agnieszkaw18lat  Dołączyła: 09 Lip 2007
  Problemy z ustawieniami
[b]Hmm... no więc mam problem. Kupiłam aparat Optio A20. miał być taki wspaniały, ale nie jestem zadowolona. Na ustawieniach fabrycznych moim zdaniem ostrość nie jest wystarczająca. W książeczce obsługi jest napisane że mogę ostrość zmieniać ale jak kieruje sie wg instrukcji to ta opcja jest jakby zablokowana?! To znaczy pasek ostrości nie przesuwa się w ogóle, tak samo z paskiem nasycenia kolorów i paskiem kontrastu. Mi chodzi o to że chce mieś bardziej wyraźne zdjęcia!!
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
agnieszkaw18lat napisał/a:
To znaczy pasek ostrości nie przesuwa się w ogóle, tak samo z paskiem nasycenia kolorów i paskiem kontrastu.
Nie znam się, ale może tego nie można ustawić, kiedy aparat jest ustawiony na program "zielony". Spróbuj przestawić go na "P".
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
albo na M, jeśli takowy tryb posiada. Doczytałem - nie posiada, spróbuj więc na dowolnym z poniższych trybów:
# Program
# tryby tematyczne
# priorytet przysłony

A z tą ostrością to pewnie chodzi o to:
Cytat
Metody pomiaru ostrości: detekcja kontrastu TTL
cokolwiek to znaczy :roll: nazwa i kontekst raczej dezinformuje.

tak dla ciekwosci znalazłem:
LINK do starego wątku = śmiesznie

 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
tref napisał/a:
albo na M, jeśli takowy tryb posiada
Wtedy będą może i ostre, ale albo za ciemne, albo za jasne.
 
Krzychoo  Dołączył: 13 Wrz 2006
18 lat w nicku i od razu tyle życzliwości zewsząd :) Zero kąśliwych uwag, po prostu miodzio :)
Przepraszam, że nie na temat, ale nie mogłem się powstrzymać :evilsmile:

A poważnie to trzymam kciuki za Agnieszkę i czekam na jakieś fotki z Optio.
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
Krzychoo napisał/a:
18 lat w nicku i od razu tyle życzliwości zewsząd :)
bo ja wiem, z tą "18" to bym uważał, kobiety zawsze wszystko wyolbrzymiają
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Ale nie to ;-)
 

Gwiazdor  Dołączył: 05 Mar 2007