dendrol  Dołączył: 25.10.2010
[obiektyw] Optotechnika trzyma mi obiektyw 3 miesiące. Cytuj
Serwis w ramach naprawy gwarancyjnej trzyma mi obiektyw prawie 3 miesiące. Telefony i maile na razie na nich nie działają. Doradzcie jak i zachęcić do działania?
 

dybon  Dołączył: 05.12.2007
Cytuj
Hm, faktycznie nie ciekawie, nie orientuję się w obowiązujących przepisach, wcześniej była mowa o "trudnościach", ale 3 miechy to przesada.

A masz zapisane nazwisko/stanowisko kogoś z kim rozmawiałeś telefonicznie?
 
PiotrK.  Dołączył: 30.05.2017
Cytuj
pamiętaj, że jako konsument (zakładam że kupiłeś prywatnie) masz ustawową rękojmię sprzedawcy za wady ukryte towaru; tu trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy usterka wynika z wady ukrytej

jeżeli tak, to masz roszczenie usunięcia wady do SPRZEDAWCY, a on niech sobie radzi dalej; no i obowiązują go terminy
trzeba poczytać o stanie prawnym po grudniu 2014 - była ważna nowelizacja https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach