Sid Gotama  Dołączył: 10.10.2013
Cytuj
@krzychu1979
Ja tak mam z Panasonikiem kupionym bez Polskiego menu. Na pytanie w serwisie Panasonika czy są w stanie wgrać mi takie menu pl, odpowiedzieli że to niemożliwe, bo coś tam... i się nie da.
Na szczęście na forum były osoby które nie wiedziały że to niemożliwe i udało mi się menu wgrać czy raczej przestawić (już nie pamiętam), uraz niestety pozostał zarówno do Panasonica jak i do umiejętności polskich serwisantów.
 

krzychu1979  Dołączył: 17.09.2011
Cytuj
Może kiedyś zrozumieją, że o klienta trzeba dbać i zapewniać odpowiednią obsługę posprzedażową. Ja osobiście po przygodzie z Sigmą odpuściłem 30/1.4 Art, choć baaaardzo mnie to szkiełko kusiło.
 

kerad  Dołączył: 02.08.2006
Cytuj
Sid Gotama napisał/a:
Zawsze gdy widzę podobny temat w głowie mam pytania: Co z nami jest nie tak? Dlaczego Francuzi, Anglicy potrafią, my nie? Dlaczego gdy jest temat o Polskim serwisie, za chwilę będzie mnóstwo niepochlebnych o nim opinii?

Ja bym jeszcze dodał dlaczego u nas jest tyle płotów, alarmów, kamer i bram gdy innym wystarcza tylko zielona, równo przycięta trawka przed domem?

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach