz50 jest prosta jak budowa cepa. w zasadzie masz tylko przelacznik do programow (oznaczonych tak jak w kazym innym penaksie np k100d). dasz rade! :-)

PS. mam oryginal po niderlandzku jakby Cie to ratowalo ;-)
 

mYchacz  Dołączył: 18 Cze 2007
Nie nie, wystarczy mi obcojęzycznych instrukcji :-) dziekuje bardzo Będe się posiłkował polską instrukcją do MZ 60 ;-)
 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
mYchacz, PiotruśP ma moja kserowke instrukcji do mz-50, mial ja skanowac wiec moze cos poradzi...
 
GrzegorzQ  Dołączył: 20 Lut 2007
mYchacz napisał/a:
Nie nie, wystarczy mi obcojęzycznych instrukcji :-) dziekuje bardzo Będe się posiłkował polską instrukcją do MZ 60 ;-)


A o resztę dopytasz na forum...

Nie wpisałeś skąd jesteś - jak z Wa-wy to na giełdzie w Stodole bywały kserówki instrukcji, ewentualnie można nielegalnie zanabyć na Allegro.

Najgorsze jest to że po przeczytaniu instrukcji i miesiącu używania MZtki stwierdzisz że ta instrukcja jest niepotrzebna ;-)
 

mYchacz  Dołączył: 18 Cze 2007
Dziękuje wam bardzo że podtrzymujecie mnie na duchu :-D

No ale cóż muszę was zawieść, wstyd się przyznać ale ... :oops: ale po długich perturbacjach wybór padł na MZ 60 :oops: i dostane w komplecie nawet instrukcje 8-) 8-) 8-) porostu rozpusta (trzeba będzie zaklejać styki)