Co pijecie?
herbatę czarną
28% Complete
23 (28%)
herbatę zieloną
19% Complete
16 (19%)
herbatę białą
3% Complete
3 (3%)
herbatę czerwoną
8% Complete
7 (8%)
herbatę ekspresową
10% Complete
9 (10%)
herbatę żółtą
0% Complete
0 (0%)
yerbę
8% Complete
7 (8%)
herbata Earl Grey
20% Complete
17 (20%)
 

marfalc  Dołączył: 08 Sty 2010
Herbata i Yerba
Jest już wątek o kawie pora na wątek o herbacie. Forumowicze na Chabówce zachwycili się mieszanką herbaty czerwonej o nazwie "Guarana".
Mam nadzieję że podzielicie się wiedzą co lubicie i jakie herbaty i yerby pijecie.

 

Zbynio  Dołączył: 07 Maj 2007
 

marfalc  Dołączył: 08 Sty 2010
Nie znam się na wszystkim dlatego założyłem ten temat , zresztą na prośbę forumowiczów.
 
kuba120000  Dołączył: 05 Maj 2015
Ja tam pije głównie mate Pajarito
 

szpajchel  Dołączył: 20 Kwi 2006
Ale w kwietniu 2013 powstał już taki wątek :-P
Idę sobie zaparzyć zieloną herbatę. Ale nie tę, którą lubię najbardziej. Hmmm a może roibossa?
 

marfalc  Dołączył: 08 Sty 2010
Musiałem go przeoczyć , tak daleko nie zaglądałem.
 
KasiaMagda
[Usunięty]
Generalnie zrezygnowałam z herbaty, bo mi nie smakuję. Wole kilka razy dziennie kawę rozpuszczalną z mlekiem. W krajach południowych np. Włoszech raczej herbaty się nie pije. Raz jak chciałam zamówić herbatę, to rozśmieszyłam tym kelnera, w końcu przyniósł mi rumianek w ekspresie.

Długo piłam herbaty smakowe i z tych najbardziej i najdłużej kupowałam Hawajski koktajl , polecam, zawsze jak kogoś poczęstowałam, to była prośba o namiary. Jest, to czarna herbata z dodatkiem kawałków ananasa, papai i delikatne rodzynki z nagietkiem. Polecam.
https://www.czajnikowy.co...jl-opinie-test/
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
Czarną lub zieloną o jak największych liściach (niekruszona).

Żadne tam wynalazki z kandyzowanymi owocami które są odpowiednikiem słodzenia.

Czysty smak herbaty.
 

powalos  Dołączył: 20 Kwi 2006
KasiaMagda napisał/a: